Dev Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Bez sensu 5W30, zapodaj 5W40 LM Synthoil High Tech
SCORPIO111 Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 czy 5w40 bedzie lepszy od 0w30
Rabbi Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 (edytowane) Jako że mam do wymiany oliwy już nie długo,to odessałem trochę z silnika,około 7 setek (Valvo Synpower 0W40) i eksperymentalnie dolałem taniego GM(opel) 5W30.Zaobserwowałem że z rana terkot łańcuszka został wyeliminowany całkowicie(ostatnio było już słychać ok1-2 sek),ale za to silnik zaczął wyraźnie bardziej szorstko pracować że czuję lekkie mrowienie budy na wolnych obrotach siedząc w fotelu.Na samym Valvo było gładko i nie odczuwalnie Edytowane 25 Października 2014 przez Rabbi
pioteros Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Sama cena oleju GM mówi sama za siebie
Rabbi Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 tak tak,wiem ale zrobiłem to z premedytacją i świadomością rychłej zmiany oleju,ale zastanawiający jest fakt iż łańcuszek całkiem ucichł przy odpalaniu z rana na zimno
Grzechoo131 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 panowie jak szybko Wam sie silnik rozgrzewa? przeszedłem ostatnio na 5w40 i teraz prz 0st C jak zapale rano poczekam minutke w garazu, dojade 50 m do bramy i wskazówka już podnosi się ponad 50, tak ma być czy mam coś zepsute ?
Dev Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Masz wsio ok Im szybciej sie grzeje tym lepiej
Grzechoo131 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 No nie wiem bo dzis mi sie podniosla wskazowka temp zanim zszedl ze ssania, za to gaz sie przelacza duzo pozniej niz zwykle. Czujnik temp. Silnika zmienilem w styczniu na febi Wysłane z mojego ST17i przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Czujniki zaklada sie tylko ori zadnej podroby
Manioch Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Czy ten olej do 1.8T AVJ 150 kucy + LPG, będzie pasował??? Obecnie mam 5W30. http://allegro.pl/mobil-super-3000-x1-5w40-5l-oryginalny-najtaniej-i4687546225.html
Manioch Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Wlej cos bardziej sensownego Czyli??
jacek70 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Albo jak Dev pisał LM Synthoil High Tech 5W40.Ja na taki zmieniłem i jest on super. Warto.
Manioch Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Do silnika LPG, przebieg 120 tys oryginalny, lepiej 5w40, bo teraz mam 5W30? Chyba ten MOTUL bedzie fajny: http://allegro.pl/olej-motul-8100-x-cess-5w40-5w-40-5l-okazja-gratis-i4709311769.html taki?
bartoooo Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 U mnie jednak wybór padł na Liqui Moly 5W40 Synthoil High Tech, pozostała jeszcze kwestia płukanki, po przeczytaniu wielu postów waham sie czy ją zastosowac . Przebieg 96 tys. i najprawdopodobniej zalany 10w40, jesli zalać płukanke to jaką ? Liqui Moly Engine Flush, LM Pro Line Engine Flush czy cos z innej firmy np. Motul ? wole dopytać niz pozniej zalowac wyboru pozdr
bartoooo Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 Ok dzieki Dev, a nie ma wiekszego znaczenia którą z LM ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się