krisssx Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Proszę o informacje na temat swapu silnika z 1.9 tdi 130 avf lub awx FWD na 2.7 Biturbo 265ps quatro Troszke poczytalem i chciałbym wiedziec kilka rzeczy co dokładnie potrzebne do takej przeróbki i z jakich samochodów to wziasc . ? co trzeba przerobic w B6 ? jaka firma przełozy uzbierane graty ? i dostroi mape ? oczywiscie w gre wchodzi tylko i wyłacznie quatro jaki koszt mniej wiecej potrzebnych czesci oraz robocizna jakie chłodnice oleju , wody itp ? Prosze o kodładny spis wraz z kosztami z Góry dziekuję i liczę na uzasadniajace odpowiedzi
elmer80 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Odpowiedź jest prosta... kup S4 B5 albo C5 2,7... Silnik, osprzęt silnika, wiązka, sterownik, skrzynia, półosie, wał, mechanizm roznicowy, pompa paliwa/zbiornik, licznik... Jeżeli sam tego nie zrobisz to koszt usługi mocno Cię pociągnie. Szybciej, prościej i taniej kupić ori. wysłane z Commodore 64
powaguspisz Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Odpowiedź jest prosta... kup S4 B5 albo C5 2,7... Silnik, osprzęt silnika, wiązka, sterownik, skrzynia, półosie, wał, mechanizm roznicowy, pompa paliwa/zbiornik, licznik... Jeżeli sam tego nie zrobisz to koszt usługi mocno Cię pociągnie. Szybciej, prościej i taniej kupić ori. wysłane z Commodore 64 Nic mu z B5 bo swap ma być na B6 z tego co się doczytałem. Jeśli chodzi o B6 FWD a Q nie ma kłopotu bo buda jest taka sama a więc tylko montaż i strojenie,. sam się orientowałem to zestaw można kupić za 3-4 tyś, a silnik to napisz do kolegi "cichy" z Białegostoku ma B6 wcześniej było 3.0 w Q a teraz jest 2,7. A więc określi ci szacunkowy koszt. Na pewno mało nie będzie. Osobiście uważam że jeśli nie masz Q to nie ma sensu tego robić, inaczej gdy by już było wcześniej. wtedy odchodzi ci koszt zakupu i robocizny, Zdecydowanie polecałbym kupic w Q budę, choć by angola i grzebać wtedy będzie taniej, i solidniej.
Artak Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Sprzedaj swoje 1.9, poszukaj wypasionego B6 2.5TDI Q z padniętym motorem, będziesz juz miał napęd i pasującą skrzynię a jak masz zdrowe 1.9 to zostanie też trochę siana i do tego przyszykuj przynajmniej 15 kzł na motor, przekładkę i zestrojenie wszystkiego do kupy.
krisssx Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2014 powiem tak panowie nie wiem czy wiecie ale sprzedaje czesci do audi a4 b6 i mercedesa ML w163 nie chce sprzedawac swojej dopieszczonej audi , przywioze sobie angola z silnikiem 2.7 tylko co lepsze a6 c5 czy a4 b5 z czego mi wiecej spasuje co do quatro tylne zawieszenie z dyfrem z 2.5 + skrzynia , bak pompy itp to dla mnie zaden problem leza na magazynie z 3 komplety do a4 b6 mam wszystko do wszystkich wersji silnikowych i nie chce a6 chce swoje a4 + 2.7 uzbieram graty i zawioze do kogos kto przełozy dlatego chce tez wiedziec co dokladnie potrzebuję ? i z czego ?
krisssx Opublikowano 23 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2014 Właśnie próbuje xd wysłane z mojego Sony Xperia Z2 tutaj juz wszystko wiemy ;d a jak to wyglada od strony prawnej ? przeglad itp? przekładamy z 1.9 na 2.7 potem jakis przegad dodatkowy czy jak??
Flyer Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 tylne zawieszenie z dyfrem z 2.5 + skrzynia , bak pompy itp to dla mnie zaden problem leza na magazynie z 3 komplety do a4 b6 mam wszystko do wszystkich wersji silnikowych i nie chce a6 chce swoje a4 + 2.7 uzbieram graty i zawioze do kogos kto przełozy dlatego chce tez wiedziec co dokladnie potrzebuję ? i z czego ? Potrzebujesz silnik z wiązką, ecu, pompę paliwa do benzyny - i tyle w temacie. Nie ma znaczenia, czy to S4 B5, czy A6 C5, choć ja bym szukał chyba motoru z poliftowej C5, zawsze jest szansa, że nie jest śmietnikiem jak większość S4 na rynku. Kompletny napęd jak sam wspomniałeś, sanki silnika od V6. Reszta zostaje, choć V6-tki mają większe chłodnice wody chyba co przydałoby się szczególnie w lecie + wyjście na chłodnice oleju skrzyni. W idealnej opcji należałoby też wymienić bak żeby Ci ktoś z rozpędu kiedyś ropy nie zalał jak zobaczy wejście pod diesla. Żadnych półosi, czy zegarów z B5 - nie wiem kto takie bzdury wypisuje. p.s. trochę detali po drodze jeszcze wyjdzie jak np. łapa skrzyni pod 2 wydechy, ale nikt Ci gotowego przepisu na 2,7 nie poda na tacy.
krisssx Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 Lista czesci juz znana, projekt w trakcie realizacji dziekuje za pomoc Flayer oraz Nosb
Nosb Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) I fajnie gada Dawaj krycha jakis temat Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez Nosb
norek91 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Kolego możesz powiedzieć ile Cie to wszystko wyniosło?
krisssx Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) Jutro wrzucę zdjęcia i juz na 19 feldze xd brzmi nieziemsko cały dzień to dziś ujezdzam ;d aktualnie ----> imag http://a4-klub.pl/index.php?/topic/288970-a4-b6-mala-bakteria-ebony-black-27-biturbo-w-trakcie-;d/?p=4152861 Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez krisssx
krisssx Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Tak quattro również i 6b manual + custom exhaust +fmic
piotrsob1 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Podziwam , o koszta nawet nie pytam
marcin4x4 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Ładnie wyzdrzy Teraz jeszcze coś zrób żeby się lepiej odpychał.
jacek70 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 A ja czekam na ujawnienie ceny przekładki. Jeszcze raz duże Gratulacje.
marcin4x4 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Może to głupie ale mi się najbardziej podoba ten porządek pod maską, wszystko jak z fabryki a nawet lepiej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się