Dev Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Masz racje. 5w50 nie ma normy 502.00/504.00 5W50 ma zwykle norme dla silnikow diesla. wszystkie 1.8T B6/7 wychodzily z fabryki na 0W30. Czesto mozna spotkac jeszcze naklejki pod maskami.
dam18t Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) No to już wogóle zgłupiałem i zwątpiłem jeszcze bardziej w ten olej Valvo... Teraz zaczynam się zastanawiać czy przechodzić na 5W czy pozostać już na tym 10W ale zlać tego Castrola z płukanką i np zalać sprawdzonego w poprzednim samochodzie Motula 6100 Synergie 10W40. Tylko Leona miałem wolnossącego a Audi jest z Turbo... ehh co byście wkońcu doradzili? Dodam że nie jeżdżę autem jakoś ekstremalnie, ale dynamicznie, głównie po mieście na odcinkach max 15km w jedną stronę. Przebieg to 157tyś. W piątek chciałem się zabrać za tą wymianę bo już wszystko mam łącznie z płukanką Millersa i dodatkowo wymienie oring od czujnika poziomu bo się poci. Edytowane 6 Października 2015 przez dam18t
Wandej Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Liqui moly 5w40 synthoil i będziesz zadowolony
dam18t Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 No ten przynajmniej spełnia normę VW 502.00 ale cena za "bańkę" też jest niezła, pytanie czy cena = jakość czy głownie za markę się płaci.
Dev Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Eeeee tam.... pakuj LM Synthoil Energy 0W40
dam18t Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Nie no 0W40 to już chyba przesada po przejściu z Castrola 10W40... Chyba jednak zakupie ten LM Synthoil 5W40, najwyżej będę miał do sprzedania 5l świeżego Valvoline VR1 bo nie opłaca mi się tego zwracać przez allegro...
Dev Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) A jaka to niby przesada co ? lej co pisze, to najlepsza oliwa na jakiej jezdze. Edytowane 6 Października 2015 przez Dev
KubaMpakiet Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 ehh co byście wkońcu doradzili? sa sprawdzone produkty przez kolegow z forum i czego bys nie zalal to bedzie dobrze ravenol 0w40 zalewany w moim AVJcie LM 0w40 = meguin 0w40 tylko w lepszej cenie motul 0w40
azure Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 Nie no 0W40 to już chyba przesada po przejściu z Castrola 10W40... Chyba jednak zakupie ten LM Synthoil 5W40, najwyżej będę miał do sprzedania 5l świeżego Valvoline VR1 bo nie opłaca mi się tego zwracać przez allegro... Ja LM'a zwróciłem, dołożyłem do interesu 30zł (nauka i gapiostwo kosztuje), ale zalewam to na czym aktualnie jeżdżę, tj. Motula x-cess.
mrkreska Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Cześć. Mam zalanego Castrola 5w30 (z takim kupiłem auto). Chociaż do wymiany jeszcze 8000km wg licznika, to wolę to zmienić szybciej. Kolega dzik polecił mi olej Motul 8100 x-max 0w40. Można brać i zalewać? Będzie dobry?
lopez00073 Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 To motul czy millers? Bo też na dniach będę wymieniać a nie chce eksperymentować, chodzi mi o jakość, cena jest mniej istotna Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka
jacek70 Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 To motul czy millers? Bo też na dniach będę wymieniać a nie chce eksperymentować, chodzi mi o jakość, cena jest mniej istotna Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka Do twojego silnika taki==>
Shiftback Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 ello.. pyatanie... zmieniałem oliwę z 10w na 5w40 LM Leicht Lauf Tech, dwa razy z płukanką LM, i poszedłremont góry, głowicy i zmiana miski, ukręciłem korek. Czy powinienem zrobić 3-cią płukankę (bezsens), czy zrobić 3 -cią płukankę i dać LM high tech'a tecgo polecanego... (mniemam, że deko pomyliłem nazwy, ale... )
Shiftback Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 (edytowane) sorry, nie odczytam tylu postów... aaa różnice między leciht lauf'em a high tech'em warto zmienić? Edytowane 11 Października 2015 przez Shiftback
jacek70 Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 Poczytaj===>https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://liquimoly.pl/produkty/srodki-smarne/oleje-silnikowe-samochody-osobowe/technologia-syntetyczna/leichtlauf-high-tech-5w-40-3864-detail&ved=0CDUQFjAHahUKEwj1yKaE1LjIAhVj8HIKHYo0BAs&usg=AFQjCNEopuUkboqeol_-Yxg3vXh6ynsKNA
Shiftback Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 (edytowane) do PB i Diesla? jeden i ten sam ?? aha kumam.... zrzuce leicht tech'a bez problemów i dać na czyrsto "polecany high"? do PB i Diesla? jeden i ten sam ?? aha kumam.... zrzuce leicht tech'a bez problemów i dać na czyrsto "polecany high"? w temacie trzydziestka.. co poradzicie na świeży po remoncie silnik... Edytowane 11 Października 2015 przez Shiftback
jacek70 Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 Polecane przez LM z linka powyżej . Do C-330 ==> Pojemność : Pojemność układu SMAROWANIA 6,5 litrów Zastosuj : Normalny Produkty : LKW-Langzeit Motoröl 10W-40 "Basic" : LKW-Leichtlauf Motoröl 10W-40 "Basic" : Touring High Tech SHPD Motoröl 15W-40 (TBN 20) (M25)
Shiftback Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 (edytowane) mam to samo po wizycie w serwisie powtarzam pytanie, chodzi o silnik Edytowane 11 Października 2015 przez Shiftback
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się