Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Polecane amortyzatory o obniżonym skoku do springów -30mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli wychodzi na to ze najlepiej B6 , B8 albo ori 1BE z czego ori wychodzi najtaniej .

Sprawdzalem zawieszenie na innej stacji i okazało sie ze jest 68 i 69%, poza tym mam głuche stuki z przodu, diagnosta stwierdził poduszki nw amorach lub luz na listwie kierowniczej.

Inaczej: wszyscy wokoło mi mówią ze monroe sie pogorszył i to nie jest to fo bylo kiedys, poza tym te z pierwszego montażu św najlepsze, tyle ze pozniej ciezko do dostania. Lepiej dołożyć i kupić cos lepszego, ale z drugiej strony ja zakladalem na oryginalne sprężyny, ciekawe jak by bylo zakładając na jakies twardsze np na eibach itp.

Wysłano z X10i

Opublikowano

Oryginalne nie są trudne do dostania i kosztują przyzwoicie bo 407 zł za sztukę

Opublikowano

Marcinie daj mi ich nr - zoorganizuje je po dobrych rabatach :)

Opublikowano

Dziku jakbyś mógł potem napisać jakie są dobre rabaty :D

Opublikowano (edytowane)

Marcinie daj mi ich nr - zoorganizuje je po dobrych rabatach :)

Przód do 1BE monroe 8E0413031DF

tył 8E0513036T

Fajnie by było bo przymierzam się do kupna na przód .

Edytowane przez marcinch001
Opublikowano

Marcinie daj mi ich nr - zoorganizuje je po dobrych rabatach :)

Potrzebowałem Cie kilka dni temu ale byłeś na urlopie i telefon milczał lub jesli ktos odebral, to zdecydowanie płeć piękna :-)

Nic, potrzebne części zakupione lokalnie a amory nie takie jak chcialem...

Wysłano z X10i

Opublikowano (edytowane)

I ja również wybrałem zestaw koni.strt + eibach pro kit. Jest po 65 cm z każdej strony. Teraz stoi na 195/65/ R15

vaD7Uiq.jpg?1

Edytowane przez tomekSSK
Opublikowano

Jest ok.

Miejmy nadzieję, że trwałość tego zestawu będzie zadowalająca.

Opublikowano (edytowane)

Panowie i jak wrazenia po jezdzie:

koni-strl + eibach

bilstein b6+eibach

ori 1be + eibach ?

Czy ktos ma jakas dobra oferte na ori amorki lub te koni-str?

Edytowane przez roman_tyk
Opublikowano

Podepnę się do tematu .Oryginalne s-line 430 zł a w aso 600 zł . Jak te koni -str się sprawują czy talerz jest na tej samej wysokości co w amorku s-line ?

Opublikowano

Podepnę się do tematu .Oryginalne s-line 430 zł a w aso 600 zł . Jak te koni -str się sprawują czy talerz jest na tej samej wysokości co w amorku s-line ?

Nawet nie zwróciłem uwagi jak jest z tym talerzem :D Co do samych amortyzatorów to trudno mi określić ich twardość ponieważ nie miałem do czynienia z innymi m.in Bilstein B6. Koni zdecydowanie są twardsze od 1BA ale ładnie wybieraja nierówności, a szybkie pokonywanie ostrych zakrętów nie stanowi zadnego problemu

Opublikowano

Teraz co jest twardsze amor od s-line z 1BE czy te koni ?

Opublikowano

Niestety nie pomogę w tym temacie bo nie miałem do czynienia z amorami 1BE

Opublikowano

Witajcie po przerwie

W zwiazku z pytaniami odpowiadam: te zamienne amory ktore ktos mi dobral sugerujac sie wlasnym zdaniem i cena, sa jakie sa, jak kazdy amor, jednak sa miekkie i nie trzymia w zakretach jak powinny lub jak moje oryginalne. Na nierownosciach troche buja co jest odczuwalne, nie mowiac juz ze przy zestawie 330mm z przodu - to juz totalna masakra, podnosi kola do gory bo przeciez ma co wazyc i jak odbije w gore to ten amor nie stlumi tej wagi. Za rok jak samochod zostanie, kupie oryginalne lub cos z Bilstein'a a jesli nie, to moze pokusze sie o amorki z S4? - o ile nie ida takie same jak do bex'a.

Ogolnie - nie polecam, warto dolozyc kase i kupic takie jakie maja byc, co nie mowie ze nie da sie na nich jezdzic.

Samochod siedzi na nich jak siedzial, roznicy jakiejs nie zauwazylem a jesli jest - to minimalna.

Pozdrawiam i przepraszam ze nie odpisalem w czasie, ale zycie czasami bywa bardzo krotkie...

Wyslano z i9305

Opublikowano

zamienne amory czyli jakie? Firma model?

Opublikowano

Tez Monroe, ale nie bordowe (oryginal) a czarne. Pozniej poszukam oznaczenia choc nie wiem czy gdzies wyzej sie nie przewinelo juz.

Wyslano z i9305

Opublikowano

Podawałeś gdzieś już wyżej .

Opublikowano

Bo jak już pisałem wcześniej do sprężyn obniżonych powinny być amorki o skróconym skoku. Faktem jest że części osobom takie zachowanie auta nie przeszkadza ale mi również źle się jeździło i stąd promuję te same słowa co RumJanek.

Opublikowano

Napisz jakie oznaczenie amorków przód tył

Monroe E2054

Tylu nie ruszalem bo byl dobry i prawie nowy.

Na tył idzie E1284.

Amory sa w sam raz kto lubi komfort, taczki to raczej nie sa, dziury sa dobrze wybierane, stoi tak samo jak poprzednio.

Okazalo sie ze moje oryginały jeszcze bardzo dobrze trzymia, wiec jak by ktos chciał niedrogo...... ;-)

Przepraszam za swoj cytat, ale to sa numery zamienne dla amortyzatorow o tym samym skoku co oryginaly 1BE. Nie polecam ich, sa miekkie a jesli ktos ma jeszcze hamulce po upgrade tak jak ja, to juz masakra, szybko wykanczaja amory bo tarcza i zacisk wazy prawie pół tony i amor za bardzo dostaje po d*pie :lol:

Nie mam porownania jak zachowuje sie Bilstein lub inne wiec nie wiem czy polecac, ale cokolwiek innego niz moje bedzie znacznie lepsze i pewniejsze jesli ktos lubi szybkie zakrety zwlaszcza z nierownosciami.

Wyslano z i9305

Opublikowano

Bo każdy zamienny, nawet Bilstein, to nie to samo. To tylko jest wersja dla oszczędnych. Powinien być amorek o skróconym skoku do sportowego zawiasu, wtedy komfort się pogorszy ale będzie skutkowało to brakiem dobijania i znacznie lepszym prowadzeniem. Ja miałem właśnie zamiennik z Bilsteina do sportowego zawiasu i też był lipa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...