W10DI Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Witam dołączę się do rozmowy. Jak na moje to ty masz źle podłączony moduł drl skoro nie gaśnie coming home po przekręceniu. Ja mam u siebie drl dokładany i jak się pali coming Home i jak przekręcę na zapłon to gaśnie. Tak więc twierdze że źle masz podłączone.
BEpower07 Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Pod co masz podłączony coming home? Ja mam pod kierunki. A tak dokładnie to pod kabel od centralnego zamka, który daje napięcie na kierunki.
Maras Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 A powie mi ktos czy moge zalozyc taki modul jak mam kontrole spalonych zarowek na fisie? Nie bedzie nic wyswietlac?
nitroo Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Możesz. Nic się nie dzieję z kontrolą żarówek.
Maras Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 ok dzieki za odpowiedz. A jeszcze pytanie na przyszlosc bo zamierzam bixa zalozyc. Jak to bedzie wtedy wygladalo? Trzeba druga instalacje robic do dzinnych?
nitroo Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Ja w B6 mam MCE, więc się wpinałem pod kierownicą, a nie w lampy, więc niech ktoś inny Ci podpowie.
W10DI Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Ja mam u siebie bix-a i dołożyłem kable osobno tak dla pewności żeby przesłona w soczewce nie dostawała prądu.i działa
BEpower07 Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Ktoś jest w stanie pomoc żeby to zrobić?
W10DI Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Ja mam ogólnie pod drogowe podłączony coming home bo to była szybka akcja (taka prowizorka na szybko) i jak wajchę pociągnę do siebie to się zapalają bądź w czasie jazdy wystarczy że komuś mrugnę to po wyłączeniu silnika też się zapala coming. Nie chce się mylić ale w przypadku dokładanych DRL + coming nic z tym nie zrobisz to ma układ taki że jak dostaje napięcie to świeci 20s i tyle. Może gdyby człowiek zakładał ori to wiesz tam komp tym pewnie steruje itp wiecej elektroniki i wogóle a w przypadku (tanich wersji) dokładanych muszą być minusy.. Ale tak szczerze aż tak bardzo Ci to przeszkadza że pali się przy zamknięciu tak jak i otwarciu 20 s? I że nie da się wyłączyć szybciej Ja rozumiem że jak robić to tak jak w ori jak mają inne auta ale niestety tak jak pisałem dokładany moduł ma minusy.
nemesis-17 Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Rozebrałem samochód próbuję podłączyć ten moduł :http://allegro.pl/modul-swiatel-dziennych-reg-potenj-od-10-do-45-i5203406153.htmlwszystko działa ale po wyłączeniu silnika i wyjeciu kluczyka światła dzienne dalej świecą... wydaje mi się że kabel po stacyjce dalej ma zasilanie po wyłączniu... podpiąłem do oczka dokładnie tego co pokazane wyzej oraz tego jedno na prawo dalej to samo... czy ktoś wie gdzie można podłączyć plus po stacyjce w b5 po lifcie? Rano muszę jechać a nie chce tego znów rozkładać.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Opublikowano 25 Marca 2015 jeżeli montowałeś tak jak ja czyli moduł jest montowany pod kierownicą to tam masz chyba ze 3 kable do których możesz się podpiać i to są kable czerwone i one mają stały + a jeżeli chcesz mieć + tylko i wyłącznie po stacyjce to obok tych 3 czerwonych kabli bedzie jeden czarno-żółty i on jest po stacyjce u siebie też tak teraz zrobiłem i jest ok a jak ty masz polifta to powinno być tak samo
nemesis-17 Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Dokładnie... doszedłem do tego po rozebraniu samochodu rodziców... bo nie miałem miernika a wolałem czegoś nie spalić. Nie wiem czy we wszystkich modelach, ale jeśli tak to w pierwszym poście na fotach jest błąd bo strzałka pokazuje śrubę z czerwonymi kablami a nie czarno-żółtymi. (A6 c5 po lifcie i a4 b5 po lifcie + po stacyjce na żółto czarnych kablach) dzięki
xXPiotrekXx19 Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Opublikowano 26 Marca 2015 bo z początku robiłem ten moduł i jeździłem tak ponad pół roku że był podłączony plus na stałe własnie tak jak na foto w pierwszym poscie dopiero nie dawno zmieniłem na plus po stacyjce
opti Opublikowano 4 Czerwca 2015 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Czy warto zakładać ten moduł w lampy liftowe, ale soczewka jest na h7 Czy ty Piotrze xXPiotrekXx19 masz u siebie h7 czy xenon w soczewce ?
palel Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 da się to jakoś podpiąć żeby się załączyły światła po uruchomieniu silnika ? bo jednak światła plus odpalanie diesla w zimie to nie jest dobry pomysł
Chadury89 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Wtedy chyba trzeba od alternatora pociagnac plus do swiatel.
dliwski Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 znacie Panowie tę firmę? zastanawiam się czy kupić u nich - jak cena? tanio/drogo wg Was? http://allegro.pl/modul-swiatel-dziennych-drl-swiatla-dzienne-usb-i5422980446.html
W10DI Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Wszystko w zależności jaki moduł sobie wstawisz.. Palel Ja mam u siebie taki moduł że dopiero jak odpalę silnik i ładowanie przekroczy 13v to wtedy dopiero DRL się włącza.
marcinoa4b5 Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Fajny opis przydało się, dzięki temu montaż poszedł bezproblemowo:):)oznaczenie kolorów kabli w przed lifcie takie samo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się