jarek3251 Opublikowano 27 Września 2008 Opublikowano 27 Września 2008 to ja powiem tak jeśli zniknął z rynku silniki AFN i 1Z to juz nie bedzie czy jeżdzić zeby było długo wieczne. audi i vw-owi te silniki udały sie moim zdaniem najlepiej i nie zapowiada sie żeby te koncerny powtórzyły ten wyczyn takie jest moje zdanie i myśle ze ktoś napewno sie z nim zgodzi! no nie???
Iverson Opublikowano 27 Września 2008 Opublikowano 27 Września 2008 a skąd wy wiecie co ile wytrzymuje-kurfa jakaś parodia. to zadam pytanie ile mi wytrzyma ogrzewanie tylniej szyby??
wesz82 Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 ...nie jest prawdą..?Moja żona jeździła passatem 93' 1.8b przez trzy lata do Gdańska,jakieś 60km w jedną stronę jak go sprzedawałem miał 280tyś na osi i był naprawdę w świetnym stanie było to cztery lata temu i ma teraz ok.520tyś i gościu nie dłubał jeszcze nic w silniku,dodam że od 160tyś autko ma gaz! Spróbuj dokonać takiego wyczynu 1.8T,dół silnika masz praktycznie taki sam :cool1 Oj nie wiem skąd masz takie info ze dół silnika mam praktycznie taki sam jak pasek bez suszarki??? Wszystko zależy przecież od stylu jazdy i dbanie o motorek.może i faktycznie turbina nie przeżyje przebiegu dłuższego ale silnik potrafi naprawdę dużo więcej.głupotą jest pisanie że turbina zmniejsza żywotność silnika,ludzie po prostu nie znają się i gadają coś żeby zabłysnąć.Nie raz spotkałem się z twierdzeniem że auto napędzane turbo szybko padnie bo jest wyżyłowane co jest kompletną głupotą Przykładem tego jest to co napisał KrzyHo A to jak Twój sąsiad jeździ samochodem świadczy tylko i wyłącznie o jego albo niedoinformowaniu lub go gorsza głupocie a skąd wy wiecie co ile wytrzymuje-kurfa jakaś parodia. to zadam pytanie ile mi wytrzyma ogrzewanie tylniej szyby?? masz racje przecież nie można w żaden sposób tego obliczyć.... a ogrzewanie padnie ci na pewno jak szyba rozleci się w mak :kox:czego Ci nie życzę
KrzyHo Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 ...nie jest prawdą..?Moja żona jeździła passatem 93' 1.8b przez trzy lata do Gdańska,jakieś 60km w jedną stronę jak go sprzedawałem miał 280tyś na osi i był naprawdę w świetnym stanie było to cztery lata temu i ma teraz ok.520tyś i gościu nie dłubał jeszcze nic w silniku,dodam że od 160tyś autko ma gaz! Spróbuj dokonać takiego wyczynu 1.8T,dół silnika masz praktycznie taki sam :cool1 Oj nie wiem skąd masz takie info ze dół silnika mam praktycznie taki sam jak pasek bez suszarki??? Wszystko zależy przecież od stylu jazdy i dbanie o motorek.może i faktycznie turbina nie przeżyje przebiegu dłuższego ale silnik potrafi naprawdę dużo więcej.głupotą jest pisanie że turbina zmniejsza żywotność silnika,ludzie po prostu nie znają się i gadają coś żeby zabłysnąć.Nie raz spotkałem się z twierdzeniem że auto napędzane turbo szybko padnie bo jest wyżyłowane co jest kompletną głupotą Przykładem tego jest to co napisał KrzyHo A to jak Twój sąsiad jeździ samochodem świadczy tylko i wyłącznie o jego albo niedoinformowaniu lub go gorsza głupocie a skąd wy wiecie co ile wytrzymuje-kurfa jakaś parodia. to zadam pytanie ile mi wytrzyma ogrzewanie tylniej szyby?? masz racje przecież nie można w żaden sposób tego obliczyć.... a ogrzewanie padnie ci na pewno jak szyba rozleci się w mak :kox:czego Ci nie życzę Dzięki za poparcie :>
Dev Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 ostatnio miałem na warsztacie AJM-a od passka z przebiegiem 720 tkm aż sie wierzyć nie chce auto ma 8 lat a tyle naciuchrane wymieniłem wszystkie panewki, pierścienie uszczelki uszczelniacze robiona była głowica gniazda i zawory na początku paliło trochę oleju ale zrobiło w 2 tygodnie 10tkm dotarło sie i wszystko jest ok poszło do tego kpl nowe sprzęgło i dwumasa potem silnik dostał nowe PD, FMIC i turbo od AWX-a po virze autko wykazuje sie mocą 168 kM co najciekawsze wał oraz blok cylindrowy nie wykazywał praktycznie zadnego zuzycia wał trzymał parametry nowego, na wszystkich czopach a cylindry wykazały zużycie gładzi 0.03 mm w najyższym miejscu pracy
GILI Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 Turbo-diesel to nie turbo-benzyna...Spójrz pod maskę w 1.8t po ostrej rundce.Jak wygląda turbo? Nigdzie nie napisałem że ten silnik się odrazu rozleci ale jestem pewien,że wolnossący zajedzie dalej.Dużo przejechałem 1.9tdi,a golfem 110KM latałem cztery lata i nie było z nim problemów więc mam podstawy twierdzić że jest to silnik bardzo trwały a skąd wy wiecie co ile wytrzymuje-kurfa jakaś parodia. to zadam pytanie ile mi wytrzyma ogrzewanie tylniej szyby?? Z racji,że nie miałem jeszcze problemów z ogrzewaniem tylniej szyby w samochodach koncernu VW,Audi wydaje mi się,że bardzo długo
wesz82 Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 racja że turbo diesel to nie to samo co turbo benzine. Spierałbym się czy diesel na turbo pojedzie dalej od benzynki ale pewnie to jest kolejny temat którego zwolenników znajdzie się tyle samo co przeciwników Jeżeli prawidłowo użytkujemy oba motorki to zapewne posłużą nam porównywalnie długo. A turbina jest normą że się nagrzewa,i nie wiem do czego kolego chciał nawiązać??? Powtórzę raz jeszcze że nie polemizuje tutaj nad żywotnością diesel vs benzyna lecz chcę tylko zmienić stereotyp że auto z turbo sprężarką jest mniej żywotne
GILI Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 Po prostu w dieselku mi się nic nie czerwieni.Zauważyłem,że w kwestii turbo-benz. następuje coraz większy postęp i są one coraz bardziej widoczne w ofercie VAG jak wszyscy wiedzą jest 1.4 z turbo i kompresorem ,nie zmienia to też faktu ,że 1.8t jest bardzo udaną jednostką.Jednak czynnikiem zasadniczym zawsze będzie operator, a tdi jest dosyć odporny na obsługę nie zgodną z instrukcją
wesz82 Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 Mi tez sie turbinke nie czerwieni od momentu jak wyrezałem kata i wstawiłem rurkę kolego GILI poprostu jesteśmy przekonani do innych rodzajów paliwa i tego nikt nie zmieni hehe Tak sie składa że AEB też potrfi sporo przyjąć
GILI Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 Mi tez sie turbinke nie czerwieni od momentu jak wyrezałem kata i wstawiłem rurkę kolego GILI poprostu jesteśmy przekonani do innych rodzajów paliwa i tego nikt nie zmieni hehe Tak sie składa że AEB też potrfi sporo przyjąć Tak jak AFB,tylko powiedz to komuś z AFN-em... :cwaniak1:
wypsiu Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 witam wszystkich ! do tej pory jeździłem mietkiem w 124 2,5 d.rok 1994 dziennie robie 200km po autostradzie w belgi mietek ma 560 tys i smiga nadal mam nadzieje ze moja audiczka tez dolata tych kilometrów
kojot_84 Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 Moj ma 225kkm i jak narazie wszystko wporzadku
bintom Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 jakies 300tys i smiga az milo. Minimalny dymekt tylko pusci przy odpaleniu i maks wcisnieciu gazu do dechy ( ale tylko minimalnie, jak to dobry diesel :> ) Mysle , ze powinien zrobic jeszcze kolejne 300 tys.
DaRo4422 Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 U mnie na 346 tyś pękłą gowica<kupiłem o już takiego z ukryą wada> na blacie 186 tyś km a real to 331. sam zrobiłem nią jeszcze 15 tyś i po kilku prrzegotowaniach kupiłem 2 silnik<awx> i okazało sie jeszcze tego samego dnia co wstawiłem 2 silnik ze gdy po 2 godz pracy na postoju padło turbo<lol> i znowu kasa i czas w plecy..........
freon Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 Uważam, że przy dobrej eksploatacji ponad 600.000km dożyje 80% wyprodukowanych aut. A dalej to już uda się, lub się nie uda. I o przebiegu, ich żywotności, usterkach, należało by mówić mając dane z próby około 100.000 aut, a nie opierając na danych moich, kolegi, czy kolegi kolegi, albo nawet wujka.
semi281 Opublikowano 29 Września 2008 Opublikowano 29 Września 2008 Myślę że dla tego silnika przebieg 500 tkm to żaden wyczyn ,z dobrze eksploatowanym egzemplarzem nic nie powinno się dziać. Swoją kupiłem z przebiegiem 190tkm, ale podejrzewam, że ze stówkę poprzedni właściciel odkręcił, chociaż autko naprawdę ładnie wygląda.
yaboo Opublikowano 29 Września 2008 Opublikowano 29 Września 2008 wg mnie AFN to najlepszy silnik jaki wyszedł grupie VAG :good: :good: mój miał 380 tyś na blacie, palił na dotyk, a chmurkę puszczał przy bucie w podłodze. Szkoda że już nie robią takich motorków solidnych, odpornych na idiotów
Dev Opublikowano 29 Września 2008 Opublikowano 29 Września 2008 Mi tez sie turbinke nie czerwieni od momentu jak wyrezałem kata i wstawiłem rurkę kolego GILI poprostu jesteśmy przekonani do innych rodzajów paliwa i tego nikt nie zmieni hehe Tak sie składa że AEB też potrfi sporo przyjąć osobiście wolę mocną turbobenzynę z junkersem od tdi-ka wiem ze ta wypowiedz przysporzy mi wrogów ale tam gdzie tdi juz sie "kończy", benzynka zaczyna nabierać pooweru są osoby które lubią silny "dół" tdi, ja uwielbiam "szpicę" benzynki
GILI Opublikowano 29 Września 2008 Opublikowano 29 Września 2008 Mi tez sie turbinke nie czerwieni od momentu jak wyrezałem kata i wstawiłem rurkę kolego GILI poprostu jesteśmy przekonani do innych rodzajów paliwa i tego nikt nie zmieni hehe Tak sie składa że AEB też potrfi sporo przyjąć osobiście wolę mocną turbobenzynę z junkersem od tdi-ka wiem ze ta wypowiedz przysporzy mi wrogów ale tam gdzie tdi juz sie "kończy", benzynka zaczyna nabierać pooweru są osoby które lubią silny "dół" tdi, ja uwielbiam "szpicę" benzynki Pewnie,że tak jednak na codzień wolę powóz z mocnym dołem,bo ścieszki w lesie,którymi na codzień jeździmy pełne są kolesi którzy nie lubią jak się ich wyprzedza bezradnych gdy się ma w zapasie kilka niutków
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się