Picknick Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Witam Przeszukałem forum, ale zwykle problemy były inne. Mam dziwny problem, moja audi a4 b6 1.9 tdi w ogóle nie odpala. Od zawsze autko jeździło super, paliło super, 0 dymu, miało bardzo dużą moc. Posiada niski przebieg rzędu 290 tysięcy, od 50 tysięcy nawet jedna pierdółka nie wyszła. W piątek skończyłem jazdę, zgasiłem i zostawiłem pod domem, wszystko extra. Dzisiaj idę do auta, odpalam jak zawsze, a tu nic, zero, tyle co rozrusznik da obrotów, tak jakby nie było paliwa. Sprawdziłem Vagiem błędy a tam 0. Co o tym myślicie? Jutro wymienię filtr paliwa, jak to nic nie da, to chyba pozostało mi dać go na lawetę i na warsztat???
Jaro666 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Sprawdź czy masz paliwko w wężach co idą z filtra Jak pokręcisz dłużej możliwe że Ci się sam odpowietrzy... Daj więcej informacji to Ci wszystko powiem
Picknick Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2014 Powiem coś więcej jutro jak wymienie filtr paliwa, bo teraz wiem tyle co napisałem. :/
Jaro666 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Powiem coś więcej jutro jak wymienie filtr paliwa, bo teraz wiem tyle co napisałem. :/ Ok więc czekam . pozdrawiam
piotrsob1 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 (edytowane) Filtr paliwa się tak nagle raczej nie zapchał , do tego stopnia że auto nie chce odpalić. Ja bym go nie wymieniał, bo będziesz miał więcej niewiadomych w czasie diagnozy , nie będziesz pewny czy się układ odpowietrzył . Z wydechu po dłuższym kręceniu leci dymek ,czy nie ? Tankowałeś wczoraj paliwo przed postawieniem go na nockę ? Jak włączasz stacyjkę, to słychać pompkę paliwa w zbiorniku ? Edytowane 22 Grudnia 2014 przez piotrsob1
Picknick Opublikowano 23 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2014 (edytowane) Dymek nigdy nie leciał, silnik w ogóle nic nie załapuje, kręci na sucho. Na paliwie zrobione jest 400 km. Nie wiem czy słychać pompkę, odgłos z tyłu jakiś chyba jest, tak jak zawsze, sprawdziłem jeszcze bezpiecznik i jest git. Czy jakbym odczepił wąż dopływowy i przekręcił stacyjkę, to powinna pompka wylać z wężyka rope? Z tego co czytałem, to właśnie wielu ludziom w passkach czy innych dieslach właśnie wymiana filtra paliwa pomogła i będzie to ostatni krok przed lawetą do warsztatu. Edytowane 23 Grudnia 2014 przez Picknick
koxmo Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Zerknij tutaj: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/300479-a4-b6-avf-nie-odpala-jak-przod-stoi-wyzej-niz-tyl/ http://a4-klub.pl/index.php?/topic/293652-problem-z-odpaleniem-silnika/#entry4236066 mam podobnie jak przód stoi wyżej.
Picknick Opublikowano 23 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2014 Chciałbym uzyskać tylko prostą odpowiedź, czy po odczepieniu wężyka dopływowego i przekręceniu stacyjki powinna z tego wężyka polecieć ropa? Bo u siebie odczepiłem od filtra, włożyłem do butelki, przekręciłem stacyjkę, a nawet 2x machnąłem silnikiem i nic.
piotrsob1 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Tak , powinien zacząć lecieć z niego olej napędowy.
Picknick Opublikowano 24 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2014 A czy przyczyną może być tylko niedziałająca pompa paliwa, czy zapowietrzanie się lub cofanie ropki też może tak robić?
piotrsob1 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 po kilku włączeniach stacyjki napęd powinien zacząć lecieć z odłączonego przewodu, nawet jakby wcześniej się wszystko cofnęło do zbiornika Mam nadzieję że tak na wszelki wypadek wlałeś (teraz przed próbami) do zbiornika chociaż kilka litrów napędu, żeby wyeliminować możliwość " pustego zbiornika "
Picknick Opublikowano 24 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2014 Nie wlewałem, aczkolwiek wskaźnik pokazuje 1/3 zbiornika. Może dla pewności doleje z 10 litrów.
piotrsob1 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 (edytowane) Dolej, bo może się zawiesił A na moje oko to chyba skończyły się szczotki w pompce w zbiorniku , albo się zatarła Edytowane 24 Grudnia 2014 przez piotrsob1
Picknick Opublikowano 24 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2014 (edytowane) Dolane, jednak paliwo było i jest , nawet go postawiłem na kołku by przód był na dole, nic, zero zmiany, zostawiam go aż laweta przyjedzie i w warsztacie zrobią tą pompkę, bo wszystkie możliwości wykluczyłem. Chociaż tak z dnia na dzień po prostu bez objawów pompka... Pozdrawiam i dzięki za pomoc. Edytowane 24 Grudnia 2014 przez Picknick
needspoon Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Witam, chcialbym odgrzac temat poniewaz mam ten sam problem i tez quattro 1.9tdi Czy kolego Picknick rozwiazales problem definitywnie??? Co w warsztacie zrobili?? wymienili pompe w baku??
carpa84 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Witam. Chciałbym odświeżyć ten temat bo mam identyczne problemy co kolega. Napiszę co zrobiłem : nowy akumulator, sprawdzony rozrusznik, pełny bak , nowy filtr paliwa, wymieniony zaworek na filtrze, ropa leci po odłączeniu przewodu i najlepsze na koniec nie pali tylko z rana - jak go odpalę plakiem, odpala w 2 sek i później cały dzień bez problemu pali. Czy wydmuchana uszczelka na pompowtryskiwaczach może być przyczyną ?
giemar Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 A sprawdzany był czujnik położenia wału?? Jeśli Wam nie zapali autko to odepnijcie na chwileczkę wtyczkę popielatą co się znajduje za zbiorniczkiem płynu chłodzącego... Jak zapali to czujnik do wymiany....
carpa84 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Tego nie próbowałem ale spróbuje. Znalazłem jeszcze jeden szczegół w zaworku z filtr paliwa znalazłem czerwony 2-3mm kawałeczek jakby nitki. Jest to chyba kawałek uszczelki z pod pompowtrysków. W poniedziałek każę koledze wymienić uszczelniacze na pompowtr. Czy to może być przyczyną ?
radeek9 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Dnia 15.06.2017 o 09:25, carpa84 napisał: W poniedziałek każę koledze wymienić uszczelniacze na pompowtr. Czy to może być przyczyną ? Miałem identyczny objaw - rano tylko na plak, a potem przez cały dzień normalnie. U mnie po wymianie uszczelek na pompowtryskach wszystko wróciło do normy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się