KoJ@K 594 Opublikowano 23 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 215 mam z przodu na 9J. Zobaczymy jak sie to bedzie spisywalo przy codziennym dejli uzytkowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjoern 11 Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Przy spokojnej jeździe pewnie ok, ja postanowiłem zapiąć boka quattro ale jednak na czterołapa potrzeba więcej miejsca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 24 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Czyli mozna powiedziec, ze zawinily umiejetnosci kierowcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid93 0 Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Ja u siebie mam felgi chyba 9j przod 225 a tyl 235 i sie boje o krawezniki a tutaj to nie wiem autostrada only! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjoern 11 Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 A raczej ich brak człowiek się uczy na własnych błędach ale bez naciągu bym się oponom odbił i nic by się nie stało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 215 na 9J do codziennej jazdy troche ostro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 28 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 (edytowane) Zobaczymy jak to wyjdzie i jak sie bedzie jezdzilo, choc nie nastawiam sie na źle. Stylingi "odszczurzone" i czekają na nowego sezona. Wyhaczone po taniości zaciski z osłonami - przód 320mm, tyl 288mm, ale narazie wleci sam przod na dniach, jak sie pomaluje. Edytowane 28 Października 2015 przez KoJ@K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_81 3 Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Fajnie działasz Widzę że lakier ciąłeś FG400. Futrem atakowałeś czy padem? Jakieś wskazówki jeśli chodzi o wykończenie ? leciałeś od razu wykończeniową czy też polish po drodze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 28 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Dzieki. Tak jest, jechane bylo FG400 na futrze, bo zwykly twardy pad nie dosc, ze zostawial duzo wiecej balaganu i holosow niz futro, to jeszcze dluzej nim trzeba bylo walczyc przez co bardziej i szybciej sie nagrzewal lakier. Po tym w nie ktorych miejscach jechane Bylo 3000, na koniec czesciowo 4000, a czesciowo Schollem, na to kliner z dodo i na koncu Soft99 na nastepne odswiezanko planuje juz zakup DA, co uprzyjemni, ulatwi i mysle, ze troche przyspieszy zabawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Dzieki. Tak jest, jechane bylo FG400 na futrze, bo zwykly twardy pad nie dosc, ze zostawial duzo wiecej balaganu i holosow niz futro, to jeszcze dluzej nim trzeba bylo walczyc przez co bardziej i szybciej sie nagrzewal lakier. Po tym w nie ktorych miejscach jechane Bylo 3000, na koniec czesciowo 4000, a czesciowo Schollem, na to kliner z dodo i na koncu Soft99 na nastepne odswiezanko planuje juz zakup DA, co uprzyjemni, ulatwi i mysle, ze troche przyspieszy zabawe. Mam podobne doświadczenia , z tym że u mnie jest nieco inny lakier bo perła LZ9W. Natomiast po wielu próbach z padami odpuściłem bo albo wpadały w wibracje albo nagrzewały lakier a nic nie wycinały. Jak chwyciłem za futro to od razu inna robota. Z tym że ja korektę robie 3-etapową bo nie mogę bałaganu po futrze samym SF4000 wykończyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 28 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 (edytowane) Ogolnie wedlug mnie jezeli robimy w miare pelna korekte, to do ciemnych lakierow Vaga i Bmw nie ma nawet sensu podchodzic bez futra. Lz9w i podobne tez kiedys robilem i napewno jest duzo "latwiejszy" w robieniu i wykanczaniu niz ten akryl, ktory jest u mnie, choc po zrobieniu wedlug mnie fajniej wyglada, daje mocną głębie i jest za***iście trudny w codziennym uzytkowaniu. W zaleznosci od tego jak i czym bys robil finisz po FG400, to wbrew pozorom dalo by sie to zrobic dwoma etapami. Edytowane 28 Października 2015 przez KoJ@K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animal 15 Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 (edytowane) Ja także uważam, że spokojnie można osiągnąć przyzwoity efekt w dwóch etapach. Na dowód http://a4-klub.pl/index.php?/topic/330535-moja-pasja-moje-realizacje/ post #7 to moje byłe audi z lakierem LZ9W Edytowane 28 Października 2015 przez Animal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Ogolnie wedlug mnie jezeli robimy w miare pelna korekte, to do ciemnych lakierow Vaga i Bmw nie ma nawet sensu podchodzic bez futra. Lz9w i podobne tez kiedys robilem i napewno jest duzo "latwiejszy" w robieniu i wykanczaniu niz ten akryl, ktory jest u mnie, choc po zrobieniu wedlug mnie fajniej wyglada, daje mocną głębie i jest za***iście trudny w codziennym uzytkowaniu. W zaleznosci od tego jak i czym bys robil finisz po FG400, to wbrew pozorom dalo by sie to zrobic dwoma etapami. Czarny akryl - koszmar detailera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 28 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 (edytowane) Ja uwielbiam ciemne i czarne lakiery i najchetniej tylko takie bym zawsze chcial, ale niestety nastepne auto bedzie srebrn . A tym czasem Stylingi juz ubrane: Edytowane 28 Października 2015 przez KoJ@K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Kurfa heble zakładaj a nie letnie koła na zimę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 29 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 No wlasnie wczoraj je rozkrecalem pod malowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Piękny naciąg Dawaj na auto.....zimy i tak nie będzie, a ciekawy jestem wyglądu i wrażeń z jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 29 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Na serii zawiasie pewnie bedzie calkiem znosnie, a dopoki nie bedzie gwintu to raczej bedzie to wygladalo slabo. ale przymiarka raczej i tak bedzie. Zaciski sie szykuja pod malowanko. Tylko mam pytanko, jak nie mam tych blaszek od Wandeja z logiem S4 itp, to na jaki kolor psiknac te blaszki? Czarny bedzie okej przy czerwonym zacisku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjoern 11 Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Gruuuubo, a jeszcze pół roku temu gdzieś się bałeś 215/40 na 9j bedo stensy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się