elosiemayopozdro Opublikowano 25 Września 2008 Opublikowano 25 Września 2008 Jaką żywotność maja disle audi (1.9 110 ps) słyszałem ze dobrze działa nawet po 500 tyś czy to prawda?
YATES Opublikowano 25 Września 2008 Opublikowano 25 Września 2008 Około 597 704 km i silnik do remontu. Kolejny głupi post.
SoMeS Opublikowano 25 Września 2008 Opublikowano 25 Września 2008 zgadzam się z tym co pisze Yates no chyba że jesteś taksówkarzem
adadur Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 czasem będzie to 100 czasem 200 a czasem 500 tyś km zależy to od bardzo wielu czynników a przede wszystkim od "operatora" silnika.
spanky Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 po 500kkm to w Polsce takie silniki sie dopiero czipuje ... a po kolejych 150kkm przechodzi sie na stage II [wtryski,IC,turbo] takze moga zniesc duzo .. a nawet bardzo duzo ...
spetsnaz Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 to w Polsce takie silniki sie dopiero czipuje ... a po kolejych 150kkm przechodzi sie na stage II [wtryski,IC,turbo] takze moga zniesc duzo .. a nawet bardzo duzo ... 5555 - Spanky Co do silników, to i tak rzadko który dogorywa w sposób naturalny. Większość leci na części "z przelotem 150kkm". Ciężko określić żywotność silnika.. tak jak z ludźmi
przemik Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 rozsadnie eksploatowany - milion przeleci
adadur Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 Jak by ktoś walił tylko trasy i to po autostradach to milon km niebył by problemem pewnie.
mcm Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 niedawno w Niemczech widziałem A4 B5 z 98 z przebiegiem w książce serwisowej 872 kkm, a wyglądał super
wolf525 Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 Witam, na moim przykładzie raczej się nie oprę, bo dopiero 213tkm :> ale powiem jak to w zakładowej flocie. W zasadzie VW Passaty, Golfy ale to są pompowtryski 2002-2004, 90-131PS. Mają naśmigane 250-320tkm i jeżdżą. Oczywiście wiadomo, że osprzęt trzeba robić. Raczej robią trasy 400-900km, rzadziej krótkie (30-60)... i śmigają nadal. Natomiast T4 2,5TDi ma już pooonad 420-430tkm i zrobiona była ostanio pompa wtyrkowa - nowa. śmiga fajnie. Co do użytkowników to wiadomo, że co chwila kto inny jeździ... więc z tą trwałością, chyba nie aż tak źle... ja zresztą też nie narzekam na moją P.S. kiedyś znajomy miał 1,9 110PS i ca. 360tkm, też oki...
YATES Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 niedawno w Niemczech widziałem A4 B5 z 98 z przebiegiem w książce serwisowej 872 kkm, a wyglądał super Już zaniedługo pojawi się u nas na allegro z realnym przebiegiem 168 000km :>
gigiindahouse Opublikowano 27 Września 2008 Opublikowano 27 Września 2008 A ja miałem pecha 210000 mniej więcej i blok mi pękł. Ale w sumie to troszkę z mojego zaniedbania. Ale myślę że przy normalnym użytkowaniu 300-400 to bez problemu. Tak jak ktoś napisał zależy od operatora.
harylog Opublikowano 27 Września 2008 Opublikowano 27 Września 2008 adadur nie wiem czy przy samych autostradach nastukasz taki przebieg bezawaryjnie, bo raczej po PSJ klękają turbiny, no chyba ze kto jeździ po autostradach dynamicznie, ale to już nie jest typowa jazda "autostradowa".
Musashi Opublikowano 27 Września 2008 Opublikowano 27 Września 2008 bez przesady z tymi padajacymi turbinami po psj. problemem jest jazda ze zbyt niska predkoscia obrotowa silnika ponizej 1500-1600 obrotow przy ktorej osadza sie mnostwo sadzy. jazda na obrotach momentu max jest nieszkodliwa
wesz82 Opublikowano 27 Września 2008 Opublikowano 27 Września 2008 Właśnie przyjeło się że auto z turbiną jest mniej wytrzymałe przez to że jest wyżyłowane co w ogóle nie jest prawdą...
GILI Opublikowano 27 Września 2008 Opublikowano 27 Września 2008 Właśnie przyjeło się że auto z turbiną jest mniej wytrzymałe przez to że jest wyżyłowane co w ogóle nie jest prawdą... ...nie jest prawdą..?Moja żona jeździła passatem 93' 1.8b przez trzy lata do Gdańska,jakieś 60km w jedną stronę jak go sprzedawałem miał 280tyś na osi i był naprawdę w świetnym stanie było to cztery lata temu i ma teraz ok.520tyś i gościu nie dłubał jeszcze nic w silniku,dodam że od 160tyś autko ma gaz! Spróbuj dokonać takiego wyczynu 1.8T,dół silnika masz praktycznie taki sam Silnik 1.9tdi 90 i 110KM to bez dwóch zdań mistrzowie długich przebiegów widziałem już passaty 600 i 800tyś i oba paliły na dotyk.Moim zdaniem nie jest realne żeby wytrzymało tyle turbo.W Lagunie sąsiada wytrzymuje ok.80tyś.
Musashi Opublikowano 27 Września 2008 Opublikowano 27 Września 2008 turbo na pewno tyle nie wytrzyma, szczegolnie w autach z motorami avf czy awx cze wrecz tych najnowszych 2.0 tdi. srednie przebiegi turbiny to 160-200 kkm. natomiast pozostalej czesci silnika, juz rybka. pod warunkiem ze o niego sie dba.
KrzyHo Opublikowano 27 Września 2008 Opublikowano 27 Września 2008 Znam przykład AFN w Passacie, ma nalatane już 1 300 000 i co widać raz mu sie już licznik przekręcił, zajeżdżone 4 turbiny i auto dalej jeździ robiona tylko obsługa, kilka razy alternator i rzeczy eksploatacyjne. Auto dalej śmiga i narazie nie zapowiada się jego koniec.
Cristoforo Opublikowano 27 Września 2008 Opublikowano 27 Września 2008 turbina srednio wytrzymuje 200 tys jesli jest zapchany katalizator przyspiesza jej zgon a kat wytrzymuje 180 tys.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się