elpiotrek Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 odgrzeje kotleta, poradziles sobie z tym jakos? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stomi Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Zaklepałem to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elpiotrek Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 i trzyma? nie dzwoni przy zmianach biegów i przy schodzeniu z obrotów? duzo bylo klepania? jest teraz szczelne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Panowie a czy idzie sprawdzić jak działa WG vagiem, zlogować któreś bloki?Czy może vag nie pokaże przycinania itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KYLOMC Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 007 blok tak mnie sie wydaje a co do tej klapki to wystarczy podkręcić nakrętkę i nie będzie dzwonić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 (edytowane) Witam, skręciłem dość dobrze klapkę, dobrze dolega ale przy 1500-2000 rpm juz ją słychać, zastanawia mnie czy nie za szybko się ona otwiera i auto słabo się zbiera od spodu. Czy to może być przez sondę ( mam na razie odpiętą bo padła) i komp steruje tak N75 zeby się WG szybciej otwierał ? Edytowane 30 Października 2015 przez Techotronic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Napisałem ci w innym temacie na ile ustawić sztangę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlito1988 Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 w silniku 1,8T ta metoda też sie sprawdza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian111 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 interesujący post przyda mi się do wyregulowania sztalugi interesujący post przyda mi się do wyregulowania sztalugi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 itam ponownie. Od jakiegoś czasu klepala mi luźna klapka WG. Wczoraj sprawdzałem ustawienie klapki i zaczynała mi się otwierać przy 0,23 0,24 bar. Całkowite otwarcie przy 0,50 0,53 bar. Teraz ustawiłem że otwiera się przy 0,45 a całkowite otwarcie przy 0,65 bar. Czy tak może być :-)? Pytanie Czy po dokreceniu śrub na sztandze, Założyć fabryczna blaszke blojujaca te śruby czy zastosować lepiej drugą nakretke na zasadzie kontry. Dodam że poluzowala się sruba od strony kata. Czy przy chipie na te powiedzmy 200km nie trzeba znowu zmienić ustawień tej klapki WG? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Przy 200KM to nie wiem czy turbo większe już iść nie powinno Może zostać 0,45 początkowe, trochę więcej niż fabryczne, ale nie powinno być lipy. Ja nie zakładałem tej blaszki, bo dojście słabe. Skręciłem mocno obie śruby i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 (edytowane) Ok. Tylko że u mnie przy 0.45 zaczyna się uchylać klapka a pełne otwarcie. Tj. Sztanga już nie drgnie, jest przy 0.65 Może być? U mnie to tak teraz wygląda, nie wiem czy nie otwiera się za słabo. Im bardziej podkręce nakrętki tym mniej na końcu się otwiera. Załączam film, co sądzicie ? https://www.youtube.com/watch?v=3yxe6b1D3r0 Edytowane 13 Kwietnia 2016 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat_man Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) Trochę odgrzewam, to w końcu jak trzeba ustawić sztangę by zaczynała się otwierać? mowa o AEB 150km. 0,6bar jak w poradniku na pierwszej stronie? Po przeczytaniu wszystkich postów różne wartości się przewijają od 0,3 do 0,6 i chciałem się upewnić. moja gruszka otwiera ok 0,25 i 0,5bar maks otwarcie. Pytam bo mam zrobiony program na 0,9bar a 0,6 to max co dmucha aktualnie i padło podejrzenie na uszkodzoną/rozregulowaną gruszkę. Edit: Sprawdziłem nową sztangę zamontowaną w zregenerowanej turbosprężarce i ona również otwiera się przy 0,25 a przy 0,5 ma całkowite otwarcie. Ponadto w internecie na zagranicznych stronach napisano, że sztanga pracuje w zakresie 5-10 psi (0,35-0,7 bar). Dodatkowo na anglojęzycznym forum podają informację 6psi/0,4bar na początkowe otwarcie sztangi. Wskazuje to jednoznacznie, że regulacja sztangi na początek otwarcia przy 0,6bar jest nieprawidłowa. Mam nadzieję, że komuś się to przyda. Edytowane 11 Grudnia 2016 przez kfiat_man 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt7955 Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Mógłby ktoś rzucić okiem na pracę sztangi? Nie wiem, czy się za szybko nie otwiera. 1.8T AEB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 To jest zbyt niedokładny manometr by ocenić. Kup se taki do 1bar za 10zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturo619 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam przeczytawszy temat pana Janusza wziąłem się i ja za wymianę turbo oraz regulacje west gate w nowej sprężarce. odnośnie ustawienia początkowego otwarcia klapy ustawiłem ją na 0,40 ponieważ wydało mi sie to optymalne ustawienie tym bardziej że zregenerowane turbo przyjechlo z regulacja 0,25 . Na 0,55 nie regulowałem ponieważ balem sie o przeładowanie. zmierzając do sedna sprawy jednak teraz żałuje ze nie ustawiłem otwarcia na 0,55 ponieważ klapa brzęczy tak samo jak w starej turbawce. Wygląda na to ze musze znow sie za to zabrac i wyregulować na 0,55 Edytowane 6 Sierpnia 2017 przez Arturo619 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakimamtakimam Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Witam. Mam bardzo podobny problem z brzęczącą klapą(tak podejrzewam). Wymieniłem zawór DV i turbo dalej nie trzyma ciśnienia takiego jak powinno, idenycznie jak przed wymianą Czyli łapie 0.52 bara dopiero od 3.5 tys obrotów a z tego co znalazłem powinno łapać maksymalne ciśnienie już od 2.5 tys RPM. Tutaj wrzucam logi w celu sprawdzenia czy to moze być tego problem oraz niezmiernie proszę o poradę.http://vaglog.pl/log-115_004_Pua5jr.html Oraz mam jeszcze jedno pytanie. Czy regulacja na sztandze turbiny podwyższy zadane cisnienie przez turbine? Bo na logu zadane jest maksymalne 1530 a z tego co mi wiadomo powinno ciągnąć do 1600 około. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Powinno ciagnac tyle ile zadane w programie, zrob loga 118 z odpieta wtyczka od n75 bedzie wiadomo jak ustawiona sztanga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakimamtakimam Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Wykonałem dzisiaj logi tak jak napisałeś. grupy 115 118 i 002 Pierwszy normalnie: http://vaglog.pl/log-115_118_002_z0Bd4.html Drugi z odpiętą kostką zaworu n75: http://vaglog.pl/log-115_118_002_gjBuDE.html Sam nie wiem co z tego wnioskować więc czekam na rozsądną odpowiedź co moze być nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Prawdopodobnie turbo popekane, zdejmij kata i sprawdz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się