Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI bierze olej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Wlasnie minal u mnie miesiąc po remoncie mojego pasata, przejechalem okolo 1500 km. Stan oleju póki co bez zmian. NIC nie ubyło - mierzone bagnetem. Remont wykonalem u kolegi kixi4 i mogę go szczerze polecić - zna dobrze te silniki i starannie podchodzi do tematu i problemu. Super obsluga i wykonanie, oraz precyzja. Przeróbka tłoków na Krasnobrodzkiej. Przy okazji wymiana paru elementow, czyszczenie silnika (zawalony nagarem) i kilka innych drobiazgów. Spalanie oleju to już historia.

Dodatkowo silnik chodzi płynniej po czyszczeniu i lepiej wchodzi na obroty - autko jak nowe. Szkoda ze tak pozno to zrobilem... Ale lepiej pozniej niz....

Opublikowano

Niestety niektóre silniki biorą olej i to zdrowo, do nich należy tez 2.0tfsi.

Wymieniaj raz w roku lub co 15tkm, w miarę markowy 5w40 który spełnia normę vw Mb BMW porsche jak np. Motul

Niestety niektóre silniki biorą olej i to zdrowo, do nich należy tez 2.0tfsi.

Wymieniaj raz w roku lub co 15tkm, w miarę markowy 5w40 który spełnia normę vw Mb BMW porsche jak np. Motul

Opublikowano

Niestety olej nie ma tu nic do rzeczy.. po zrobieniu stage2 w tfsi czyli przerobce tlokow i montazu szerszych pierscieni oleju nie ubywa praktycznie od wymiany do wymiany..

Opublikowano

Podsumowując:

Nieważne ile lat ma samochód i jaki ma przebieg, ASO będzie partycypować w kosztach np 50/50 lub 30/70 ASO, 0/100 jeśli na gwarancji.
Koszty ASO to 19,000zł (minus odpowiednio udział)
Zgłaszajcie swoje problemy, bo #AUDI twierdzi, że PROBLEMU ze spalaniem oleju NIE MA! że to promil, a "ZAINFEKOWANY" jest każdy audik 2,0TFSI z lat 2008-2011/12

Nie wiem czy robią w tym łańcuch rozrządu- dochodzi koszt 1500zł części plus robocizna z 1000zł(ASO)

Można też robić metodą dobry serwis plus Krasnobrodzka, koszt mechaniki około 2000zł, Krasnobrodzka 1600-2000zł w zależności od zniszczeń, plus uszczelki, oringi, dekle, świece, oleje, filtry, uszczelki wtrysków, wałów, panewki itd około 2500zł.
RAZEM 6500zł plus łańcuch rozrządu zestaw z tego co pamiętam około 1500zł plus robota 300-500zł. a będzie trzeba NA PEWNO wymienić rozciągnięcty już łańcuch i zmaszczone napinacze.(przy przebiegu 180tkm)

Opublikowano

[quote name="dampol" post="4850729"

Zgłaszajcie swoje problemy, bo #AUDI twierdzi, że PROBLEMU ze spalaniem oleju NIE MA! że to promil, a "ZAINFEKOWANY" jest każdy audik 2,0TFSI z lat 2008-2011/12

(przy przebiegu 180tkm)

...i KAŻDY 1.8 w przedlifcie.

Piszemy tutaj o Audi. Jak wygląda to w VW?? Wie ktoś, coś?...

Opublikowano

Stage 2 completed.
Wszystko wymienione, wyczyszczone z nagaru itd

Na terenie Podkarpacie/Rzeszów mogę polecić serwis:
Ful- Auto Fularski Łąka 609/ gmina Trzebownisko.

Robi wszystko, specjalizuje się w Audi/VW.

Na razie nie będę opisywał doznań, bo za mały kilometraż, na pewno równiej chodzi, wydaje się, że żwawiej (nagaru była obfitooooość, 180tkm)...
Przejadę pierwszy 1000,2000,5000km opiszę

Opublikowano

Koszty?

Opublikowano

Zna ktoś przyzwoity serwis ,który wykona taką robotę w świętokrzyskim ?

Opublikowano (edytowane)

Koszty?

Ciężko odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ jest szereg wątpliwości, np. stan turbosprężarki..

Moim zdaniem robiąc Stage II trzeba robić cały rozrząd( szczególnie jeżeli przebieg jest już spory)

Dodatkowo są elementy do wymiany takie jak: sporo uszczelek, oringów, panewki, zestaw naprawczy wtrysków, dekle rozrządu, oleje, filtry... itd

Nie wiem jak kompleksowo chcesz to zrobić?

Każdy przypadek jest inny

Edytowane przez dampol
Opublikowano

Zna ktoś przyzwoity serwis ,który wykona taką robotę w świętokrzyskim ?

w Podkarpackim mój znajomek z ASO robią takie rzeczy :hi:

tu masz namiary

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/327673-vag-serwis-rzeszow-swilcza-silniki-diagnostyka-od-a-do-z/#entry4567700

Opublikowano

właśnie koszty, z tym jest naprawdę różnie i oczywiście mniej więcej wiadomo co koniecznie trzeba wymienic, ale dopiero po rozbiorce silnika na czynniki pierwsze widać, co trzeba wymienic i jakie będą koszty, ceny części też są dość dynamiczne i w zależności od dostępności różnie z tym bywa..

Opublikowano

Czy ktoś potrafi polecić jakiś warsztat we Wrocławiu / okolicach mający doświadczenie z tym problemem?

Opublikowano

Hej, podzielę się z Wami moim zakupem A4

Na początku maja kupiłem A4 2010r 1.8tfsi 120 koni w jednym z salonów Audi jako używane z przebiegiem 99tys km. Oczywiście okazało się, że bierze olej - wynik po ważeniu - 3,7 L / 1000KM - już zacząłem się drzeć na Panów w salonie ale co się okazało - natychmiast kazali zostawić auto i zrobią Stage2 całkowicie za darmo w ramach dobrej woli producenta (ponieważ auto było cały czas serwisowane) - jutro mam odebrać auto z naprawy (równe 2 tygodnie im to zajęło razem z sprowadzeniem części z niemiec)

Opublikowano (edytowane)

No jak dla mnie to przysłowiowy wyjątek potwierdzający regułę

Edytowane przez mcemsi
Opublikowano

Hej, podzielę się z Wami moim zakupem A4

Na początku maja kupiłem A4 2010r 1.8tfsi 120 koni w jednym z salonów Audi jako używane z przebiegiem 99tys km. Oczywiście okazało się, że bierze olej - wynik po ważeniu - 3,7 L / 1000KM - już zacząłem się drzeć na Panów w salonie ale co się okazało - natychmiast kazali zostawić auto i zrobią Stage2 całkowicie za darmo w ramach dobrej woli producenta (ponieważ auto było cały czas serwisowane) - jutro mam odebrać auto z naprawy (równe 2 tygodnie im to zajęło razem z sprowadzeniem części z niemiec)

U Ciebie to raczej nie chodzi o dobrą wolę producenta, tylko o fakt, że salon Audi sprzedał Ci auto z wadą ukrytą. Nie mieli innego wyjścia z tej sytuacji i to że auto było serwisowane niewiele zmienia. Jeśli nie dostałeś auta zastępczego na czas naprawy to przy odbiorze auta zapytaj jak zamierzają zrekompensować Ci brak samochodu przez 2 tygodnie z wyraźnej ich winy.

Opublikowano

Hej, podzielę się z Wami moim zakupem A4

Na początku maja kupiłem A4 2010r 1.8tfsi 120 koni w jednym z salonów Audi jako używane z przebiegiem 99tys km. Oczywiście okazało się, że bierze olej - wynik po ważeniu - 3,7 L / 1000KM - już zacząłem się drzeć na Panów w salonie ale co się okazało - natychmiast kazali zostawić auto i zrobią Stage2 całkowicie za darmo w ramach dobrej woli producenta (ponieważ auto było cały czas serwisowane) - jutro mam odebrać auto z naprawy (równe 2 tygodnie im to zajęło razem z sprowadzeniem części z niemiec)

U Ciebie to raczej nie chodzi o dobrą wolę producenta, tylko o fakt, że salon Audi sprzedał Ci auto z wadą ukrytą. Nie mieli innego wyjścia z tej sytuacji i to że auto było serwisowane niewiele zmienia. Jeśli nie dostałeś auta zastępczego na czas naprawy to przy odbiorze auta zapytaj jak zamierzają zrekompensować Ci brak samochodu przez 2 tygodnie z wyraźnej ich winy.

No nie do końca masz rację, wada ukryta nie wchodzi w grę bo zakup był na firmę więc brak jakiejkolwiek rękojmi - umowę czytał mój prawnik i powiedział, że 100% przegrana sprawa w sądzie. Generalnie mogli mnie olać a wykazali dobrą wolę i chęć (fakt faktem salon polski miał to gdzieś bo naprawę sponsoruje producent czyli Niemcy)

Opublikowano

Szukałem we Wrocławiu warsztatu, który zrobi remont silnika (rozwiązanie problemu olejowego) jednak nie znalazłem nikogo, kto mógłby się pochwalić doświadczeniem. Zdecydowałem się zatem na oddanie go do kolegi Kixi4, który ma warsztat w pobliżu Ostrowa (100 km z Wrocławia). Dzisiaj go odebrałem. Zrobiłem na razie te 100 km i wszystko ok. Jak dotąd nie cisnąłem go mocno (przez ok 500 km musi się dotrzeć). Jak zrobię pierwszy tysiąc to napisze więcej o wrażeniach.

Auto ma 114 tys na liczniku. Brało około 0,6 l / tysiąc. Co do samej naprawy to pełen profesjonalizm. Trwała ok tygodnia. Dostawałem w tym czasie informację co się dzieje i zdjęcia tłoków, zaworów głowicy itp. Były bardzo mocno zawalone nagarem. W ramach naprawy były wymienione pierścienie (Krasnobrodzka), wtryskiwacze, rozrząd, sprzęgiełko alternatora no i cały silnik oczywiście wyczyszczony.

Opublikowano

Witam też jestem po naprawie Silnika u Kixi4 kontakt z tym panem na poziomie mistrzowskim tak samo jak i wykonana praca :) bardzo temu panu dziekuje :) przejechane pierwsze 1200 km zero poboru oleju.Wymienione zostało wszystko podobnie tak jak u kolegi wyżej i jeszcze inne drobne sprawy, relacja z naprawy na bieżąco z zdjęciami opisami :) jak najbardziej polecam pana Kixi4.

Opublikowano

Witam, przeczytalem caly temat...troche to zajelo. Niestety za pozno jestem po naprawie nowe pierscienie 1,2 1,5 2,0mm. Decyzje oparlem na bazie artykulu w czasopismie motoryzacyjnym. Warsztat w Szczecinie w sumie nie znany mi wczesniej chyba pierwszy raz cos takiego robili. Przed naprawa okolo 1,5 litra na 1kkm teraz poki co po 300km az 0,7l. Koszt 8tys (przerobka tlokow, nowe pierscienie uszczelki, itd. + rozrzad 2 lancuchy,napinacze). Pytanie co poszlo nie tak. Jutro zrobie wywiad jak silnik wygladal po rozlozeniu. W jakim stanie tloki i reszta, naprawa byla w zeszlym tygodniu ale w weekend dopiero wiecej pojezdzilem.

Opublikowano

Witam. Prosze o kontakt na pw, juz poprawiałem takie bledy..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...