Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki olej do Audi A4 B6/B7 1.8T?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

...a na końcu korba wychodzi bokiem :decayed::kox::banan:

  • Odpowiedzi 2.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

I dlatego najlepsza opcją do tego silnika bedzie 15W40.

Opublikowano

Witam wszystkich

czytam i czytam od miesiąca wątki na forum ile się da:)) głowa aż kipi jestem po zakupie 1.8 t bfb z LPG jest w trakcie remontu głowicy bo gniazda siadły na kartce doszukałem się że ostatnio zalany był Castrol EDGE 10/40.

Pytanie czy po remoncie góry mogę zalać co chcę np polecany LM 5W40 czy robić jakieś dotarcie na czymś innym.

Opublikowano

Wlej 5w40 LM a jak chcesz koniecznie inny to motul/valvoline 5w40

Opublikowano

Makaba,Beyerbrown dzięki

Dev myślałem że pomożesz ale robisz sobie jaja, ;)

Opublikowano

Wystarczy przejrzec dwie ostatnie strony aby wiedziec co wlac sensownego do silnika.

Do Twojego auta tylko porzadny full (LM Motul Valvo Millers) zadnych smiercsyntetykow.

Opublikowano (edytowane)

Ale przy remoncie góry + pierścienie muszę go jakoś szybciej zmienić, czy mam robić płukankę np po 1000km i zalać ten sam odmę mają wyczyścić bo zdejmą michę? Czy przy takim remoncie robi się docieranie? auto miało 340tyś/km z tego połowę na gazie.

Edytowane przez _Michał_
Opublikowano

Zmien po 5000km

Opublikowano

witam ,

od 2 miesięcy mam zalany Mobil Super 3000 Formula FE 5W-30, w tym czasie zrobiłem ok 3000km , dolałem 250ml normalne zużycie ? Auto po programie , sporo ostrych startów. Jeździć do 5000km czy już zmieniać na LM?

Opublikowano

A jak wymienisz uszczelke pod pokrywa zaworow,miska i napinaczem to nie będzie miało gdzie wyciekac

Opublikowano

Ale przy remoncie góry + pierścienie muszę go jakoś szybciej zmienić, czy mam robić płukankę np po 1000km i zalać ten sam odmę mają wyczyścić bo zdejmą michę? Czy przy takim remoncie robi się docieranie? auto miało 340tyś/km z tego połowę na gazie.

ten remont czym byl spowodowany?

340przebiegu na 1.8T to pestka

Opublikowano

Pewnie oliwę chlał

Opublikowano

Kolego Dev dzisiaj odebrałem turbo z reampoland a tam powiedzial mi facet żebym nie zmienial oleju 10w40 na 5w40 bo się silnik wyplucze i oringi popuszczaja a mi wczoraj mechanik zrobil plukanke i wyczyscil smoka a dzisiaj zmieni napinacz i łańcuch z Aso. I co robic ? Turbi zminiam no moje się roszczenilo od strony zimnej i poci się. Olej chce wlać motul 8100 xcess 5w40

Opublikowano

a tam powiedzial mi facet żebym nie zmienial oleju 10w40 na 5w40 bo się silnik wyplucze

Bzdura i tyle.

Ja zmieniałem i nic się nie wypłukało.

Opublikowano

A dlugo tak juz jeździsz? Ja mam okolo 230tys przebieg i oliwy nie brał

Opublikowano (edytowane)

Powiedz im zeby mocno sie rozpedzili i zay...li łbami w sciane, debile jedne.
pozniej placza ze turbiny wracaja na reklamacje. Nic dziwnego skoro wciskaja ludziom ciemnote zeby lac g...o do silnika.

Edytowane przez Dev
Opublikowano

10w40 na 5w40 bo się silnik wyplucze

ma sie wyplukac, do bialej kosci

Opublikowano (edytowane)

Ale przy remoncie góry + pierścienie muszę go jakoś szybciej zmienić, czy mam robić płukankę np po 1000km i zalać ten sam odmę mają wyczyścić bo zdejmą michę? Czy przy takim remoncie robi się docieranie? auto miało 340tyś/km z tego połowę na gazie.

ten remont czym byl spowodowany?

340przebiegu na 1.8T to pestka

Jak go brałem to wiedziałem tylko że głowica do robienia nie wiem z jakiego powodu poszła. Pokazali mi ją to wszystkie gniazda siadły pewnie jeździł na źle ustawionym gazie. Podobno jak niemcowi krzykneli koszta naprawy w niemieckim warsztacie to zdecydował się go sprzedać. Minus taki że nie wiem czy profilaktycznie wymienić łańcuszek i uszczelnienie czy dopiero potem jak by było coś nie tak.

10w40 na 5w40 bo się silnik wyplucze

ma sie wyplukac, do bialej kosci

Kuba masz sprawdzonego jakiegoś gazownika w trójmieście który by mógł sprawdzić instalację i ustawić ją porządnie.

Edytowane przez _Michał_
Opublikowano

A dlugo tak juz jeździsz? Ja mam okolo 230tys przebieg i oliwy nie brał

Lata temu jak kupiłem b5 z przebiegiem ponad 200 to latał na mineralu do 220 coś koło tego. Zmieniłem n 5w i gonił bez wycieków do prawie 300.
Opublikowano

Ale przy remoncie góry + pierścienie muszę go jakoś szybciej zmienić, czy mam robić płukankę np po 1000km i zalać ten sam odmę mają wyczyścić bo zdejmą michę? Czy przy takim remoncie robi się docieranie? auto miało 340tyś/km z tego połowę na gazie.

ten remont czym byl spowodowany?

340przebiegu na 1.8T to pestka

Jak go brałem to wiedziałem tylko że głowica do robienia nie wiem z jakiego powodu poszła. Pokazali mi ją to wszystkie gniazda siadły pewnie jeździł na źle ustawionym gazie. Podobno jak niemcowi krzykneli koszta naprawy w niemieckim warsztacie to zdecydował się go sprzedać. Minus taki że nie wiem czy profilaktycznie wymienić łańcuszek i uszczelnienie czy dopiero potem jak by było coś nie tak.

10w40 na 5w40 bo się silnik wyplucze

ma sie wyplukac, do bialej kosci

Kuba masz sprawdzonego jakiegoś gazownika w trójmieście który by mógł sprawdzić instalację i ustawić ją porządnie.

Łańcuszek kosztuje 100zł, jaki to koszt przy tym który już poniosłeś...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...