yarosyaros Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Jak zerkniesz z kanału na przekładnie to tylko jedną widzisz, klucz 18
Rado83 Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Nastepny element za koncowka drazkow kierowniczych patrzac of kola koncowki dokrecone sa do zwrotnicy a do nich dokreone masz drazki po jedym z kazdej strony magla schowane sa w tej gumowej oslonie na maglownicy
azure Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Dokręciłem śrubę kasującą luz maglownicy i jest lepiej, nie tłucze już tak bardzo aczkolwiek nadal słyszę coś tam na dziurach. No cóż chyba trzeba szykować kasę na magiel :/ Tam podobno są dwie śruby, którą dokręcałeś? Zewnętrzną widoczną od dołu w maglu? O ile mniej więcej stopni u siebie dokręcałeś? U mnie mam lekki stukot jak dokręcę kierownicą do oporu i nie potrafię dojść czy to krzyżak odzywa się czy luz gdzieś na maglu...
Rado83 Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Odkrec plastik pod kierownica i ten duży element gdzie jest złącze obd pod tym bedą 4 śruby torx trzymające kolumne kierownicza które trzeba odkręcić ale najpierw na końcu krzyżaka jest jedna śruba chyba tez torx ktora trzyma krzyżak z mogłem odkrec ja , potem te 4 i wyciągnij końcówkę krzyżaka z magla weź cęgi czy cos takiego złap końcówkę ktora wystaje z magla i przekręć w lewo w prawo jak bedzie słychać stuki to krzyżak odpada zostaje magiel jezeli drążki sa ok i koncówki Albo całkiem wyjąc krzyżak do imadła z drugiej cęgi i słuchać czy nie puka na krzyżaku
yarosyaros Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 Koledzy jak tam regeneracja krzyżaków odważył się ktoś?? bo ja już jestem po
azure Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 U mnie chyba to nie krzyżaki tylko na maglu lekki luz... zostaje zaryzykować i skręcić śrubę na maglu, ale prędzej trzeba będzie zregenerować małpę :/ Trochę szkoda wyrywać ją z auta, bo nic poza lekkim stukiem nie dzieje się :-(
wesz82 Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 Nie przesadź tylko z tą śrubą,najlepiej po 1/4 obrotu dokręcić potem pojeździć i znów 1/4 jak jest potrzeba. Z reguły ta śruba jest do regulacji luzów ale nie zawsze przynosi dobre skutki...
yarosyaros Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Witam jakby ktoś potrzebował regeneracji krzyżaka kolumny kierowniczej to proszę na PW.
dawid.bary Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 Witam, dosyć długo walczyłem ze stukaniem i drganiami kierownicy na nierównościach, wymieniłem krzyżak, maglownice, rozkręciłem obudowe żeby zobaczyć co jest grane ale wszystko siedziało sztywnie. Jedynie co zostało to odkręcić poduche i zobaczyć czy tam nie znajdę przyczyny i znalazłem. Przyczyną okazał się element w poduszce kierownicy, który zawieszony jest na takich gumowych tulejkach, jest luźny i przy mocniejszym poruszeniu poduszki zaczynał wpadać w rezonans i dziwne stukać, co przenosiło drgania na kierownicę. Postanowiłem podkleić ten element co widać na poniższym zdjęciu pisanką uszczelniającą do drzwi, która pasuje tam idealnie, dzisiaj testowałem pierwszą jazdę i pierwszy raz od dwóch lat dobrze mi się jeździ moim samochodem CO prawda przejechałem krótki odcinek ale nie poczułęm żadnych stuków, wibracji, czy drgań O takim kształcie uszczelki użyłem, (żeby nie była za miękka) pasuje tam idealnie.
hidden22 Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 witam panowie. wczoraj wymienilem komplet wahaczy na RTS i dzisiaj tragedia wali cos w zawieszeniu bylem na szarpakach i jest ok mysle ze to magiel moze byc bo jakis czas temu czulem luz na kieze. a teraz nowa zawieszka to moze czuc bardziej stuki puki na samej kierownicy...jestem zalamany czlowiek chce zrobic lepiej wymienia na nowe a jest gorzej niz na starym...co do magla to oplaca sie regenerowac? bo uzywke kupujac to ciul wie ile to polata
Rado83 Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 Ja regenerowalem narazie jest git jak nowa , co moge doradzić to szukaj firmy ktora daje 2 lata gwarancji na takiej mysle ze pojeździsz długo
sambo Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 U mnie coś przeskakuje jak kręcę na postoju.. Mam wrażenie, że gdzieś pod kierownicą dlatego moje podejrzenia idą na krzyżak.. Pytanie do osób, które wymieniały.. Czy trzeba kupować cały używany zestaw czy wystarczy wymienić sam krzyżak taki jak ten: http://allegro.pl/krzyzak-ukladu-kierowniczego-15x39-koyo-i5660102127.html
Rado83 Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 Na początek odkrec plastik pod kierownica i odkrec śrubę trzymająca krzyżak do magla , poluzuj chyba 4 śruby od kolumny wysun krzyżak złap końcówkę magla obcęgami czy cos takiego poruszaj w lewo w prawo jak bedzie pukało sylukalo to magiel jak nie to raczej krzyzak U mnie coś przeskakuje jak kręcę na postoju.. Mam wrażenie, że gdzieś pod kierownicą dlatego moje podejrzenia idą na krzyżak.. Pytanie do osób, które wymieniały.. Czy trzeba kupować cały używany zestaw czy wystarczy wymienić sam krzyżak taki jak ten: http://allegro.pl/krzyzak-ukladu-kierowniczego-15x39-koyo-i5660102127.html
Smalo Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Panowie mam problem taki sam jak tu zebrani. Natomiast do stukania kierownica dochodzi mi ścieta prawa przednia opona od zewnatrz nie mam pojecia czy to maglo. czy co? Na początku myslałem ze to zbierznosć ale ustawiłem i nic, zrobiłem balans kół troszke przestało ponoc odkleiły sie jakies odwazniki jest ok ale co z tym stukaniem na kierownicy dzwiek wychodzi jak by z pod szyby ocb. i sa delikatne drgania podczas jazdy. panowie POMOCY
mateusz233 Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) Da rade sprawdzić stan maglownicy wyciągnietej z auta? Kupiłem używaną i jak ruszam kluczem na boki to nic nie stuka, pod osłoną też sucho. Czy to oznacza że jest dobra, czy może być niespodzianka po zamontowaniu? Edytowane 2 Października 2015 przez mateusz233
wesz82 Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 Magla tak jie sprawdzisz musisz go rozebrac i zobaczyc. Ja dalem juz 2 uzywke nastepna daje donregeneracji.
mateusz233 Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 Ok dzieki. Jeszcze jedno pytanko. Czy jak mam magiel Koyo to bez problemu zamontuje ZF?
wesz82 Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 W b5 tak ale u Ciebie nie wiem....
lisek120 Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 Na początek odkrec plastik pod kierownica i odkrec śrubę trzymająca krzyżak do magla , poluzuj chyba 4 śruby od kolumny wysun krzyżak złap końcówkę magla obcęgami czy cos takiego poruszaj w lewo w prawo jak bedzie pukało sylukalo to magiel jak nie to raczej krzyzak U mnie coś przeskakuje jak kręcę na postoju.. Mam wrażenie, że gdzieś pod kierownicą dlatego moje podejrzenia idą na krzyżak.. Pytanie do osób, które wymieniały.. Czy trzeba kupować cały używany zestaw czy wystarczy wymienić sam krzyżak taki jak ten: http://allegro.pl/krzyzak-ukladu-kierowniczego-15x39-koyo-i5660102127.html W ten sposób da się w 100 % sprawdzić czy magiel czy krzyżak? U mnie sytuacja wygląda tak podczaj jazdy słychać perfidne stukanie przed kierowcą czyli z lewej strony auta zwieszenie niby oki... dodam jeszcze że wymieniłem drążek kierowniczy (firma hart) na 2 dnisie uspokoiło ale zaraz znowu wróciło czy on mógł się już wybić? Płynu nie ubywa nic a nic stukanie ylko z lewej strony wiec chyba to nie krzyżak chyba że dźwięk się tak niesie.
Łukaszbl Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Witam, Zużyty krzyżak może powodować luz na kierownicy i /lub stuki przy predkości 10-30km/h? Przy jeździe na wprost auto pływa, ucieka, trzeba pewnie trzymać kierownicę. Dodam że wahacze, drążki, amorki ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się