Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki olej do Audi A4 B6/B7 1.8T?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A czy mogę zrobić myk i zalać płukankę Millersa i oliwę Motula x-cessa ? Tak pytam bo do LM nie mam dojścia a chce wymienić oliwę już jutro :)

  • Odpowiedzi 2.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

zaden problem

ale ja bym poczekał pare dni i kupił LMa na forum

tez jezdze na tym silniku i jak dotąd nie jezdziłem na lepszym

Opublikowano

czy płukankę należy stosować przy każdej wymianie?

Opublikowano

jak chcesz, u mnie 3 płukanki pod rząd poprawiły znaczaco cisnienie oleju

Opublikowano

czyli warto.

Opublikowano

owszem, warto

Opublikowano

LM HT 5w40 na allegro sprzedawane są w 4l i 5l bańkach. Ma to jakiś zaznaczenie? I ile wchodzi oleju do AVJ-a?

Opublikowano

3.8l

3.8l

Opublikowano

No dobra chyba mnie namówiłeś DEV na tego LM, podaj mi na PW namiar kto handluje tym Molem.

Opublikowano

Dzik

Opublikowano

Jednak wziolem motula 8100 xcess i plukanke Millersa. Następnym razem będzie LM jak wsio będzie ok po motulu. Podobno motul to nie 100% synt. tylko z dolewkami ropy do 20%.

Opublikowano
:facepalm:
Opublikowano

Dev. Nie lubię zamawiać z alegro czegosc do czego pewny nie jestem a w Lbn nie ma chyba nikogo co LM sprzedaje. Nie licząc warsztatów co sprzedają nie wiadomo co z beczki lane.

Opublikowano

Kup z forum od Dzika, przecież Ci już pisałem.

Opublikowano

Włałem nareszcie równiez 5w40 LM High Tech, wczesniej poszło płukanie, i pójdzie pewnie kilka razy na bank... Oliwa w DE ma nazwę 5W40 Leichtlauf High Tech LM w A.T.U. bez problemu... 40E

Pany gdzie tu logika jak Szajstrol 10w kosztuje 50 z hakiem...

Opublikowano

Panowie przeczytałem od początku do końca i tak. Mój napinacz oraz łańcuszek nabijal się niemiłosiernie. Mechanik (pracował w salonie vw) doradził castrol edge 10w 60. Nie pomogło, halasowal jeszcze głośniej :) Wymieniłem napinacz i łańcuszek i widzę ze popełniłem błąd zostajac przy tym oleju:/ a Plukanki robiłem zwykła ropa.. Teraz przechodzę na LM 10w 40 z dwusiarczkiem molibdenu (podobno po 3 wymianie ogranicza konsumpcję oleju do znikomych ilości) i obym nie żałował ze nie zalalem tak zachwalanego przez was LM 5w 40. Niby firma ta sama tyle ze półsyntetyk.

Opublikowano

10w40 do 1.8T ?????

Chyba na łeb upadłeś :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Opublikowano

Kolego znowu zrobisz duży błąd ten silnik ma mieć 5W a nie 10W mniejsze zło to 30 za 40 ale na 10W to w zimie jest d*pa i znów będziesz słyszał łańcuszek i napinacz, Kanały olejowe w tym silniku są wąskie i przy gęstszym oleju i brudnym smoku to przepis na powolne zacieranie napinacza i łańcucha i następnie całej góry.

Opublikowano

Włałem nareszcie równiez 5w40 LM High Tech, wczesniej poszło płukanie, i pójdzie pewnie kilka razy na bank... Oliwa w DE ma nazwę 5W40 Leichtlauf High Tech LM w A.T.U. bez problemu... 40E

Pany gdzie tu logika jak Szajstrol 10w kosztuje 50 z hakiem...

Leichtlauf nie jest Synthoil-em

Opublikowano

jestem kilka dni po wymianie oliwy na Motul X-max 0w40 i pierwsze odczucia są pozytywne,tzn po nocy łańcuszka nie słychać,i silnik pracuje gładko :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...