MrTea Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Grzesiu, co masz na myśli ze Hany szybko padają ? Co się konkretnie z nimi dzieje? U mnie gazownik powiedział że takie Hany są praktycznie na przebieg 200tys km
Roboform550 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Co się konkretnie z nimi dzieje? Puchnie guma na tłoczku i się zacinają...najczęściej w pozycji otwartej. Dużo zależy od wtrysku. Mam niebieskie które śmigają bez problemu a są takie gdzie po 10 000 km trzeba wymieniać. Problem jest tylko z niebieską z pozostałymi tego nie ma.
MrTea Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 a może się to objawiać wyczuwalnym momentem przełączenia się z PB na LPG ? bo u mnie tak się dzieje od jakiegoś czasu chociaż w ECu lpg nie ma żadnych błędów podobno..
andriu16 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Panowie a jeśli chodzi o instalacje BRC co byście proponowali. Nie znam się na tym a byłem dzisiaj u gazownika i on proponował mi właśnie taką instalację. Wszyskie komponenty BRC, zbiornik w kole i do tego jakiś większy reduktor. Cena instalacji miała początkowo wynosić 2600zł ale ze względu na ten większy reduktor ponoć do mocy 300KM ostateczna cena to 2900zł. Mniejszy reduktor mówił ze jest do 180 KM. Jak myślicie czy to dobra cena?
QuikSilver Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Stag 4Qbox Basic a jak masz za dużo złociszy,to z podłączeniem pod OBD Stag 4QBox Plus, wtryski Hana Gold,Zielona-jest prawie na styk lub Niebieska,z tą ostatnia były swojego czasu problemy,może też być Barracuda o zwiększonej wydajności,reduktor AC R01 czerwony do 250 KM,w zbiorniku wielozawór Extra,przewód gazowy faro 8mm,wlew pod klapką paliwa, zestaw trochę na wyrost jak by przyszło Ci kiedyś na myśl dołożyć koników, ja mam w moim 170KM mam Hana zielone, te gold to pod większą moc ? czy ogólnie lepiej sobie radzą ? Wsadziłem Staga 300 isa2 co niby sam pobiera sobie mapy Pb tak gazownik twierdził, reduktor AC R01 250KM. Zrobiłem od założenia czyli od wakacji ok 30tys i jest super płynie się przęłącza na benzyne gdy przekracza 5tys obr/min nie szarpie, ale zauważyłem kilka razy jak się przełącza na gaz przy zimnym silniku to obr potrafią zejść do 600tys, i za instalacje dałem 2700 z wlewem przy korku ale butla malutka za siedzeniami wchodzi mi ok 32L
darko Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Stag 4Qbox Basic a jak masz za dużo złociszy,to z podłączeniem pod OBD Stag 4QBox Plus, wtryski Hana Gold,Zielona-jest prawie na styk lub Niebieska,z tą ostatnia były swojego czasu problemy,może też być Barracuda o zwiększonej wydajności,reduktor AC R01 czerwony do 250 KM,w zbiorniku wielozawór Extra,przewód gazowy faro 8mm,wlew pod klapką paliwa, zestaw trochę na wyrost jak by przyszło Ci kiedyś na myśl dołożyć koników, ja mam w moim 170KM mam Hana zielone, te gold to pod większą moc ? czy ogólnie lepiej sobie radzą ? Wsadziłem Staga 300 isa2 co niby sam pobiera sobie mapy Pb tak gazownik twierdził, reduktor AC R01 250KM. Zrobiłem od założenia czyli od wakacji ok 30tys i jest super płynie się przęłącza na benzyne gdy przekracza 5tys obr/min nie szarpie, ale zauważyłem kilka razy jak się przełącza na gaz przy zimnym silniku to obr potrafią zejść do 600tys, i za instalacje dałem 2700 z wlewem przy korku ale butla malutka za siedzeniami wchodzi mi ok 32L hana gold to to samo co zielona,ale po zastosowaniu odpowiednich dysz można z nich zrobić Hane czerwoną lub czarną, ISA2 to lepiej wyłączyć,bo potrafi nieraz więcej namieszać niż pomóc, co do przełączania na zimnym,to w są do tego różne korekty
QuikSilver Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 hana gold to to samo co zielona,ale po zastosowaniu odpowiednich dysz można z nich zrobić Hane czerwoną lub czarną, ISA2 to lepiej wyłączyć,bo potrafi nieraz więcej namieszać niż pomóc, co do przełączania na zimnym,to w są do tego różne korekty czyli przy nastepnym spotkaniu serwisowym u gazownika może mi wyłączyć ISA2 ? nie wiedziałem nawet że są czerwone i czarne Hany
AB7 Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) Mam niebieskie Hany i czerwony reduktor AC R01 (czyli 250KM) od dokładnie jednego roku. Absolutnie zero problemów. Jak juz się zrobi cieplej, to wrzucamy sporo gratów i wybieram się na dłuuuugą podróż ((650km w jedna stronę) do Jasła do kolegi gregor10 Będziemy stroić hybryde K03S (z kołem od K03 TFSI), większe wtryski PB, FMIC itd... Zobaczymy na ile starczy czerwony reduktor AC R01. Edytowane 4 Lutego 2015 przez AB7
kenzo30 Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) Witam i proszę o pomoc. Auto nie ma mocy i lekko faluja obroty na zimnym silniku. Kupiłem kabel VAG KKL Wiaken i sciągnełem vcds lite 1.2 żeby zrobić logi, ale mam problem bo po włączeniu mogę wejćś tylko w grupy 001 do 025 a pełna wersja raczej płatna po zarejestrowaniu. Ma ktoś pomysł jak sciągnąć pełną wersje,lub inną na win7 64 bit. Pomoże ktoś? Edytowane 4 Lutego 2015 przez kenzo30
darko Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Zobaczymy na ile starczy czerwony reduktor AC R01. 300
AB7 Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Zobaczymy na ile starczy czerwony reduktor AC R01. 300 Darku, aż mi się wierzyć nie chce. Wszyscy piszą, że nawet tych 250 kucy nie wytrzyma. Ale zobaczymy w praktyce co wyjdzie :-)
gregor10 Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Mam niebieskie Hany i czerwony reduktor AC R01 (czyli 250KM) od dokładnie jednego roku. Absolutnie zero problemów. Jak juz się zrobi cieplej, to wrzucamy sporo gratów i wybieram się na dłuuuugą podróż ((650km w jedna stronę) do Jasła do kolegi gregor10 Będziemy stroić hybryde K03S (z kołem od K03 TFSI), większe wtryski PB, FMIC itd... Zobaczymy na ile starczy czerwony reduktor AC R01. Czerwony max 235Km , więcej się nie udało nigdy , nawet z faro i wielozaworem super. 300koni dają rade x2 AC01
kenzo30 Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Opublikowano 4 Lutego 2015 Pomoże ktoś z tym vcds lite kilka postów wyżej
azure Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Po jakiego dzwona przełącza Ci się na benzin powyżej 5kRPM????? Co to za partacz zakładał?
czlap26 Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Witam i proszę o pomoc. Auto nie ma mocy i lekko faluja obroty na zimnym silniku. Kupiłem kabel VAG KKL Wiaken i sciągnełem vcds lite 1.2 żeby zrobić logi, ale mam problem bo po włączeniu mogę wejćś tylko w grupy 001 do 025 a pełna wersja raczej płatna po zarejestrowaniu. Ma ktoś pomysł jak sciągnąć pełną wersje,lub inną na win7 64 bit. Pomoże ktoś? Witam! może to ci pomoże, wpisz w YouTube VAG COM 409-1 - aktywacja do pełnej wersji za darmo
kenzo30 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Opublikowano 5 Lutego 2015 Już mam pełna wersje vcds teraz prośba o analize logów http://vaglog.pl/log_202695.html http://vaglog.pl/log_202694.html http://vaglog.pl/log_202693.html
kosmo.a3 Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Już mam pełna wersje vcds teraz prośba o analize logów raczej to nie temat o diagnozie logów tylko o instalacji lpg, a poza tym raczej przepływka do wymiany
kenzo30 Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Opublikowano 6 Lutego 2015 No właśnie przeplywka wymieniona na nową oryginalną.wiem ze to dział LPG ale właśnie chcę jak najprędzej ogarnąć auto i wrzucić staga.Gazowych juz czeka i zaciera ręce
QuikSilver Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Po jakiego dzwona przełącza Ci się na benzin powyżej 5kRPM????? Co to za partacz zakładał? nie wiem czy partacz bo dużo osób zakłada tam LPG, nie mam żadnych problemów z instalacją, chyba od 5,5 albo 6tys obr/min przechodzi na benzyne gazownik twierdzi że to lepiej dla silnika gdy jest bardzo obciążony, tak mam komputer ustawiony więc to kwestia ustawień które mozna zmienić
azure Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Po jakiego dzwona przełącza Ci się na benzin powyżej 5kRPM????? Co to za partacz zakładał? nie wiem czy partacz bo dużo osób zakłada tam LPG, nie mam żadnych problemów z instalacją, chyba od 5,5 albo 6tys obr/min przechodzi na benzyne gazownik twierdzi że to lepiej dla silnika gdy jest bardzo obciążony, tak mam komputer ustawiony więc to kwestia ustawień które mozna zmienić Wg mnie powinien to prawidłowo wystroić tak, żeby AFR do samego końca był prawidłowy. Wtedy nie ma potrzeb przełączania na Pb. Wiadomo, pewnie takie rozwiązanie jest bezpieczniejsze, ale to wygląda troche tak jakby niedoskonałości w strojeniu zaspokajać przejściem na benzynę. To jest moje zdanie, nie musisz oczywiście zgadzać się ze mną :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się