guziq Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Z polifta AQF - ale i tak c**ja pasuje. Musi byc silnik z C5 a takich najmniej. I wtedy majÄc troche czesci z obydwu aut wszystko pasuje. Teoretycznie listopad wolny juz. Ew. MOZE cos sie wczeĹniej zwolni to dam znac Poliftowe nie sa juz takie och i ah bo grajÄ napinacze ktĂłre spoooro kosztujÄ nowe a uĹźywki wszystkie rozjebane. Generalnie napinacze droĹźsze sa nowe niĹź caly silnik
Dev Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) Jakie graty zbierac ??? listę poproszę... Edytowane 30 Marca 2015 przez Dev
marcindlug Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Jakie graty zbierac ??? listę poproszę... http://www.motorgeek.com/viewtopic.php?f=6&t=50232
Linarr Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Głowice s8 z ostrzejszymi wałkami, po wymianie uszczelniaczy i planowaniu Dodatkowo wyczyścili kanały No i wysunięty silnik żeby kolektor wyjąć Głowice już zamontowane, rozrząd spięty, przerwa obiadowa i lecimy dalej z tematem
banan024 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 I takie pracowite święta to ja rozumiem
OGr Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 (edytowane) Szybko prace lecą do przodu. Poszukaj kompresora z 3.0TFSI, nie są drogie a i adaptacja jest ponoć jest przyjazna ;-) Edytowane 3 Kwietnia 2015 przez OGr
marcindlug Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Guzior powiedzial ze juz nigdy nie bedzie sie bawil w v8 + kompresor. Ma chlopak uraz
marcindlug Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 nieee... tylko efekty niewspolmierne do wlozonej pracy. turbo jest lepszym rozwiazaniem. a wydajnosc kompresora z 3.0tfsi przy silniku o pojemnosci 4.2 nie bedzie oszalamiajaca
Linarr Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2015 (edytowane) e tam powoli idzie bo tylko jeden dzień w tygodniu robimy przy nim. To auto zostanie wolnossakiem . A oto gotowe do założenia kolektory edit 4.4.15 po kilku godzinach walki... i druga strona. Męczyłem się z nim 2 razy dłużej niż z tamtym silnik już zamontowany ponownie, za tydzień kończymy wydech, zostanie składanie osprzętu i odpalamy w maju ponowne strojenie i nowy wykres Edytowane 4 Kwietnia 2015 przez Linarr
koziol1172 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Cewki chyba takie jak w starym 1.8 T... Dają radę czy wylecą przed modyfikacją ??
marekmartysz Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 e tam powoli idzie bo tylko jeden dzień w tygodniu robimy przy nim. To auto zostanie wolnossakiem Taaa Guzior wpuszcza jeszcze takie na plac?
Linarr Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2015 wpuszcza, w celu uturbienia :grin:
Linarr Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2015 mały updateoto poduszka tylnego dyfra, nie wiem ile ma czasu czy była kiedykolwiek wymieniana ale zużyła się nieco no to wpadła nowa, dożywotnia zalana jest na pełno w życiu się nie wytłucze pozatym nawiercony kolektor ssący pod gaz, wyszło moim zdaniem profi pospawany brakujący element układanki i wydech już skończony na gotowo fura poskładana przygotowana do startu no i na koniec.. gdyby mi się nie zachciało tego wynalazku to już dziś bym odpalił a tak to brakło czasu na podpięcie modułu dbw no nic w tygodniu się jakoś ogarnie
darek995 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Czy ja tam widze x-pipe? W wolnossaku daje to cos?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się