Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie seryjne 1BA w A4 B8, a zestaw Eibach Pro Kit -35/-30mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Darku pokaż jak stoi Ci teraz autko po wymianie zawiasu.

Pozdrówki

marcin

Mówisz i masz... ;)

muaczn.jpg

Opublikowano

Jakie kupiłeś w końcu amorki i jakie dałeś odboje od 1be czy 1bv? U mnie na eibachach + 1BA przód siedzi podobnie jak u Ciebie, natomiast tył wyżej. Zastanawiam się czy to sprawa za wysokiej klasy wagowej na tył wg. Eibacha dla A4 B8 2.0 TDI Quattro i czy zestaw amorki 1BE Billstein/Sachs plus odbój od 1bv posadziłby tył chociaż z 1cm w dół??

Opublikowano

Jakie kupiłeś w końcu amorki i jakie dałeś odboje od 1be czy 1bv? U mnie na eibachach + 1BA przód siedzi podobnie jak u Ciebie, natomiast tył wyżej. Zastanawiam się czy to sprawa za wysokiej klasy wagowej na tył wg. Eibacha dla A4 B8 2.0 TDI Quattro i czy zestaw amorki 1BE Billstein/Sachs plus odbój od 1bv posadziłby tył chociaż z 1cm w dół??

Kupiłem amorki Sachs i odboje 1BE i po wymianie wysokość się nie zmieniła. Autko tak siadło po wymianie samych sprężyn, więc raczej nic Ci się nie zmieni przy wymianie amorów. Autko zrobiło się bardziej twarde i prowadzenie o niebo lepsze :)

Opublikowano

Darku pokaż jak stoi Ci teraz autko po wymianie zawiasu.

Pozdrówki

marcin

Mówisz i masz... ;)

muaczn.jpg

pięknie. Jak prowadzi się tak jak wygląda to jest git :)

Opublikowano

Darku pokaż jak stoi Ci teraz autko po wymianie zawiasu.

Pozdrówki

marcin

Mówisz i masz... ;)

muaczn.jpg

pięknie. Jak prowadzi się tak jak wygląda to jest git :)

Na lato jeszcze jakieś ładne 19" i będzie miodzio ;)

Opublikowano

panowie planuje zakup sprężyn tylko nie wiem jakie wybrać oryginalne zawieszenie mam 1be chciałbym 1,5-2cm niżej czy zestaw ten wyżej co kolega napisał da mi ten efekt ?

E10-15-011-01-22

moje wagi

wagi_moje.jpg

Opublikowano (edytowane)
Dnia 25.11.2016 o 14:29, szogun555 napisał:

Panowie do sprężyny Eibacha Pro-Kit który amor będzie lepszy Sachs czy Bilstein ?

I który w końcu wsadziłeś ? Poza tym, że ładnie siedzi, jakie wrażenia z jazdy ?

Edytowane przez narkil
Opublikowano
10 godzin temu, narkil napisał:

I który w końcu wsadziłeś ? Poza tym, że ładnie siedzi, jakie wrażenia z jazdy ?

Ori siedział sachs, więc wrzuciłem to samo. Autko twardsze, dużo lepiej reaguje na ruch kierownicą i o wiele lepiej jeździ po zakrętach. Przy dużych prędkościach jedzie jak po sznurku i nie czuć takiego myszkowania. 

Opublikowano (edytowane)

Ma ktoś fotkę jak siedzi przedlift A4 B8 Sedan 2.0 TDI na Amorkach 1BE + Eibach Pro Kit (-35/-30)? Opona 18 albo 19, Mógłby mi ktoś zmierzyć odległość od ziemi do nadkola? Zastanawia mnie taki setup ponieważ komfort podobno jest delikatnie lepszy niż na springach 1BE ale mam ciężki wjazd do garażu i nie wiem czy dam radę  :grin:

Edytowane przez emil.66
Opublikowano

Po długich analizach do siebie, do serii, zamiast 1BA wrzuciłem Eibach Bilstein B12 Prokit. Auto siadło ładnie a jazda.... bajka :). Zupełnie inne auto. Uczę się nim jeździć od początku bo ciągle trudno mi zaufać, że się da wejść w taki zakręt z taką prędkością jak się da :). Znowuż ciągle szukam okazji, żeby gdzieś pojechać ;). Kogoś gdzieś podwieźć? Jak będzie dużo zakrętasów to darmo podjadę :D
Komfort jazdy? Jest dużo lepiej. Progi spowalniające? Nie ma problemu, moim zdaniem auto zachowuje się normalnie. Wcześniej po zjeździe z progu były 2-3 takie bujnięcia, zanim się ustabilizowało. Teraz zjeżdża i po prostu jest tam gdzie powinno być. Auto jest jakby .... stabilniejsze. 
Oczywiście nie ma atakowania krawężników z rozpędu itp akcji - tu pewnie byłoby zauważalne usztywnienie. No i ja od kiedy jeżdżę na 19" na dziury nie poluję. I jeżdżę sam - tylna kanapa wolna. 

Dla mnie, póki co, najlepiej wydane pieniądze na auto. 
 

Opublikowano

Brawo Ty, chyba najlepsze rozwiązanie żeby było i wizualnie i funkcjonalnie, z tym że podobno zawiecha mocno się utwardza porównując do 1ba. Nie bądź żyła i wrzuć foto ;)

Opublikowano
5 godzin temu, qlimazz napisał:

 Nie bądź żyła i wrzuć foto ;)

Proszę bardzo. Before/after x 2 :)

beforeAfter.jpg

beforeAfter2.jpg

Opublikowano

Mam tez zawieszenie ba. Zmieniłem sprężyny na eibach -30. Samochód się super prezentuje i też tak jeździ.

IMG_20170409_133854.jpg

Opublikowano

Panowie wymieniał ktoś z was sprężyny w 1BV?  Myślę nad Eibach pro kit, przy 1 BV konieczna jest wymiana amortyzatorów? 

Opublikowano

Witam Wszystkich.

Posiadam audi a4 b8 ze standardowym zawieszeniem 1ba. Auto na kołach 18. Chcąc go obniżyć zakupiłem sprężyny Eibach PRO KIT, które obniżają auto przód 35mm tył 30 mm. Sprężyny zostały dopasowane wagowo. Dokonałem ich wymiany w aucie pozostawiając standardowe amortyzatory. Auto zyskało na wyglądzie bo efekt obniżenia został osiągnięty jednak jestem niezadowolony z komfortu. Auto jest bardzo sztywne. Na nierównościach czuję się jak piłeczka pingpongowa. Zdawałem sobie sprawę, że obniżenie auta spowoduje jego usztywnienie ale nie myślałem, że aż w takim stopniu. 

Proszę o podpowiedź czy na minimalną poprawę komfortu jazdy przy obniżonych sprężynach pomoże wymiana amortyzatorów. Jeżeli tak to na jakie.

Z góry dziękuje za podpowiedzi.

Opublikowano

Mam to samo co Ty  ;) ale po zmianie kół na 18'' trzeba było obniżyć bo wygląd był nie do akceptacji a najtańszym i najprostszym sposobem były sprężyny Eibach kosztem komfortu jazdy .

Opublikowano

Jak jest Ci za sztywno na amortyzatorze 1BA + same sprężyny pro kit to dużo nie zdziałasz bo auto i tak super prowadzić się nie będzie na tym setupie. Sam przez to przechodziłem pierwszym etapem były sprężyny ale bez amorków billsteina B8 to było nieciekawie pod względem prowadzenia auto po prostu pływało. Dziwne jest to, że "aż w takim stopniu ci się auto usztywniło" bo z tego co ja pamiętam to było niżej trochę straciło na precyzji przy dynamicznych ruchach ale na komforcie to mało straciłem. Jesteś pewny, że masz na aucie 1BA ? Bo może były wymieniane i faktycznie siedzi coś innego.

Opublikowano

Z tego co ustalilem u mechanika mam oryginalne sprężyny. Jednak okazało się, iż po wymianie sprężyn powinienem  udać się na geometrię kół ponieważ po wymianie zmieniły sie kąty koła i część nacisku zostało rozłożone na inne elementy zawieszenia. Ja dokładnie nie znam się na tym zawieszeniu ale po zmianie sprezyn oraz pełnym ustawieniu geometrii zawieszenia sytuacja z twardościa ma się poprawić. Wiadomo nie będzie to jak przed zmianą ale efekt "piłeczki pimpongowej" zniknie. - całą informację uzyskałem od zaufanego mechanika z serwisu audi.

Opublikowano

Po zmianie sprężyn miałem ustanawianą geometrię. Choć na stacji diagnostycznej powiedziano mi że jak kierownica jest prosto i samochodu nie ściąga to nie trzeba nic ustawiać. Nie zauważyłem u siebie efektu "piłeczki pimpongowej":). Osobiście jestem bardzo zadowolony z eibacha.

Opublikowano

Witam

Mam zawieszenie 1Ba, chcialbym to zmienic na zestaw:

eibach pro kit numer: E10-15-011-01-22

amortyzatory sachs:

przód 313 364 
tył      313 366

czy jest to dobry setup? czy w tej cenie znajde cos lepszego?

i jeszcze jeno pytanie, czy potrzebuje jeszcze dodatkowych czesci typu odbojniki, oslony przeciwkurzowe?

dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...