Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jaką żywotność maja disle audi (1.9 110 ps)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Około 597 704 km i silnik do remontu.

warnwarn.gifKolejny głupi post.

Opublikowano

zgadzam się z tym co pisze Yates :kox: no chyba że jesteś taksówkarzem :polew:

Opublikowano

czasem będzie to 100 czasem 200 a czasem 500 tyś km zależy to od bardzo wielu czynników a przede wszystkim od "operatora" silnika.

Opublikowano

po 500kkm to w Polsce takie silniki sie dopiero czipuje ... :naughty:

a po kolejych 150kkm przechodzi sie na stage II [wtryski,IC,turbo] :evil:

takze moga zniesc duzo .. a nawet bardzo duzo ...

Opublikowano

to w Polsce takie silniki sie dopiero czipuje ... :naughty:

a po kolejych 150kkm przechodzi sie na stage II [wtryski,IC,turbo] :evil:

takze moga zniesc duzo .. a nawet bardzo duzo ...

5555 - Spanky :good:

Co do silników, to i tak rzadko który dogorywa w sposób naturalny. Większość leci na części "z przelotem 150kkm". Ciężko określić żywotność silnika.. tak jak z ludźmi :)

Opublikowano

rozsadnie eksploatowany - milion przeleci :)

Opublikowano

Jak by ktoś walił tylko trasy i to po autostradach to milon km niebył by problemem pewnie.

Opublikowano

niedawno w Niemczech widziałem A4 B5 z 98 z przebiegiem w książce serwisowej 872 kkm, a wyglądał super :good:

Opublikowano

Witam,

na moim przykładzie raczej się nie oprę, bo dopiero 213tkm :> ale powiem jak to w zakładowej flocie.

W zasadzie VW Passaty, Golfy ale to są pompowtryski 2002-2004, 90-131PS. Mają naśmigane 250-320tkm i jeżdżą. Oczywiście wiadomo, że osprzęt trzeba robić. Raczej robią trasy 400-900km, rzadziej krótkie (30-60)... i śmigają nadal.

Natomiast T4 2,5TDi ma już pooonad 420-430tkm i zrobiona była ostanio pompa wtyrkowa - nowa. śmiga fajnie. Co do użytkowników to wiadomo, że co chwila kto inny jeździ... więc z tą trwałością, chyba nie aż tak źle... ja zresztą też nie narzekam na moją :)

P.S. kiedyś znajomy miał 1,9 110PS i ca. 360tkm, też oki...

Opublikowano

niedawno w Niemczech widziałem A4 B5 z 98 z przebiegiem w książce serwisowej 872 kkm, a wyglądał super :good:

Już zaniedługo pojawi się u nas na allegro z realnym przebiegiem 168 000km :>

Opublikowano

A ja miałem pecha 210000 mniej więcej i blok mi pękł. Ale w sumie to troszkę z mojego zaniedbania.

Ale myślę że przy normalnym użytkowaniu 300-400 to bez problemu.

Tak jak ktoś napisał zależy od operatora.

Opublikowano

adadur nie wiem czy przy samych autostradach nastukasz taki przebieg bezawaryjnie, bo raczej po PSJ klękają turbiny, no chyba ze kto jeździ po autostradach dynamicznie, ale to już nie jest typowa jazda "autostradowa".

Opublikowano

bez przesady z tymi padajacymi turbinami po psj.

problemem jest jazda ze zbyt niska predkoscia obrotowa silnika ponizej 1500-1600 obrotow przy ktorej osadza sie mnostwo sadzy. jazda na obrotach momentu max jest nieszkodliwa

Opublikowano

Właśnie przyjeło się że auto z turbiną jest mniej wytrzymałe przez to że jest wyżyłowane co w ogóle nie jest prawdą...

Opublikowano

Właśnie przyjeło się że auto z turbiną jest mniej wytrzymałe przez to że jest wyżyłowane co w ogóle nie jest prawdą...

...nie jest prawdą..?Moja żona jeździła passatem 93' 1.8b przez trzy lata do Gdańska,jakieś 60km w jedną stronę jak go sprzedawałem miał 280tyś na osi i był naprawdę w świetnym stanie było to cztery lata temu i ma teraz ok.520tyś i gościu nie dłubał jeszcze nic w silniku,dodam że od 160tyś autko ma gaz! Spróbuj dokonać takiego wyczynu 1.8T,dół silnika masz praktycznie taki sam :cool1: Silnik 1.9tdi 90 i 110KM to bez dwóch zdań mistrzowie długich przebiegów widziałem już passaty 600 i 800tyś i oba paliły na dotyk.Moim zdaniem nie jest realne żeby wytrzymało tyle turbo.W Lagunie sąsiada wytrzymuje ok.80tyś. :polew:
Opublikowano

turbo na pewno tyle nie wytrzyma, szczegolnie w autach z motorami avf czy awx cze wrecz tych najnowszych 2.0 tdi. srednie przebiegi turbiny to 160-200 kkm.

natomiast pozostalej czesci silnika, juz rybka. pod warunkiem ze o niego sie dba.

Opublikowano

Znam przykład AFN w Passacie, ma nalatane już 1 300 000 i co widać raz mu sie już licznik przekręcił, zajeżdżone 4 turbiny i auto dalej jeździ robiona tylko obsługa, kilka razy alternator i rzeczy eksploatacyjne. Auto dalej śmiga i narazie nie zapowiada się jego koniec.

Opublikowano

turbina srednio wytrzymuje 200 tys jesli jest zapchany katalizator przyspiesza jej zgon a kat wytrzymuje 180 tys.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...