misiek95 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Mi tez sie podoba a zawsze sceptycznie podchodzilem do wyklejanek Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy30 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 pięknie wodzu ta twoja audi wygląda teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodz Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 pięknie wodzu ta twoja audi wygląda teraz Dziękuje,mi się będzie bardziej podobać jak ją z powrotem obniżę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebidi Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 W twoim wypadku air by zalatwil robote odpadl by problem kręcenia non stop góra dół chociaz sa i plusy o zapieczeniu nakretek niema mowy [emoji16] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodz Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 W twoim wypadku air by zalatwil robote Miało być powietrze,ale po próbnych jazdach na powietrzu(3 sztuki testowane). Zapadła decyzja nigdy w życiu,nie widzę takiego zawiasu do auta na co dzień i w długie trasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Umyj tylne szyby i bedzie jeszcze bardziej git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodz Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Umyj tylne szyby i bedzie jeszcze bardziej git. Nie było czasu na takie bajery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nextpeace Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Nieee nooo eleeegancko to wygląda teraz ! [emoji14] Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodz Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Gwincik delikatnie ruszony z powrotem w dół. Bardziej z dystansami nie da rady zejść żeby fura bezproblemowo skręcała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy30 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 wodzu zapożyczę od ciebie pomysł chyba i wrzucę sobie do sedana na tył tylko ten projekt i zobaczę co z tego wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animal Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Kurde no siadły te naklejki niesamowicie! Brawo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Mistrz Świata :- )) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodz Opublikowano 7 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 (edytowane) Witam.Z grobem ogólnie nic za wiele się nie dzieje.Zmieniłem z przodu gwint na jakiś nowy noname na próbę i śmiem twierdzić że lepiej wybiera nierówności od FK. Jest bardziej komfortowy i nie ma wcale większego zakresu pracy,skoku jak wcześniejszy.Od wymiany uszczelki pod głowicą i założeniu nowej głowicy zrobiłem 6tyś kilometrów i ubyło mi około litr oleju.Po małej rewizjiprzewodów coolera i turbiny nie znalazłem nic niepokojącego.Miałem puszczoną odmę pod auto,tzn nad kompresor klimy i od zawsze był "wilgotny" od oleju. Z ciekawości czy to silnik już powoli ma przedmuchy,(ogólnie z odmy jak i z szabelki jakiś "wiatrów" nie stwierdziłem) założyłem oil tanka.Z czasem zobaczymy gdzie ten olej ubywa,bo przed ruszeniem czapki ubywało o połowę mniej.Rozważam jeszcze jedną opcję,któryś uszczelniacz zaworowy siedzi.Tragedii z tym olejem nie ma,dymu niebieskiego również ale z czystej ciekawości spróbuje to rozgryźć.Pozdrawiam Edytowane 7 Października 2016 przez wodz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Dobrze zrobiles dajac oct. Nie smierdzialo wczesniej olejem jak stales w korku??? W sumie na wyspie nie musisz sie przejmowac ze cos tam zamarznie:-D Ostatnio rozmawialem z kolesiem bo robilismy u zony w ibi czapke (po czym bierze wiecej oleju jak przed)powiedzial ze to normalne tzn jam uszczelnisz gore to dolem bedzie wiecej leciec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mapper Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Czasem tak jest że po uszczelnieniu góry zaczyna zjadać dołem, zresztą litr na 6 tys to nie tragedia lepiej jak trochę weźmie jak by miał dawać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Podoba mi się to oklejenie, chyba będę myślał coś u siebie ale w innym w ogóle akcencie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodz Opublikowano 8 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 (edytowane) Nie smierdzialo wczesniej olejem jak stales w korku??? Czasem coś tam zleciało,ale to norma przy puszczeniu odmy w atmosferę powiedzial ze to normalne tzn jam uszczelnisz gore to dolem bedzie wiecej leciec. Coś tam grzebałem przy silnikach (teraz już tylko dla siebie) i często tak bywa jak piszesz,to wiem. Czasem tak jest że po uszczelnieniu góry zaczyna zjadać dołem I jak bym wcześniejszej głowicy nie maił wyremontowanej od podstaw (nowe prowadnice,zawory,gniazda i uszczelniacze) to bym wiedział że to przez uszczelnienie "czapki". A tak to z nudów mam zagadkę do rozkminy zresztą litr na 6 tys to nie tragedia Jak na koks +110% i syntetyk olej to nie ma co kombinować Tym bardziej że zmieniam olej co 7tyś góra 8.Po prostu z czystej ciekawości dociekam przyczyny,na pewno nic z tym nie będę robił. Edytowane 8 Października 2016 przez wodz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Tak jak piszesz, nie ma co kombinować ale dowiedzieć się dlaczego... jak najbardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Jak na koks +110% i syntetyk olej to nie ma co kombinować Tym bardziej że zmieniam olej co 7tyś góra 8.Po prostu z czystej ciekawości dociekam przyczyny,na pewno nic z tym nie będę robił. Jasne przecież to nie sa wartości do roboty. U mnie w kondonie jest tak ze do 8 tyś nie rusza oleju ani grama dopiero od 8 tys do 10 potrafi zjeść do max 1 litra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek1980 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Bardzo fajny Avant... dużo pracy w nią włożyłeś. Gratuluję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się