KubaMpakiet Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 a kto robi org? odp. tzw zamiennik chyba Mann to tak samo jak org olej z serwisu, placisz za banke z nadrukiem, a w srodku np castrol lub inny ogolnodostepny olej Wiec po co przeplacac za naklejke Mój był firmy Mahle. Mahle = Knecht
bartoooo Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Panowie mam nadzieje ze cos poradzicie Po porannym rozruchu przy ujemnych temp. tak od - 4, -6 stopni słychac przez jakies 30 sek. moze dluzej, jakies gruchotanie, szuranie, terkotanie , nie wiem jak to dokładnie nazwac ale słychac ze cos sie dzieje ;/ co to moze byc ? Czy to normalne ? Olej zmieniony tysiąc km temu na 5W40 LM Synthoil High Tech , zrobiona płukanka tez firmy LM.Czekam na porady , pozdr !
Rabbi Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) Panowie mam nadzieje ze cos poradzicie Po porannym rozruchu przy ujemnych temp. tak od - 4, -6 stopni słychac przez jakies 30 sek. moze dluzej, jakies gruchotanie, szuranie, terkotanie , nie wiem jak to dokładnie nazwac ale słychac ze cos sie dzieje ;/ co to moze byc ? Czy to normalne ? Olej zmieniony tysiąc km temu na 5W40 LM Synthoil High Tech , zrobiona płukanka tez firmy LM. Czekam na porady , pozdr ! dwie,trzy,pięć sekund może zarzegotać(choć nie powinno) ale 30sekund to już padaka łańcucha+napinacza raczej chyba że smok zatkany i tak długo trwa zanim olej dojdzie do góry. czy była kiedyś zrzucana micha i czyszczony smok pompy oleju? Edytowane 10 Stycznia 2015 przez Rabbi
r7adek Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Panowie mam nadzieje ze cos poradzicie Po porannym rozruchu przy ujemnych temp. tak od - 4, -6 stopni słychac przez jakies 30 sek. moze dluzej, jakies gruchotanie, szuranie, terkotanie , nie wiem jak to dokładnie nazwac ale słychac ze cos sie dzieje ;/ co to moze byc ? Czy to normalne ? Olej zmieniony tysiąc km temu na 5W40 LM Synthoil High Tech , zrobiona płukanka tez firmy LM. Czekam na porady , pozdr ! Ja mam podobnie tylko u mnie to do 2-3 sekund trwa i nie za każdym razem. I zaczęło się gdy zrobiłem płukankę i wymieniłem olej na LM 5W40. Czyli powoli mogę też szykować się na wymianę łańcucha. A powiedzcie czy najlepiej to załatwić od razu przy wymianie rozrządu ?
kawowy19 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 I zaczęło się gdy zrobiłem płukankę i wymieniłem olej na LM 5W40. a na forum panuje przekonanie, że płukanka nie zaszkodzi. Jest raczej na plus dla silnika itd. Ciekawe czemu u Ciebie poszło w drugą stronę.... Dlatego np. ja jeszcze nie zrobiłem płukanki, bo jakoś nie mogę do końca nabrać przekonania, że nie ma możliwości żeby zaszkodziła.
r7adek Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 I zaczęło się gdy zrobiłem płukankę i wymieniłem olej na LM 5W40. a na forum panuje przekonanie, że płukanka nie zaszkodzi. Jest raczej na plus dla silnika itd. Ciekawe czemu u Ciebie poszło w drugą stronę.... Dlatego np. ja jeszcze nie zrobiłem płukanki, bo jakoś nie mogę do końca nabrać przekonania, że nie ma możliwości żeby zaszkodziła. Zawsze może to być zbieg okoliczności. W b5 robiłem i nic się nie działo. A sama płukanka powiem że jest na plus, przejechałem prawie 3000 km i olej nadal złotawy.
Rabbi Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) Ja mam podobnie tylko u mnie to do 2-3 sekund trwa i nie za każdym razem. I zaczęło się gdy zrobiłem płukankę i wymieniłem olej na LM 5W40. Czyli powoli mogę też szykować się na wymianę łańcucha. A powiedzcie czy najlepiej to załatwić od razu przy wymianie rozrządu ? 2-3 sekundy to norma.ja bym nie wymieniał łańcuszka.dolej oliwy na stan maximum na miarce i sprawdź czy się poprawi Edytowane 10 Stycznia 2015 przez Rabbi
bartoooo Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Moze troche zle opisalem moj przypadek, przy odpalaniu zaraz po przekręceniu kluczyka slychac jakis zgrzyt - trwa to chwile, sek. moze mniej, a pozniej slychac to co opisywalem - chrobotanie itd. jak juz silnik pracuje, takze nie wiem co to jest.Auto ma dopiero 98 tyś nalatane - przebieg pewny powtierdzony, takze to raczej jeszcze nie pora na wymiane łańcucha i napinacza, dodam ze jeszcze rozrząd nie był wymieniany, moze to przy nim cos tam szura, terkocze ... co myslicie ?Slychac to tylko po porannym rozruchu w minusowych temp., jak juz pozniej sie rozgrzeje to cisza silnik elegancko pracuje, podczas jazdy tez nic nie slychac.Co to moze byc oprocz tego lancucha ? Moze jednak ta płukanka zaszkodzila albo moze olej powinien byc 5w30 ?
Rabbi Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 po odpaleniu posłuchaj czy to chrobotanie wydobywa się z tyłu silnika-od strony ściany grodziowej.jeśli tak to właśnie łańcuch.być może trze już o pokrywę
KubaMpakiet Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 I zaczęło się gdy zrobiłem płukankę i wymieniłem olej na LM 5W40. Olej z pewnego zródła? Nie sadze ze plukanka ma cos wspólnego z tym...
diablonik Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Witam. A Co powiecie o olejach marki millers oils albo Agip ?? pozdrawiam . samochód Audi a4 b6 1,8 T 2003r przeleciane 201
diablonik Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Do mojego co polecicie. Millers olis Trident czy moze lepszy tej marki premium. ?Czy Agip ( teraz ENI ) i - sinit czy moze i - sinit premium. Bo bede chyba wybierac 5w 40
r7adek Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 I zaczęło się gdy zrobiłem płukankę i wymieniłem olej na LM 5W40.Olej z pewnego zródła? Nie sadze ze plukanka ma cos wspólnego z tym...Zakupiony od kolegi dzik.
MireXs Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Właśnie jestem po wymianie turbo, zalany był castrol 10w40. Po spuszczeniu wyglądał jak szlam (przejechane 6000km). Silnik przeplukalem lotosem 10w40 z dodatkiem do płukania LiquidMolly, następnie po spuszczeniu wlałem Valvoline 5w40 Maxlife. Zobaczymy jakie bedzie efekt.
Rabbi Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Właśnie jestem po wymianie turbo, zalany był castrol 10w40. Po spuszczeniu wyglądał jak szlam (przejechane 6000km). Silnik przeplukalem lotosem 10w40 z dodatkiem do płukania LiquidMolly, następnie po spuszczeniu wlałem Valvoline 5w40 Maxlife. Zobaczymy jakie bedzie efekt. Na pewno będzie lepiej niż na Castrolu. Jeśli Valvoline to najlepiej Synpower 5W40 lub 0W40
SCORPIO111 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Ciekawie wygladajacy test olei szkoda ze w jezyku dla mnie nie zrozumialym moze ktos z was cos zrozumie http://bmwservice.livejournal.com/27699.html
MularVFR Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Witam, stosował ktoś taki olej - Tedex Synthetic 5W40? Jeśli tak to proszę o opinie. Dzięki!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się