Ab4rth Opublikowano 29 Czerwca 2014 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Witam. Mam mały problem i proszę o poradę. Wczoraj zaślepiłem EGR zestawem z aukcji Zestaw zaślepek EGR TDI VW AUDI SKODA SEAT FORD VO (4305995146) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje., dwie zaślepki 1,5 i 4mm plus dwie uszczelki. Grubszą zaślepkę dałem od dołu, a cieńszą przy zaworze EGR. Przy okazji wymyłem EGR z oleju. Po złożeniu wszystko było ok, choć nadal czułem taki denerwujący drażniący dym z rury, jak by EGR nadal chodził. Dzisiaj po przejechaniu ok 10 km, zgaszeniu i przy ponownym odpaleniu po ok 2 godzinach wywaliło mi check na desce. Auta nie logowałem niczym, nie wiem jakie są błędy. Czy zna ktoś przyczynę jaka może być?? Czy muszę jechać do kogoś na komputer żeby odczytać zapisane błędy? Dodam że auto po tej operacji jest jakby żwawsze, lepiej reaguje na gaz. Z góry dziękuję za możliwe podpowiedzi. pozdrawiam
POWER-KRIS Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 W 2004 to już chyba trzeba w kompie wyłączyć, albo blaszki z otworem 8.
Ab4rth Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2014 no właśnie, Szwagier ma AWX z 2003 roku i zrobił tymi zaślepkami i jest dobrze. Ja mam AVF 2004r i już coś cyrkuje. Vagiem się wyłączy?? Co to znaczy blaszki z otworem 8??
piotrsob1 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 W AVFie sterownik silnika wykrywa zaślepienie EGRa, żeby nie wykrywał, to trzeba wyłączyć jego obsługę w sofcie sterującym silnikiem. Wydaje mi się że VAGiem się da, a blaszka z otworkiem 8 mm to przewiercona zaślepka
aras837 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Napewno się da wyłączyć, tylko kto sprzeda na forum taką tajemnicę, wiedza kosztuje
Ab4rth Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2014 jeśli się da to już sobie jakoś dojdę po woli ważna była informacja "czy się da"
Marynarz____ Opublikowano 1 Lipca 2014 Opublikowano 1 Lipca 2014 Tuner Ci to wyłączy poprzez ustawienie wysokich dawek zasysanego powietrza w kompie
elmer80 Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Widzę że się nie chce czytać tylko nowe tematy w kółko o tym samym... Od połowy 2003 ECU "wie" że EGR zaślepiony bo przepływka podaje wartości o przepływie powietrza. Wtedy kieey EGR się otwiera powinno być mniej powietrza a tak nie jest. Ot i cała filozofia... z drugiej strony nie wiem co sie tak upieracie na zaślepianie
Dreger Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Zaślepiają bo podobno auto lepiej chodzi, mniej pali, nie zasyfia się itp. Ale czy to do końca prawda tego nie wiem.
elmer80 Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Podobno ze sprawnym EGR szybciej się rozgrzewa mniej pali i ma miększą pracę a także lepiej schładza cylindry
POWER-KRIS Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Spaliny nie mogą lepiej schladzac, chyba że mniej tlenu niższa temperatura zapłonu. Ale to.... Dla mnie to tylko niepotrzebny syf w dolocie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się