Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] W ogóle nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Przeszukałem forum, ale zwykle problemy były inne.

Mam dziwny problem, moja audi a4 b6 1.9 tdi :quattro: w ogóle nie odpala. Od zawsze autko jeździło super, paliło super, 0 dymu, miało bardzo dużą moc. Posiada niski przebieg rzędu 290 tysięcy, od 50 tysięcy nawet jedna pierdółka nie wyszła.

W piątek skończyłem jazdę, zgasiłem i zostawiłem pod domem, wszystko extra. Dzisiaj idę do auta, odpalam jak zawsze, a tu nic, zero, tyle co rozrusznik da obrotów, tak jakby nie było paliwa. Sprawdziłem Vagiem błędy a tam 0.

Co o tym myślicie? Jutro wymienię filtr paliwa, jak to nic nie da, to chyba pozostało mi dać go na lawetę i na warsztat??? :facepalm:

Opublikowano

Sprawdź czy masz paliwko w wężach co idą z filtra :P Jak pokręcisz dłużej możliwe że Ci się sam odpowietrzy... Daj więcej informacji to Ci wszystko powiem :)

Opublikowano

Powiem coś więcej jutro jak wymienie filtr paliwa, bo teraz wiem tyle co napisałem. :/

Opublikowano

Powiem coś więcej jutro jak wymienie filtr paliwa, bo teraz wiem tyle co napisałem. :/

Ok więc czekam . pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Filtr paliwa się tak nagle raczej nie zapchał , do tego stopnia że auto nie chce odpalić.

Ja bym go nie wymieniał, bo będziesz miał więcej niewiadomych w czasie diagnozy , nie będziesz pewny czy się układ odpowietrzył :naughty: .

Z wydechu po dłuższym kręceniu leci dymek ,czy nie ?

Tankowałeś wczoraj paliwo przed postawieniem go na nockę ?

Jak włączasz stacyjkę, to słychać pompkę paliwa w zbiorniku ?

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano (edytowane)

Dymek nigdy nie leciał, silnik w ogóle nic nie załapuje, kręci na sucho. Na paliwie zrobione jest 400 km. Nie wiem czy słychać pompkę, odgłos z tyłu jakiś chyba jest, tak jak zawsze, sprawdziłem jeszcze bezpiecznik i jest git. Czy jakbym odczepił wąż dopływowy i przekręcił stacyjkę, to powinna pompka wylać z wężyka rope? Z tego co czytałem, to właśnie wielu ludziom w passkach czy innych dieslach właśnie wymiana filtra paliwa pomogła i będzie to ostatni krok przed lawetą do warsztatu.

Edytowane przez Picknick
Opublikowano

Chciałbym uzyskać tylko prostą odpowiedź, czy po odczepieniu wężyka dopływowego i przekręceniu stacyjki powinna z tego wężyka polecieć ropa? Bo u siebie odczepiłem od filtra, włożyłem do butelki, przekręciłem stacyjkę, a nawet 2x machnąłem silnikiem i nic.

Opublikowano

Tak , powinien zacząć lecieć z niego olej napędowy.

Opublikowano

A czy przyczyną może być tylko niedziałająca pompa paliwa, czy zapowietrzanie się lub cofanie ropki też może tak robić?

Opublikowano

po kilku włączeniach stacyjki napęd powinien zacząć lecieć z odłączonego przewodu, nawet jakby wcześniej się wszystko cofnęło do zbiornika :whistling:

Mam nadzieję że tak na wszelki wypadek wlałeś (teraz przed próbami) do zbiornika chociaż kilka litrów napędu, żeby wyeliminować możliwość " pustego zbiornika " :decayed:

Opublikowano

Nie wlewałem, aczkolwiek wskaźnik pokazuje 1/3 zbiornika. Może dla pewności doleje z 10 litrów. :P

Opublikowano (edytowane)

Dolej, bo może się zawiesił :naughty:

A na moje oko to chyba skończyły się szczotki w pompce w zbiorniku , albo się zatarła :):hi:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano (edytowane)

Dolane, jednak paliwo było i jest :) , nawet go postawiłem na kołku by przód był na dole, nic, zero zmiany, zostawiam go aż laweta przyjedzie i w warsztacie zrobią tą pompkę, bo wszystkie możliwości wykluczyłem. Chociaż tak z dnia na dzień po prostu bez objawów pompka... :huh:

Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

Edytowane przez Picknick
Opublikowano

1Q1

Opublikowano

Witam, chcialbym odgrzac temat poniewaz mam ten sam problem i tez quattro 1.9tdi Czy kolego Picknick rozwiazales problem definitywnie??? Co w warsztacie zrobili?? wymienili pompe w baku??

Opublikowano

Witam. Chciałbym odświeżyć ten temat bo mam identyczne problemy co kolega. Napiszę co zrobiłem : nowy akumulator, sprawdzony rozrusznik, pełny bak , nowy filtr paliwa, wymieniony zaworek na filtrze, ropa leci po odłączeniu przewodu i najlepsze na koniec nie pali tylko z rana - jak go odpalę plakiem, odpala w 2 sek i później cały dzień bez problemu pali. Czy wydmuchana uszczelka na pompowtryskiwaczach może być przyczyną ?

Opublikowano

A sprawdzany był czujnik położenia wału??

Jeśli Wam nie zapali  autko to odepnijcie na chwileczkę wtyczkę popielatą co się znajduje za zbiorniczkiem płynu chłodzącego... Jak zapali  to czujnik do wymiany....

Opublikowano

Tego nie próbowałem ale spróbuje. Znalazłem jeszcze jeden szczegół w zaworku z filtr paliwa znalazłem czerwony 2-3mm kawałeczek jakby nitki. Jest to chyba kawałek uszczelki z pod pompowtrysków. W poniedziałek każę koledze wymienić uszczelniacze na pompowtr. Czy to może być przyczyną ?

 

Opublikowano
Dnia 15.06.2017 o 09:25, carpa84 napisał:

W poniedziałek każę koledze wymienić uszczelniacze na pompowtr. Czy to może być przyczyną ?

 

Miałem identyczny objaw - rano tylko na plak, a potem przez cały dzień normalnie. U mnie po wymianie uszczelek na pompowtryskach wszystko wróciło do normy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...