Banan Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 A z V6 rozstaw otworów w jarzmie nie będzie większy jak w przypadku 320? Ok już wiem że rozstaw jest 94 więc git. Tylko czy to będą V6 benzyna przed i polifty? Przedliftem czyli do rocznika modelowego 2001 , wtedy jest żeliwna zwrotnica
mapper Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Robię swap na 320 a b5 afn i nie wiem jak to jest do końca z półosiami. Posiadam już Zwrotnice z w8 tarcze klocki z b7 320 Zaciski z a6 Jak to jest z półosiami czy starczą kompletne z ajm? czy trzeba jeszcze zmieniać w tych półosiach z ajm przegub zewnętrzny na np z 2.5 tdi AJM ma na zewnętrznym przegubie 33 zęby czy 38 ?
wesz82 Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/265566-swap-hamulcow-s4-do-a4-b5/ :kox:
wesz82 Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 (edytowane) Ajm miał duży przegubAjl mial duzy...Ajm nie kazdy bynajmniej takie cus kiedys tu wyczytalem. Ja mam oski z ajm w afn na ori zwrotkach. Sama oska z ajm jest grubsza od tej z afn a jej uzebienie na zew jest wieksze takie samo jak uzebienie pod duzy przegub ten z vki. Edytowane 21 Lipca 2016 przez wesz82
Banan Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 (edytowane) Miałem AJM w tiptroniku i przegub był taki jak w V6 czyli tak jak piszesz Edytowane 21 Lipca 2016 przez Banan
wesz82 Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Mapp juz wiesz czego szukac. Musisz pytac jakie uzebienie ma zew przegub w oskach z ajm. Zmierze jaka jest srednica w malym i duzym przegubie i podam to bedzie latwiej szukac. Tylko pytanie ile ktos zaspiewa za takie oski. Ja na forum placilem chyba 30za szt bez zew a zew kupilem uzywke oski za 40zl.szt takze ok 140zl mam komplet a oslony pasuje z moich ajm.
JawoR36 Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Orientuje się ktoś co to za heble? Zamontowane w B5 przedlift 2.6 benz. Bodaj mają 320mm.
Dev Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 (edytowane) S4 lub allRoad C5, ktoś robił swapa bo ori tego nie bylo Edytowane 2 Listopada 2016 przez Dev
JawoR36 Opublikowano 5 Listopada 2016 Opublikowano 5 Listopada 2016 S4 lub allRoad C5, ktoś robił swapa bo ori tego nie bylo C5'tka ostatecznie z tego wyszła. Ile taki zestawik z dobrymi tarczami i klockami, a także zwrotnicami może być wart Dev, znawco ;-) Ps. Opróżniasz Ty kiedyś skrzynkę? I dwa: Czym można psiknąć lub zabezpieczyć tarcze/zaciski/inne elementy stalowe po wypiaskowaniu lub zabieleniu? Wiadomo, to goły metal i wystarczy by kropla na niego spadła i już zostają ślady, które nieestetycznie przez to wyglądają, a bez sensu bym piaskował np tarcze, zrobił ładne zdjęcia, a po dwóch tygodniach na magazynie tak zajdą rudą, że klient ich nie pozna po otwarciu paczki. Podkład do metalu? Jeśli tak to szary czy bezbarwny? Myślałem też nad nasmarowaniem ich np olejem. Co lepsze?
Chris12 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Mam pytanie czy da radę wepchnac stal 16" et42 na przód do a4b5 jak zmienię jarzmo pod 312 tarcze? I co z tyłem jak zmienię na zacisk z a8 d2 i tarcze 269?wiadomo ze tarcza z tyłu wejdzie ale jak z zaciskiem? Pozdrawiam.
pioteros Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) wszystko wejdzie mialem stalaki z golfa v strukturalne na takim heblu, gdzie et50 tam bylo Edytowane 13 Listopada 2016 przez pioteros
wesz82 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Wszystko zalezy od wypełnienia felgi. Mi spokojnie wchodzi 312 pod 16 z et 35 a kolega ma w a8 założone 16 et nie znam ale miejsca jest duzo.A on ma zacisk z polifta wiec wiekszy od tego z przed lifta.
pioteros Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 nie porownuj a8, tam tarcza jest 1.5cm glebsza wiec zacisk o tyle samo glebiej sie chowa w auto
wesz82 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Fakt,postaram sie skołowac 16 zobaczyć jak to wyglada na a4.
pioteros Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 wszystko wejdzie mialem stalaki z golfa v strukturalne na takim heblu, gdzie et50 tam bylo tył 269 był na styk to fakt ale weszło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się