radko123 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Witam, Przymierzam się do instalacji LPG w aucie. Jestem na etapie wyboru podzespołów i zakładu który to wykona. Słyszałem dużo dobrego na temat sterowników STAG, wysłałem zapytanie do warsztatu przyzakładowego firmy produkującej w/w sterowniki z prośbą o wycenę i propozycje optymalnego zestawu dla mego auta. Poniżej informacja jaką otrzymałem: Koszt instalacji gazowej do Pana samochodu wynosi 2500 zł -sterownik STAG QBOX -listwa wtryskowa AC W01 -redukor AC RO1 Czas montażu - 1 dzień roboczy Proszę znawców tematu o ocenę czy to dobry wybór i czy cena w miarę normalna. Jeśli zaproponowalibyście inny zestaw lub inny zakład w Białymstoku proszę o informację Za wszelką pomoc dziękuję
erchi Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Rozsądna cena. U mnie w aucie też Q-box, niebieskie hany i kme gold, koszt 2650zł. O warsztatach poczytaj na lpg-forum.
koziol1172 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Pytaj zawsze czy ściągają kolektor dolotowy podczas montażu, jeżeli nie od razu podziekuj
karolas123321 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Jedź do techA i zapytaj za ta sama cenę masz sterownik ktory daje pole do popisu gazownikowi a nie ułatwia mu i rozleniwia. Za ta sama cenę zostaniesz w techu wtrysku dragony które są lepsze od ac
erchi Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Pytaj zawsze czy ściągają kolektor dolotowy podczas montażu, jeżeli nie od razu podziekuj Fotorelacja z montażu wskazana.
jacek70 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Mam Stag 4plus reszta ta sama. Dałem 2400 .Jestem zadowolony ,działa bez żadnych problemów.
Czaszy Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) Pytaj zawsze czy ściągają kolektor dolotowy podczas montażu, jeżeli nie od razu podziekuj Dlaczego to takie wazne? Edytowane 2 Listopada 2014 przez Czaszy
karolas123321 Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 A chciałbyś zeby do silnika wpadły wióry z wiercenia kolektora?
radko123 Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Opublikowano 2 Listopada 2014 Dziękuję za odpowiedzi, a co myślicie aby zastosować sterownik Stag-300 Premium? Zaciekawiła mnie w nim funkcja odczytu korekt krótko i długo terminowych.
darko Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 jeśli już chcesz coś z podpięciem pod OBD to Stag4 QBox PLUS
radko123 Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) Z tego co widzę na stronie AC to "Inteligentny System Autokorekcji ISA (adaptacja na podstawie korekcji krótko i długoterminowych STFT i LTFT)" ma tylko STAG-300 Premium. Darko dlaczego uważasz że STAG-4 QBOX PLUS będzie lepszym wyborem? Edytowane 2 Listopada 2014 przez radko123
darko Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 bo po za tym co ma Premium to ma jeszcze podgląd pod parametry sterownika PB z możliwością kasowania usterek, jest bardziej wspierany i rozbudowywany przez AC niż Premium
Czaszy Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 A chciałbyś zeby do silnika wpadły wióry z wiercenia kolektora? Ja mam gazior i z tego co widze zagladajac glebiej pod maske na bloku widac opilki po wierceniu. Z jeden strony zle z drugiej 3 min w google i spalanie odbywa sie w wysokiem temperaturze co momentalnie przetopi te wiurki. Autem zrobilem 10 tys od montazu i nie widze zadnych wad takiego montazu. Same głodzie cylindrów nie sa aluminiowe z tego co się orientuje wiec uszkodzenie ich miekszym materialem jest trudne.
koziol1172 Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Bardzo byś się zdziwił co może aluminium w komorze spalania, cholerna przylepa
karolas123321 Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 (edytowane) Jak by galdz byla z ALU to tez by spłonęła idąc Twoim tokiem myślenia. Proces obróbki skrawaniem utwardza materiał wiec to nie to samo ALU z jakiego jest kolektor. W ogóle o czym my mówimy. Nie ściągnięcie kolektora to drut największy jaki może byc Edytowane 5 Listopada 2014 przez karolas123321
Łukasz13 Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Instalacje sekwencyjne są zakładane już kilka kilkanaście lat 90 % zakładów montujących gaz wierci kolektor na silniku, słyszał ktoś żeby mu wióry z wiercenia uszkodziły silnik? bo ja nie, nie twierdze że tak jest dobrze ale jakie są fakty...
Czaszy Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Wprawiony tokarz wykona dokladniej i lepiej zleconą robotę na swojej radzieckiej tokarce niz pracownik z 10 letnim stazem pracujacy na cnc i maszynach sterowanych komputerowo. Uważam, że majac fach w reku i odpowiednie przygotowanie da sie to zrobic bez szkody dla silnika. Oczywiscie bezpieczniej byłoby ściągnąć kolektor ale to zajmuje czas a czas do pieniadz, do tego dochodzi ryzyko uszkodzenia jakiegos elementu przy kolektorze, wezyka, czyjnika etc ktory potem bedzie musial sam wymienic.
pestekk1 Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Jedź do techA i zapytaj za ta sama cenę masz sterownik ktory daje pole do popisu gazownikowi a nie ułatwia mu i rozleniwia. Za ta sama cenę zostaniesz w techu wtrysku dragony które są lepsze od acNie wiem czy zdajesz sobie sprawę ale dragony to padło, podobnież ph jacus wycofał je z oferty.
kandrzej Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Dragony czy napoleona?Słyszałem, że napoleony są wycofane. Osobiście jeżdżę na dragonach bf i nie mam im nic do zarzucenia.
karolas123321 Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Oczywiscie, ze napoleony, choc one moim zdaniem padają przez złe sterowanie a nie przez złe wykonanie. Co do samych dragonów, to są one nieporównywalnie lepsze od wyrobu ac i wydajniejsze od barakudy. Rachunek jest wiec chyba łatwy? Co do wprawionego tokarza... 3/4 konwencjonalnych tokarek nie ma połowy dokładności, szybkości działania tego co cnc wiec jakkolwiek tokarz byłby doswiadczony i stary, to bariery technologicznej nie przeskoczy. Jak ktoś chce mieć wiór w silniku to spoko niech ma. Porządny gaziarz nie powinien nawet sie podjąć konwersji jak ktoś na nim wymusza montaż, bez zdejmowania kolektora.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się