ravkan Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam, Jestem posiadaczem tej A4 i majac dzisiaj chwile wolnego czasu postanowilem porobic zdjecia wszystkich niedoskonalosci, plamek rdzy na karoserii jak rowniez uchwytu w tylnich dzwiach w ktorym poszla sprezynka. Chcialbym sie dowiedziec orientacyjnie ile czasu i pieniedzy poszlo by na odrestaurowanie tych wad. Dzieki! Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez ravkan
xXPiotrekXx19 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 kolego czemu sądzisz że to są wady tego modelu ja u siebie nie mam nic w tych miejscach może jakieś małe odpryski od kamyczków we wnęce przedniego nadkola sie znajdą ale to co u ciebie jest to jakaś tragedia nie wiem z kat ty to auto wziąłeś
szeryf Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Przecież b5 nie gnije, to chyba jedyny egzemplarz który ma rdze :/ Szwagier ma b5te pobijaną z każdej strony i zero rdzy, więc nie wiem o co kaman z Twoim autem.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 w b5 nawet jak są odpryski na masce od kamieni a na ciemnym lakierze tak jak u mnie widać do każde auto takowe odpryski ma to w b5 nawt po zimie w tym miejscu nie wychodzi rude. wiadomo lepiej jeszcze zakupić zaprawkę i zabezpieczyć to miejsce
misiek95 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Nikt Ci nie odpowiedział, wiec jak spróbuje. Rdze środkowych słupków tych czarnych załatwi ich wymiana na uzywki, groszowa sprawa. Te małe trójkąciki nie wiem czy są wymienne. W najgorszym przypadku całe ramki szyb tylnych do wymiany, koszt też niewielki. Uszczelki szyb przód i tył nie włożysz nowej bez wycięcia szyby, więc trzeba jechać do fachowca i zapytać o wycene. Co do rdzy na reszcie elementów to ogarnięty lakiernik powinien dać rade zrobić większość bez malowania całych elementów. Co do ceny to tutaj nie mam pojęcia ile sobie za to zażyczy aa co do klami tył to też wymiana na używke. Koszt niewielki i jak masz troche narzędzi to dasz rade sam
Rajmondo Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 Jesteś pewny, że w klamce poszła sprężynka? Ja miałem podobny objaw tj. klamka zostawała w pozycji "pociągniętej", ale WD40 pomógł.
zakwas1 Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 (edytowane) Naprawdę zmęczona ta b5tka ... Koledzy.Tak zeby nie zakladac nowego tematu.. Dlaczego w b5 gnije tylka klapa ?(sedan) Dokladnie miejsce przy blendzie .Blenda tez (utlenia sie alu) Element malowany byl tez wczesniej w DE (posiadam fakture) z tego samego powodu. Przez 5 lat tylko ten element.Ale mimo to rdza nie wchodzi glebiej. Chce to pomalowac i nie wiem czy malowac czy kupic drugą klapę.Najgorsze to,ze jak ogladam te klapy po II lifcie to wiekszosc jest w tym samym stanie,albo gorszym. Edytowane 17 Września 2014 przez zakwas1
misiek95 Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Słyszałem, ze w audi uznali ze to element wymienny i nie wymaga ocynku
zakwas1 Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Znowu spotkalem sie z opinią,że blenda jest bardzo ,bardzo ciasno spasowana(ostatnio rozbieralem i rzeczywiscie paznokcia tam nie wloze pomiedzy) i podczas drgan po tylu latach męczy w tym miejscu lakier. Czym proponujecie ją obkleić od drugiej strony? Fabrycznie jest tam uszczelka,która jest stara i zgnieciona w tym momencie- nie pełni swojej funkcji
oyamabdg Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 (edytowane) Znowu spotkalem sie z opinią,że blenda jest bardzo ,bardzo ciasno spasowana(ostatnio rozbieralem i rzeczywiscie paznokcia tam nie wloze pomiedzy) i podczas drgan po tylu latach męczy w tym miejscu lakier. Czym proponujecie ją obkleić od drugiej strony? Fabrycznie jest tam uszczelka,która jest stara i zgnieciona w tym momencie- nie pełni swojej funkcji To chyba problem każdej A4 a na pewno nie malowanej powtórnie. U mnie tez od samego kupna jest lekki bąbel nie rzucający się w oczy ale pewnie przy jakimś myciu w końcu odleci. Kiedyś na rower przykleiałem w miejscach narażonych na przetarcia takie przezroczyste naklejki więc może coś takiego zdałoby egzamin ? Nie jest to zbyt grube więc pewnie dałoby radę to złożyć. Słyszałem, ze w audi uznali ze to element wymienny i nie wymaga ocynku No niestety, A4 to już nie 80 ale i tak nie jest jeszcze źle i nie narzekam widząc plastiki w B6. Edytowane 20 Września 2014 przez oyamabdg
Banan Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 Klamki oksyduja , tak samo te uszczelki , rancik nadkola też raczej normalne - tak po 14 latach może wyglądać nigdy nie malowany i rozbierany polift. Zwróćcie uwagę że blachy islandzkie , czyli kekkiego życia tam nia na
misiek95 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 rzeczywiście Islandia, to właściwie wszystko tłumaczy. Mozna nawet powiedzieć że auto dobrze sie trzyma
oyamabdg Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 Klamki oksyduja , tak samo te uszczelki , rancik nadkola też raczej normalne - tak po 14 latach może wyglądać nigdy nie malowany i rozbierany polift. Zwróćcie uwagę że blachy islandzkie , czyli kekkiego życia tam nia na Faktycznie, wszystko tłumaczy
zakwas1 Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Dla wszystkich zmartwionych Zachęcam do lektury : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/238187-rdza-nadkoli-przednich/
beny. Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 (edytowane) Dla mnie rzecz prosta - rdza na b5 znaczy że na 80% była tłuczona, rzeźbiona itd. Kiedy szukałem swojej B5tki z miernikiem to żadna z 99/00 roczników nie była w dobrej kondycji, Dlaczego? bo jest rozchwytywana, najczęściej tłuczona. Dlatego właśnie kupiłem 95r przedlifta - ani razu nie był malowany, prócz przedniego błotnika. I mam to potwierdzone, miałem stłuczkę przez całą maskę rysy które zerwały lakier do gołej blachy, jeżdżę z tą maską 3 miesiąc i zero rdzy czyli oryginalny ocynk działa A jak by już ktoś rzeźbił no to raczej procesu galwanizacji nie przeprowadzi Edytowane 2 Października 2014 przez beny.
kelltuzar Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 Te pianki pomiędzy nadkolem a blachą to prawda, lakiernik mi powiedział żeby je wyrzucić bo zawsze tych samych miejscach bierze rdza.
damian111 Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 rok 95 i nie ma żadnego bombla rdzy i 4 lata pod chmurka;)więc nie wiem czemu ją tak tu żre
samekgsx550 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Koledzy ja wam powiem że moja a4 praktycznie od nowości w jednych rękach. Cały czas była garażowana. Moje spostrzeżenia. Błotnik od strony kierowcy (nigdy nie malowany ori) zaczęła wpierd... rdza. Aż trzeszczy. Kupiłem drugi błotnik na szrocie ori ocynk. Miałem zakładać ale stwierdziłem że odratuje ten błotnik. 3 dni ciężkiej pracy. Brunox, podkład, baza, klar wsio. Po roku od naprawy zaczęły robaczki zjadać w innym miejscu. Więc czeka mnie wymiana i malowanie w kolor. Dodam od siebie że a4 ma również słabo zabezpieczone progi. W 80 były one zalane grubą gumą. Oglądając audi znajomych i podsumowując to marka audi zeszła na psy. Skarbonka bez dna.W moim poprzednim peugocie 406 z 96r blachy, zabezpieczenia antykorozyjne były wykonane 100% lepiej jak w audi. Edytowane 4 Stycznia 2015 przez samekgsx550
HatefulEvil Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Pod tylnymi błotnikami też są te pianki?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się