Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN]Grób TDi by Wodz,koła 20",engine AFN na GTB22 235KM/450NM


wodz

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie się zastanawiam jak założę turbo hybrydowe to czy będzie dało rade jechac bez żadnego problemu, auto po sofcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Właśnie się zastanawiam jak założę turbo hybrydowe to czy będzie dało rade jechac bez żadnego problemu, auto po sofcie

Nic na pewno się nie stanie,jadąc normalnie zajedziesz na koniec świata :wink:


Kawał dobrej roboty odwaliłeś przy Audi! I jedzie i wygląda, czego chcieć więcej. ;)

Dziękuje,jeszcze trochę pracy muszę poświęcić temu projektowi.


ooo jak to ładnie zapie***a :kox: brawo Wodzu :thumbup1:

No powiem Ci że nie jeden szofer z lotki się już zdziwił. Dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ICka widzę masz teraz takiego jak ja

Tylko z wyglądu,mój jest szerszy dłuższy i wyższy :)

Czyżby jakieś kompleksy ?

:grin:

Podaj wymiary :D

Edytowane przez j4s2c2vr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ile finalnie jest i czego sie spodziewasz na obiciazeniówce?

na obciążeniówce wyszło więcej niz na Dynomecie ... :naughty:

Edytowane przez spanky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ile finalnie jest i czego sie spodziewasz na obiciazeniówce?

na obciążeniówce wyszło więcej niz na Dynomecie ... :naughty:

:kox:

ototo, ciekawe co na to sagon :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ile finalnie jest i czego sie spodziewasz na obiciazeniówce?

na obciążeniówce wyszło więcej niz na Dynomecie ... :naughty:

:kox:

ototo, ciekawe co na to sagon :)

dostałem info o liczbach , reszte pokaże Marcin wraz z wykresem z Dynometa

a sagon....pozwól, że pominę :wink:

Edytowane przez spanky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ile finalnie jest i czego sie spodziewasz na obiciazeniówce?

na obciążeniówce wyszło więcej niz na Dynomecie ... :naughty:

:kox:

ototo, ciekawe co na to sagon :)

dostałem info o liczbach , reszte pokaże Marcin wraz z wykresem z Dynometa

a sagon....pozwól, że pominę :wink:

No to czekamy na wodza i wykresy porównawcze :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jestem strasznie zabiegany,dajcie mi czas do jutra wieczorkiem to coś sensownego wyskrobie :wink:

Wynik z obciążeniówki to 235KM i 450NM :banan: I napisze od razu że było więcej,ale sprzęgło nie dawało rady i byłem zmuszony poprosić Macka żeby zmniejszył "cyfry".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ile finalnie jest i czego sie spodziewasz na obiciazeniówce?

na obciążeniówce wyszło więcej niz na Dynomecie ... :naughty:

:kox:

ototo, ciekawe co na to sagon :)

a no to co robi najlepiej przed monitorem :jerk: :jerk: :jerk: :jerk: bedzie dotod trzepal az cos gwiazdor zablysnie

caly czas liczby cyfry wykresy porownania poprostu juz mu sie pojebalo i wiecej jego mozg nie targa :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje ze niedlugo zblize sie do tych Koniakow przynajmniej :P jest plan na 240 ale zobaczymy

nie wiem czy fmic 180 da rade

Edytowane przez hunter91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu mamy pierwsze strojenie na GTB22,które jak już pisałem wcześniej mnie nie zadowalało. Następnie wersje finalną po korekcie Maćka. Pomiar robiony przez hamownie V-tech.

2nr0b9z.jpg

Tu mamy wykres z hamowni obciążeniowej 4×4 Superflow Autodyn 30 AWD po pierwszym strojeniu.Co potwierdza że hamownia V-tech jest miarodajna.

2vj5wl1.jpg

Następny wykres z dynometu robiony przez Maćka,bo to on robił korektę i wynik końcowy.

2rw48sx.jpg

Pozdrawiam.



Podaj wymiary :D

Wymiary samego rdzenia to 60cm/30cm/7.5cm,wyjścia średnica 3".


W końcu na "grobie" zawitały lampy zespolone,leżały około półtora roku w garażu :grin:

2ym99qx.jpg

Usunięte zostały emblematy S4 z grila i klapy,wpadła wlepa na tylnią szybę :wink:

ddmc0z.jpg

Edytowane przez wodz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


czytałeś moją rade odnosnie podciecia belki u Ciebie :eusathink:


Tak czytałem,nawet skorzystałem. Dzięki wielkie,ale i tak mi się wydaje że byle dotknięcie przodem i po chłodnicach :kwasny:

P.S Co mam zrobić żeby podjąć próbę dostania się do batalionu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Stanąć z kowim na kreskę hehe :D

Jak tylko się nadarzy okazja to czemu nie :wink:

Dziś w końcu przełożyłem zegar doładowania tam gdzie jego miejsce. Docelowo obramówka zegara będzie w czarnym macie.Przeleciałem przy okazji skórę nawilżaczem.

2vuwpir.jpg

dey0dl.jpg

nlq4cg.jpg

Naprawiłem nie działający spryskiwacz przedniej szyby,hehe w końcu. Nie działał 2 lata,a naprawa trwała 5min.Wymieniłem "słoneczniki" i rączki dla pasażerów na ori czarne,wcześniej były malowane.

Pozdrawiam.


Kolejny weekend się zaczął więc poświęciłem trochę czasu "grobowi". Wymalowałem zaciski przód na kolor miedziany,miał być mat ale wyszedł połysk :kwasny: Tyłu nie maluje bo przewidziany jest większy hamulec :naughty: Ciemno już było więc mam tylko takie ciulowe fotki i w dodatku robione tel.

2hi031w.jpg

jz9xet.jpg

Jutro biorę się za wymianę półosi z przegubami,postanowiłem wymienić na kompletną nowa z dwoma przegubami.Już trzy lata zewnętrzny przegub prosi się o wymianę i za cholerę się nie chce rozlecieć. :grin:

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...