enrike2 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 witam was mam do was takie pytanie czy ktos stosowac rozne preparaty proszki plyny itp do uszczelniania chlodnic i ukladu chłodzenia?? zdaje to egzamin?? i na jak długo?? bede wdzieczny za jakies informacje i co najbardziej polecacie ???? i czy sa jakies niepożądane skutki??
jacek70 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 W b5 stosowałem proszek z jakimiś srebrnymi drobinkami.Wyciek był na boku chłodnicy i uszczelniło.
szakal222 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) Ja w mojej stosowalem i nic sie nie stalo.musialem w trasie sie poratowac bo cieklo ma oringu a do domu daleko .w sumie pomoglo nie zaszkodzilo i jezdze tak juz 3 miesiac.bylo to w plynie Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2 Ja w mojej stosowalem i nic sie nie stalo.musialem w trasie sie poratowac bo cieklo ma oringu a do domu daleko .w sumie pomoglo nie zaszkodzilo i jezdze tak juz 3 miesiac.bylo to w plyn Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2 Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2 Edytowane 15 Października 2014 przez szakal222
Jakoob Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) W poprzednim aucie miałem mały wyciek z układu. Wlałem uszczelniające cudo w płynie, też chciałem zaoszczędzić i zrobić w kilka minut. Efekt był taki, że oprócz usuwania wycieku trzeba było jeszcze czyścić układ z błota, które się w środku wytworzyło. Odradzam pomysł, lecz przyczynę nie skutek. Edytowane 15 Października 2014 przez Jakoob
Gregorski3 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Jeżeli awaryjnie musisz to zrobić,żeby sie poratować i dojechac do domu/warsztatu to powiedzmy,że ok. Ale ogólnie to nie jest dobre rozwiązanie. Jeżeli zatyka dzury w chłodnicy to może też coś innego zatkać i będzie więcej szkody z tego. Jak sie dziura zrobiła to znaczy,że pora na wymiane a nie zabawę z uszczelniaczami.
Homiczek Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 takie środki lubią 'uszczelnić' nagrzewnice na amen. także przed zimą to idealny pomysł
jospethe Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Stosowałem to kiedyś, ale w Toyocie. Pomogło, ale na dwa dni. Szkoda czasu na takie wynalazki.
jacek70 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Wszystko zależy jak duży jest wyciek.Z małym wyciekiem sobie radzi a z większym to różnie.
Yaro1 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 takie środki lubią 'uszczelnić' nagrzewnice na amen. także przed zimą to idealny pomysł Potwierdzam z praktyki, nagrzewnica do wymiany
rafal9119 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Tu masz temat poczytaj:: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/291240-jakis-syf-na-termostacie/
ayew Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Mi ubywało płynu chłodniczego, myślałem ,że wyciek no i tak uszczelniło że uszczelke pod głowicą wywaliło na amen
Emejcz Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Osobiście nie pakowałbym żadnych proszków do chłodnicy na dłużej. Jako rozwiązanie awaryjne/krytyczne na kilka tygodni, max miesięcy to ok, ale nie na dłużej. Dlaczego? Ano dlatego, że w moim aucie prawdopodobnie ktoś coś takiego wlał i chłodnice może i mu to uszczelniło, ale przy okazji zasyfiło cały układ i każda zmiana płynu była bezsensu, bo i tak robił się zaraz syf.
powaguspisz Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Również nie polecam stosowania proszków do chłodnicy, pozatyka wszystko tam gdzie nie powinno, a efekt końcowy wiadomo jaki... Za to produkt jaki mogę polecić to LIQUI MOLI referencja 8347. Krótki opis (Uszczelniacz chłodnicy. Chroni komorę spalania przed przenikaniem do niej płynu chłodzącego, uszczelnia wszelkie pęknięcia i otwory w systemie chłodzenia. Całkowicie hermetyzuje drobne przecieki i szczeliny, powstające w wyniku uderzenia kamienia lub porowatości w miejscu spawania. Inteligentne cząsteczki polimerowe reagują na różnice ciśnień i tworzą elastyczną warstwę, która trwale wypełnia nieszczelności. Nie zapycha układu chłodzenia i zapobiega odkładaniu się kamienia.)
enrike2 Opublikowano 18 Października 2014 Autor Opublikowano 18 Października 2014 dzieki wielkie wiec nic nie wlewam zlokalizowalem miejsce ciekniecia i postaram sie go zlikwidowac bo znajdnuje sie na obejmach od nagrzewnicy i nie wiem czy da rade dostac same obejmy czy musze z nagrzewnica wymianic
Emejcz Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Obejmy mogą być najzwyklejsze skręcane. Nie musisz zakładać takich jak oryginalne są. Tylko sprawdź czy króćce na nagrzewnicy nie są popękane, bo u mnie były w stanie agonalnym i musiałem nagrzewnicę wymieniać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się