Michał Rutkowski Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Nie pod korkiem jedynie delikatny syf tylko.
BeyerBrown Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Pod korkiem po dłuższej jeździe (powiedzmy trasa 30-50km) ma być tylko olej, jak jest jakaś emulsja o kremowym kolorze to nie jest to normalny stan.
dexter90 Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 UWAGA CIEKAWY TEST: http://www.wykop.pl/ramka/2367418/bardzo-ciekawy-test-olejow-silnikowych-zdjecia-mowia-same-za-siebie/ motul x-cess w porownaniu do lm synthoil wypadl licho. Co o tym sadzicie.
BeyerBrown Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 (edytowane) W tym teście jakiś ruski olej 10W40 oraz BP Visco 10W40 wypadł lepiej od większości 5W40 i 0W40... nawet mineralny Mobil 15W40 wypada przy nich rewelacyjnie Na czym polega ten test? Bo mi to wygląda na zabawę pt. "podgrzejmy palnikiem bańkę z olejem i popatrzmy co się stanie" Edytowane 25 Listopada 2016 przez BeyerBrown
dexter90 Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 "podgrzejmy palnikiem bańkę z olejem i popatrzmy co się stanie" jeśli nawet to ziarno prawdy w tym teście chyba jest
pioteros Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 chodzi o to jak film olejowy jest odporny na wysoka temperature, warunki moze sa skrajne i w silniku takiej temperatury bezposrednio na olej dzialajacej nie ma, ale dlugotrwale dzialanie nizszej na pewno powoduje podobny efekt, czyli tam gdzie nie ma fluków to jest po prostu ok, film olejowy przetrwal i nie zmienil swoich wlasciwosci, takich testow jest cala masa i nie wszystkie sa robione przez ruskich
sambo Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 Właśnie jestem po wymianie oleju. Zawsze jeździłem na Motulu 5w40 xcess w audi jak i Hondzie. Jednak po ostaniej wymianie auto rano chodziło jak traktor.. dźwięk przy rannym odpaleniu z okolicy napinacza masakra.. dodatkowo apetyt na olej to okolo 1-1,5 litra na 15tys/km.Motul się zepsuł albo trafiłem na podrobiona partie.. chociaż zakup był w intercarsie. Po przeczytaniu tego wątku wczoraj zalałem liqui moly 5w40 synthoil high tech, dodatkowo płukanka silnika. Jestem bardzo zadowolony, już po samej wymianie auto pracuje dużo ciszej jednak najbardziej ucieszył mnie fakt ze dzisiejsze poranne odpalenie przy temperaturze 0 stopni było ciche i równe. Bez dziwnych odgłosów z tylu silnika. Mam nadzieje ze apetyt na oliwkę tez spadnie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
sous1111 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 No to chyba naprawdę miałeś podróbę ...
sambo Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 Zawsze kupowałem w intercarsie.. nigdy na Allegro czy w innych podejrzane sklepikach Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
azure Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 Ja biorę z Galon Oleje i jest ok. Na LM poranny grzechotnik też się pojawi, cierpliwości
sambo Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 Masakra.. człowiek myśli ze kupuje z pewnego źródła a tu chu..steczka. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
SzczYpior_n1 Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 No a skąd biorą takie duże hurtownie jak intercars? Myślałem, że bezpośrednio od producenta, co by eliminowało jakiekolwiek podrabianko... Nie wydaje mi się, żeby Intercars miał podrabiany olej. Prędzej Motul dał ciała. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Jakoob Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 (edytowane) Na czym polega ten test? Bo mi to wygląda na zabawę pt. "podgrzejmy palnikiem bańkę z olejem i popatrzmy co się stanie" Oczywiście, na YT jest kilka podobnych filmów typu "how clean is your oil". To porównanie nic nie wnosi jak podgrzejesz olej do 1000'C czy podobnie, olej jako całość w silniku (nie punktowo i nie czepiać się tego - obieg ma cały czas ciśnienie) przy normalnym użytkowaniu ma max trochę ponad 100'C. BTW, moim zdaniem choć zaraz będą mega gromy ten Wasz cudowny Motul jest po prostu przereklamowany Edytowane 4 Grudnia 2016 przez Jakoob 1
SzczYpior_n1 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 (edytowane) BTW, moim zdaniem choć zaraz będą mega gromy ten Wasz cudowny Motul jest po prostu przereklamowany Czyli na dzień dzisiejszy najlepszym jakościowo i najpewniejszym olejem jest Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40? Edytowane 4 Grudnia 2016 przez SzczYpior_n1
BeyerBrown Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Wg. tego ruskiego testu świetnie wypadł też BP 15W40: http://img-fotki.yandex.ru/get/6602/16219540.2/0_8b753_fa8152db_XXL Kupujta go i bądźcie zadowoleni
sambo Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 BTW, moim zdaniem choć zaraz będą mega gromy ten Wasz cudowny Motul jest po prostu przereklamowany Czyli na dzień dzisiejszy najlepszym jakościowo i najpewniejszym olejem jest Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40? Nie wiem czy najlepszym. Ale u mnie się sprawdza w przeciwieństwie to tego pechowego motula Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
arassVip Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Dedyk do turbo? Nie jest uniwersalny? Hmmm.... popatrzmy: W ocenie ExxonMobil Mobil 1 New Life 0W-40 spełnia wymagania następującego poziomu jakości: API CF VW 503 01 Tak więc za opowieści dziwnej treści ja dziękuję... 503 01 i wszystko jasne ostatnie 3 wymiany na tym oleju, wczesniej ravenol ssl przy wyzszych obrotach zdecydowanie glosniej na mixie ravenola ssl z motulem 300V trophy bylo podobnie do mobila, POLECAM Wielkie brawa za zauważenie normy 503.01. Jest to norma dla silników turbo stosowana przez VW. Informacja o normie VW 502 00 - 505 00 nie daje gwarancji spełniania normy 503.01 a to właśnie ta norma jest w moim przypadku najważniejsza.
BeyerBrown Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 (edytowane) Myślę, że gdyby ktoś teraz sklonował Twój silnik w takim stanie jakim go masz (załóżmy, że masz jednostkę zgodną z Polską Handlarską Normą Przebiegową - PN 186 000 km) i tego sklonowanego zalewalibyśmy oliwą VW502.00 a Twojego VW503.01 to przez kolejne 200tys.km nie zauważyłbyś pomiędzy nimi większej różnicy. Moim zdaniem poprawiasz przede wszystkim swoje samopoczucie Lepiej zrobisz silnikowi jak wlejesz do niego np. LM Ceratec (zimne starty silnika są mniej "twarde", silnik ma jakby lżej - wg. moich obserwacji), a nie jakiś turbo-olej Upalasz na torze swoją A4-kę czy jak? A w ogóle to: VW 502 00 - Oleje do silników benzynowych pracujących w trudnych warunkach. VW 503 01 - Norma dla olejów do doładowanych silników benzynowych w samochodach osobowych z przedłużonym okresem między wymianami (WIV, np. Audi S3, TT; HTHS>3,5 mPas). VW 504 00 - Oleje do silników benzynowych o wydłużonych przebiegach między wymianami. Zastępuje normy VW 503 00 i 503 01. http://www.fuchs-oil.pl/akademia-fuchsa/normy-i-dopuszczenia/vw.html Oleje z normą VW504.00 to... 5W30 A VW502.00 ma moim zdaniem nieco korzystniejszą lepkość w temperaturze roboczej niż VW504.00, tworząc dzięki temu odrobinę grubszy film olejowy. Tak to przynajmniej sobie tłumaczę Edytowane 7 Grudnia 2016 przez BeyerBrown
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się