prezesik Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 A jak to sobie wyobrazasz co ? Masz zamiar podnosic każde kolo i odpowietrzac ? Dwa dni Ci na to zejdzie Chodzilo mi o oodpowietrzanie ABS bo tak napisali w instrukcji wiec pomyślałem o podnośniku Wysłane z mojego iPad za pomocą palca wskazujacego:)
ivan1977 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Nawet jesli chodzi o pompe ABS moim zdaniem czynność zbedna
prezesik Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 (edytowane) U mnie w grupie 1 i 4 na vagu jest błąd i co dalej panowie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 27 Sierpnia 2014 przez prezesik
Cie5la Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2014 (edytowane) Nie odpowietrzysz jak nie pomyslisz Co masz na myśli? Podłączyłem samochód pod VAG'a i w ABS'sie mam 2 błędy: 290 Czujnik liczby obrotów tylny lewy-G46 brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem 285 czujnik liczby obrotów przód prawy - G45 brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem Ktoś wie o co kaman? Edytowane 27 Sierpnia 2014 przez Cie5la
Dev Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Dokladnie to co Ci napisalem. Przeczytaj moje wcześniejsze wypowiedzi i bedziesz wiedziec.
Cie5la Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) Chyba jednak jest coś z tym docieraniem, przejechałem wprawie 200 km i pedał zrobił się bardziej twardy ale nie jest to co było przed wymianą. Pojeżdżę jeszcze trochę i zobaczymy. Edytowane 29 Września 2014 przez Cie5la
janusz_stg Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Liczysz na cudowne uzdrowienie. Trzeba odpowietrzyć tył tak jak radzi DEV w rękach a nie na jarzmach..Zaciski w górę odpowietrznikiem do góry i na przód ! 1
tommm Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 Ehh mam ten sam problem, po wymianie zacisków tylnych( tloczki uszczelki etc) do tego nowych klocków, z mechanikiem nie możemy odpowietrzyć hamulców;/, próbowane było zgodnie z procedura odpowietrzenia abs i na zagszonym i na odpalonym silniku z 10 razy;/, wymienienione nawet byly uszczelniacze pompy , wymieniany zbiorniczek bo byl lekko pekniety i nic;/ vagiem nie moge odpowietrzyć pompy abs ponieważ nie łączy - za stary model. Już ręce opadają. U umnie objawy można powiedzieć są identyczne pedał wpada prawie do samego końca i wtedy hamuje, po podpompowaniu chwile jest twardy i delikatnie schodzi, powietrza w układzie nie ma, tylko nerwy i nerwy...
alex3p Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 Tylnych zaciskow nie odpowietrzysz w jarzmach tylko w rekach, bylo juz pisane.
Hezen Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 (edytowane) Tylnych zaciskow nie odpowietrzysz w jarzmach tylko w rekach, bylo juz pisane. Czyli jak ma wyglądać odpowietrzenie tylnych zacisków? Jeden tylny będę regenerował a jeszcze muszę wymienić pęknięty zbiorniczek płynu hamulcowego, więc bez wymiany całego płynu i zapowietrzenia układu się nie obejdzie. Edytowane 4 Września 2015 przez Hezen
Dev Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 Jak pomyslisz to nic nie zapowietrzysz. Zadzwon do mnie jutro to Ci powiem co i jak.
zgredek27 Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 Dev, da się do Ciebie jakoś na Pw dostać? Nie mam takiej opcji a mam pytanie. Sorry za OT, usuncie jak odczyta
czajaa22 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 A jak odpowietrzacie w ręku bo nie wiem o co chodzi co trzeba wyjąc zacisk z jarzm i i co dalej?
iwadrian Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 (edytowane) Ja zawsze odpowietrzam zaciski w jarzmach. Jedynie co robię to zakładam sobie wężyk najlepiej przezroczysty ( długi na tyle aby sięgał do podłoża) na końcówkę odpowietrznika a koniec tego wężyka wkładam do słoiczka z odrobiną płynu. Podczas odpowietrzania weżyk wypełnia się płynem i nie ma wtedy możliwości aby powietrze cofneło się do zacisku gdy pedał wraca do góry a osoba dokręcająca odpowietrznik robi to za późno tzn gdy w układzie nie ma już ciśnienia i się cofka powietrza spowrotem do układu robi. Zazwyczaj wystarczy nawet po prostu odkręcić odpowietrznik a płyn sam wyprze powietrze z układu (trochę długo trwa). Odpowietrzałem dziesiątki układów i zawsze z dobrym skutkiem. Co do odpowietrzania zacisków w rękach to może sposób dobry ale go nie znam bo nigdy tego nie robiłem i nie miałem potrzeby kombinować. A no i przy odpowietrzaniu z wężykiem zanurzonym w płynie nie trzeba co chwilę zakręcać odpowietrznika tylko pompujesz i patrzysz czy idą w wężyku pecherzyki czy czysty płyn. Jak płyn to zakręcasz odpowietrznik i po robocie. Można to robić samemu bo jak po puszczeniu pedału tłoczek lekko cofnie to poprostu zassie płyn ze słoiczka a nie powietrze ( taki układ zamknięty) Edytowane 30 Grudnia 2015 przez iwadrian
turek86 Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Witam, mam identyczny problem jak autor, wymieniłem tylne tarcze, klocki, łożyska i regenerowałem tylny lewy zacisk. Zacisk odpowietrzyłem jak w tym filmie: Po odpowietrzeniu pedał hamulca nadal nie jest twardy jak przed wymianą, w zbiorniczku był ciągle płyn więc pompa na pewno nie jest zapowietrzona. Pojechałem do jednego mechanika i od razu powiedział, że pompa do wymiany, bo coś tam nie odbija. U drugiego usłyszałem żeby po prostu odpowietrzać ten zacisk, który był zdjęty do skutku, bo widocznie powietrze jest jeszcze gdzieś w przewodzie. Moje pytanie czy silnik musi być uruchomiony podczas odpowietrzenia? Czy może jakaś inna rada na mój przypadek?
Adrian1727 Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 35 minut temu, turek86 napisał: Witam, mam identyczny problem jak autor, wymieniłem tylne tarcze, klocki, łożyska i regenerowałem tylny lewy zacisk. Zacisk odpowietrzyłem jak w tym filmie Po odpowietrzeniu pedał hamulca nadal nie jest twardy jak przed wymianą, w zbiorniczku był ciągle płyn więc pompa na pewno nie jest zapowietrzona. Pojechałem do jednego mechanika i od razu powiedział, że pompa do wymiany, bo coś tam nie odbija. U drugiego usłyszałem żeby po prostu odpowietrzać ten zacisk, który był zdjęty do skutku, bo widocznie powietrze jest jeszcze gdzieś w przewodzie. Moje pytanie czy silnik musi być uruchomiony podczas odpowietrzenia? Czy może jakaś inna rada na mój przypadek? Po wymianie klocków hamulcowych również ściągałem wszystkie zaciski, po poskładaniu wszystkiego i odpowietrzeniu pedał hamulca był nadal u mnie miękki łapał dopiero w połowie. Odpowietrzałem u siebie na wyłączonym silniku, bez zapłonu. Auto na 4 klocki bez kół, 2 osoby jedna odkręca odpowietrznik a druga pompuje i płyn na bieżąco wylatywał, dopiero po ok 10 wbiciem hamulca w podłogę w wężyku pojawiły się pęcherzyki powietrza podobnie było w prawie każdym zacisku. Po tym odpowietrzeniu pedał hamulca w mojej B5 jest twardy jak być powinien, pedał bierze wysoko,hamuje bardzo dobrze, ABS działa poprawnie więc odpowietrzaj i ma grać
Dev Opublikowano 22 Czerwca 2018 Opublikowano 22 Czerwca 2018 zapomnijcie że uda się odpowietrzyc zacisk na jarzmie który był rozbierany
karaluch8 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Opublikowano 25 Czerwca 2018 (edytowane) W dniu 22.06.2018 o 20:26, Dev napisał: zapomnijcie że uda się odpowietrzyc zacisk na jarzmie który był rozbierany A mam pytanie do ciebie. Po co w tylnym tłoczku zacisku, w rowku na gumke zabezpieczająca jest dziurka, która jest przewiercona przez tłoczka, a w tłoczku ten nazwijmy to pret z uszczelniaczem. Po co to jest? Widać na tłoczku Edytowane 25 Czerwca 2018 przez karaluch8
ReaperPL Opublikowano 21 Stycznia 2020 Opublikowano 21 Stycznia 2020 W dniu 22.06.2018 o 20:26, Dev napisał: zapomnijcie że uda się odpowietrzyc zacisk na jarzmie który był rozbierany O kurcze, więc jak to uczynić. Regenerowalem dwa tylne... Ajaj aj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się