Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż hebli 312 mm lub 320 mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie da rady, inne przewody

Opublikowano

chwila moment i mozna to podrezac :)

Opublikowano

Nie ma sensu

Opublikowano

A z V6 rozstaw otworów w jarzmie nie będzie większy jak w przypadku 320?

Ok już wiem że rozstaw jest 94 więc git.

Tylko czy to będą V6 benzyna przed i polifty?

Przedliftem czyli do rocznika modelowego 2001 , wtedy jest żeliwna zwrotnica
Opublikowano

Robię swap na 320 a b5 afn i nie wiem jak to jest do końca z półosiami. Posiadam już

Zwrotnice z w8

tarcze klocki z b7 320

Zaciski z a6

Jak to jest z półosiami czy starczą kompletne z ajm? czy trzeba jeszcze zmieniać w tych półosiach z ajm przegub zewnętrzny na np z 2.5 tdi

AJM ma na zewnętrznym przegubie 33 zęby czy 38 ?

Opublikowano

Ajm miał duży przegub

Opublikowano (edytowane)

Ajm miał duży przegub

Ajl mial duzy...

Ajm nie kazdy bynajmniej takie cus kiedys tu wyczytalem.

Ja mam oski z ajm w afn na ori zwrotkach.

Sama oska z ajm jest grubsza od tej z afn a jej uzebienie na zew jest wieksze takie samo jak uzebienie pod duzy przegub ten z vki.

Edytowane przez wesz82
Opublikowano (edytowane)

Miałem AJM w tiptroniku i przegub był taki jak w V6 czyli tak jak piszesz

Edytowane przez Banan
Opublikowano

Mapp juz wiesz czego szukac.

Musisz pytac jakie uzebienie ma zew przegub w oskach z ajm.

Zmierze jaka jest srednica w malym i duzym przegubie i podam to bedzie latwiej szukac.

Tylko pytanie ile ktos zaspiewa za takie oski.

Ja na forum placilem chyba 30za szt bez zew a zew kupilem uzywke oski za 40zl.szt takze ok 140zl mam komplet a oslony pasuje z moich ajm.

Opublikowano

Orientuje się ktoś co to za heble? Zamontowane w B5 przedlift 2.6 benz. Bodaj mają 320mm.

20161026_144547_Kopiowanie.jpg
20161026_144543_Kopiowanie.jpg

Opublikowano (edytowane)

S4 lub allRoad C5, ktoś robił swapa bo ori tego nie bylo

Edytowane przez Dev
Opublikowano

S4 lub allRoad C5, ktoś robił swapa bo ori tego nie bylo

C5'tka ostatecznie z tego wyszła.

Ile taki zestawik z dobrymi tarczami i klockami, a także zwrotnicami może być wart Dev, znawco ;-) Ps. Opróżniasz Ty kiedyś skrzynkę? :decayed:

I dwa:

Czym można psiknąć lub zabezpieczyć tarcze/zaciski/inne elementy stalowe po wypiaskowaniu lub zabieleniu? Wiadomo, to goły metal i wystarczy by kropla na niego spadła i już zostają ślady, które nieestetycznie przez to wyglądają, a bez sensu bym piaskował np tarcze, zrobił ładne zdjęcia, a po dwóch tygodniach na magazynie tak zajdą rudą, że klient ich nie pozna po otwarciu paczki. Podkład do metalu? Jeśli tak to szary czy bezbarwny? Myślałem też nad nasmarowaniem ich np olejem. Co lepsze?

Opublikowano

Srebrzanka w szpreju wystarczy

Opublikowano

Mam pytanie czy da radę wepchnac stal 16" et42 na przód do a4b5 jak zmienię jarzmo pod 312 tarcze? I co z tyłem jak zmienię na zacisk z a8 d2 i tarcze 269?wiadomo ze tarcza z tyłu wejdzie ale jak z zaciskiem? Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

wszystko wejdzie mialem stalaki z golfa v strukturalne na takim heblu, gdzie et50 tam bylo

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

Wszystko zalezy od wypełnienia felgi.

Mi spokojnie wchodzi 312 pod 16 z et 35 a kolega ma w a8 założone 16 et nie znam ale miejsca jest duzo.A on ma zacisk z polifta wiec wiekszy od tego z przed lifta.

Opublikowano

nie porownuj a8, tam tarcza jest 1.5cm glebsza wiec zacisk o tyle samo glebiej sie chowa w auto

Opublikowano

Fakt,postaram sie skołowac 16 zobaczyć jak to wyglada na a4.

Opublikowano

wszystko wejdzie mialem stalaki z golfa v strukturalne na takim heblu, gdzie et50 tam bylo

tył 269 był na styk to fakt ale weszło

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...