czarek76 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Tylko w tej instrukcji na końcu czerwoną czcionką jest napisane "!! Podczas montażu pokrywy łożyska numer części musi być skierowany na zewnątrz !!", ale właśnie to uwypuklenie co ma dociskać łożysko jest od strony numerów części, czyli jak to montujemy ?
emdzej91 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 3 godziny temu, czarek76 napisał: Tylko w tej instrukcji na końcu czerwoną czcionką jest napisane "!! Podczas montażu pokrywy łożyska numer części musi być skierowany na zewnątrz !!", ale właśnie to uwypuklenie co ma dociskać łożysko jest od strony numerów części, czyli jak to montujemy ? Ona chyba z obu stron jest taka, pozatym łozysko ma wystawać 0.5 do 0.8mm z gniazda
czarek76 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 3 minuty temu, emdzej91 napisał: Ona chyba z obu stron jest taka, pozatym łozysko ma wystawać 0.5 do 0.8mm z gniazda No właśnie nie, mam tą pokrywę i z drugiej strony jest wklęsła
luk330 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 (edytowane) W oryginalnym TPI po niemiecku jest napisane: Bei der Montage des Lagerdeckels muss die Teilenummer nach außen zeigen. Więc ewidentnie numer ma być do zewnątrz. Te uwypuklenia może są wzmocnieniem konstrukcji a nie miały dociskac łożyska. Edytowane 17 Stycznia 2018 przez luk330
luk330 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Dla potomnych - numer na zewnątrz - to prawda co piszą w instrukcji. Kapa jest wyprofilowana, wypukła i ta wypukłość podczas dokręcania prostuje się dociskając łożysko. U mnie wystarczyły 2 podkładki. Jakby ktoś chciał to mogę dać namiar tam gdzie ja robiłem (Sochaczew, 50km na zachód od Warszawy).
mrarturko Opublikowano 16 Lutego 2018 Opublikowano 16 Lutego 2018 (edytowane) Siema właśnie byłem w garażu i sprawdziłem lewą stronę (kierowca) po szarpaniu góra dół wyczuwalny jest delikatny luz. Profilaktycznie już się wybierać do mechanika?? nie czekać bo będzie tylko gorzej?? Macie jakieś namiary na mechanika w Krakowie który bez problemu to ogarnie i potwierdzi czy już jest problem?? oczywiście sama robocizna bo części zakupię w ASO. Prawej strony nie sprawdziłem bo nie mam jak dostać się pod samochód chyba że jest inny sposób. Przebieg 220tyś. Być może od tego mam takie dziwne drgania przy ruszaniu głonie przy obrotach 1300-1500. To kolejna rzecz którą muszę zrobić czeka mnie jeszcze wymiana rozrządu wraz z wszystkimi rolkami i napinaczami no i pompa wysokiego ciśnienia bo niestety mam tą wersje która opiłkuje ostatnio sprawdzałem i nie ma opiłków ale z tego co wyczytałem na tym forum to tylko kwestia czasu będę wymieniał na tą po 2012 roku ma ktoś jakiś nr tych pomp na alledrogo ok 1500zł ale lepsze to niż tym którym padła wymiana całego układu paliwowego 10tyś z plusem porażka. Edytowane 16 Lutego 2018 przez mrarturko
luk330 Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 W dniu 16.02.2018 o 18:50, mrarturko napisał: Siema właśnie byłem w garażu i sprawdziłem lewą stronę (kierowca) po szarpaniu góra dół wyczuwalny jest delikatny luz. Profilaktycznie już się wybierać do mechanika?? nie czekać bo będzie tylko gorzej?? Zdecydowanie, nie ma co czekać bo będzie tylko gorzej a jak wyrobi się gniazdo wystarczająco mocno to może się okazać, że naprawa wedlug procedury ASO już nie będzie skuteczna i pozostanie rozfrezowanie gniazda, wprasowanie tulei i osadzenie łożyska w nowej tulei. Ewentualnie wymiana obudowy skrzyni A co do mechanika - każdy raczej sobie z tym poradzi. Kilka postów wyżej załączyłem przetłumaczoną procedurę serwisową, instrukcja krok po kroku.
Wihajster Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 A ja sie zastanawiam od czego to zalezy bo jedni maja idealne bez luzów a inni juz dramat. Ja po 200k zero luzów ale łożysko i kape wymieniłem profilaktycznie.
mrarturko Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 2 godziny temu, luk330 napisał: Zdecydowanie, nie ma co czekać bo będzie tylko gorzej a jak wyrobi się gniazdo wystarczająco mocno to może się okazać, że naprawa wedlug procedury ASO już nie będzie skuteczna i pozostanie rozfrezowanie gniazda, wprasowanie tulei i osadzenie łożyska w nowej tulei. Ewentualnie wymiana obudowy skrzyni A co do mechanika - każdy raczej sobie z tym poradzi. Kilka postów wyżej załączyłem przetłumaczoną procedurę serwisową, instrukcja krok po kroku. Dzięki za odpowiedź też się tym zajmę profilaktycznie. Przetłumaczoną procedurę już sobie przeczytałem do mechanika umówię się w przyszłym tygodniu jak tylko będzie miał czas. Poproszę go o zrobienie zdjęć i jak coś to dorzucę do tematu żeby inni mieli porównanie jak to wygląda przy delikatnym luzie. Jutro w ASO mam mieć odpowiedź na kiedy będę miał zestaw oraz mają mnie poinformować jaka jest decyzja jakiegoś szefa. Bo staram się żeby oni mi to naprawili ze zniżką na robocizne skoro jest to wada fabryczna i zrobili do tego zestaw naprawczy a nie organizują akcji serwisowej. Pewnie nic z tego nie wyjdzie ale jak się nie zapytam nie będę wiedział. Pozdro
quadral20004 Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 11 godzin temu, Wihajster napisał: A ja sie zastanawiam od czego to zalezy bo jedni maja idealne bez luzów a inni juz dramat. Ja po 200k zero luzów ale łożysko i kape wymieniłem profilaktycznie. Ja przy 180 kkm mialem maly luz .teraz 240 kkm i nadal jest taki sam. Uwazam ze koncern audi czesc skrzyn biegow produkowal w "chinach"?
smolkers Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 W dniu 15.01.2015 o 09:49, smolkers napisał: ok
Veiru Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 Orientuje się ktoś, czy ten problem dotyczy też b8 po lifcie?
quadral20004 Opublikowano 29 Marca 2018 Opublikowano 29 Marca 2018 W dniu 27.03.2018 o 09:48, Veiru napisał: Orientuje się ktoś, czy ten problem dotyczy też b8 po lifcie? Wydaje mi sie ze tak bo naped sie nie zmienil
mateusz16 Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 Jak wyciągam półoś która jest między dwumasem to z prawej strony wyleci olej? Właśnie rozebrałem i mi trochę wyleciało i szybko podniosłem skrzynie.
olinek2 Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 Czasem może minimalnie polecieć. Ale do poziomu polosi poziom powinien być, więc bez spiny. Minimalnie jak nie w poziomie może polecieć.
puczyl1990 Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 (edytowane) I mnie również to spotkało i to chyba w znacznym stopniu ? kolego luk330 czy masz moze gdzies ta instrukcję po niemiecku? Czy w tym wypadku sam zestaw naprawczy + klej załatwi sprawę? Edytowane 14 Maja 2018 przez puczyl1990
b4rt144 Opublikowano 15 Maja 2018 Opublikowano 15 Maja 2018 (edytowane) Witam. Mam podobne objawy lecz występują one tylko na biegu wstecznym ! (w zalaczniku dodam plik w ktorym nagrany jest klekot podczas skretu kół i jazdy na wstecznym) Występuje tylko jak skrece koła, na biegu jałowym nic sie nie dzieje. Wymienilem poduszki silnika i przegub zew z prawej strony i nadal występuje. Najlepsze jest to ze po naprawie poduszek i przegubu przez tydzien bylo wszystko ok i nic nie klekotało. Dodatkowo na biegu jałowym jak rozpedzilem auto i wrzucilem na neutral przy skręcie nie ma zadnego "klekotu" Ewidentnie dzwiek dobiega z lewej strony "koła" Edit; dodatkowo delikatnie drga mi gałka od biegów lecz nie zawsze , skrzynia manual 2.0 tfsi 211km. Wiem ze w aucie byla przekladka silnika z 2010 na 2012 rocznikowo(nie bierze oleju) Proszę o pomoc kumatych głów, które naprowadzą mnie w czym moze byc problem. W zalczniku dodałem dzwiek dochodzący z lewej strony. audi.m4a Edytowane 15 Maja 2018 przez b4rt144
puczyl1990 Opublikowano 15 Maja 2018 Opublikowano 15 Maja 2018 Podnieś auto i i złap za półośkę i ciagaj góra-dół i na boki ibedziesz wiedzial czy jest tam luz czy go nie ma.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się