majin Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 A czy mogę zrobić myk i zalać płukankę Millersa i oliwę Motula x-cessa ? Tak pytam bo do LM nie mam dojścia a chce wymienić oliwę już jutro
Dev Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 zaden problem ale ja bym poczekał pare dni i kupił LMa na forum tez jezdze na tym silniku i jak dotąd nie jezdziłem na lepszym
sasna Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 czy płukankę należy stosować przy każdej wymianie?
Dev Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 jak chcesz, u mnie 3 płukanki pod rząd poprawiły znaczaco cisnienie oleju
MireXs Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 LM HT 5w40 na allegro sprzedawane są w 4l i 5l bańkach. Ma to jakiś zaznaczenie? I ile wchodzi oleju do AVJ-a?
majin Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 No dobra chyba mnie namówiłeś DEV na tego LM, podaj mi na PW namiar kto handluje tym Molem.
majin Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Jednak wziolem motula 8100 xcess i plukanke Millersa. Następnym razem będzie LM jak wsio będzie ok po motulu. Podobno motul to nie 100% synt. tylko z dolewkami ropy do 20%.
majin Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Dev. Nie lubię zamawiać z alegro czegosc do czego pewny nie jestem a w Lbn nie ma chyba nikogo co LM sprzedaje. Nie licząc warsztatów co sprzedają nie wiadomo co z beczki lane.
Dev Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Kup z forum od Dzika, przecież Ci już pisałem.
Shiftback Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 Włałem nareszcie równiez 5w40 LM High Tech, wczesniej poszło płukanie, i pójdzie pewnie kilka razy na bank... Oliwa w DE ma nazwę 5W40 Leichtlauf High Tech LM w A.T.U. bez problemu... 40E Pany gdzie tu logika jak Szajstrol 10w kosztuje 50 z hakiem...
Marcin850527 Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Panowie przeczytałem od początku do końca i tak. Mój napinacz oraz łańcuszek nabijal się niemiłosiernie. Mechanik (pracował w salonie vw) doradził castrol edge 10w 60. Nie pomogło, halasowal jeszcze głośniej Wymieniłem napinacz i łańcuszek i widzę ze popełniłem błąd zostajac przy tym oleju:/ a Plukanki robiłem zwykła ropa.. Teraz przechodzę na LM 10w 40 z dwusiarczkiem molibdenu (podobno po 3 wymianie ogranicza konsumpcję oleju do znikomych ilości) i obym nie żałował ze nie zalalem tak zachwalanego przez was LM 5w 40. Niby firma ta sama tyle ze półsyntetyk.
Dev Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 10w40 do 1.8T ????? Chyba na łeb upadłeś :facepalm:
sciemamcz Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Kolego znowu zrobisz duży błąd ten silnik ma mieć 5W a nie 10W mniejsze zło to 30 za 40 ale na 10W to w zimie jest d*pa i znów będziesz słyszał łańcuszek i napinacz, Kanały olejowe w tym silniku są wąskie i przy gęstszym oleju i brudnym smoku to przepis na powolne zacieranie napinacza i łańcucha i następnie całej góry.
KubaMpakiet Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Włałem nareszcie równiez 5w40 LM High Tech, wczesniej poszło płukanie, i pójdzie pewnie kilka razy na bank... Oliwa w DE ma nazwę 5W40 Leichtlauf High Tech LM w A.T.U. bez problemu... 40E Pany gdzie tu logika jak Szajstrol 10w kosztuje 50 z hakiem... Leichtlauf nie jest Synthoil-em
Rabbi Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 jestem kilka dni po wymianie oliwy na Motul X-max 0w40 i pierwsze odczucia są pozytywne,tzn po nocy łańcuszka nie słychać,i silnik pracuje gładko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się