Maraas Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 Może to typowa przypadłość AJM'ów bo patrząc większość z nas tak ma i nie należy się tym przejmować z tego wynika. Oczywiście są jednostki którym ajm pali bdb.
adadur Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 Ja w swoim AJM nie miałem żadnych problemów tylko w temp. przy -10 już wyczuwało sie bardzej "toporną" pracę ale to po chwili mijało.
bintom Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 na 99% świece. Mialem to samo, po sprawdzeniu świec okazało się , że jedna musiała iskrzyć i stopiła się razem z ta "fajka" . Napewno jak jest powyzej 5stopni to odpala Ci nie trzepiąc kastą, bo wtedy swiece nie grzeją jeszcze.
Maraas Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 no i dzisiaj -4 dopiero przy 2 kręceniu jak przytrzymałem na rozruszniku to złapał w końcu ale zacharczał jak by miał wyskoczyć przez maskę
Daimos Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 no i dzisiaj -4 dopiero przy 2 kręceniu jak przytrzymałem na rozruszniku to złapał w końcu ale zacharczał jak by miał wyskoczyć przez maskę piszesz, że świece zmieniałeś już 2x, a sprawdziłeś czy w ogóle dochodzi do nich napięcie?
Maraas Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 tak napięcie jest, czujnik sprawny bo po wyciągnięciu wtyczki jest to samo.
Cristoforo Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 panowie pokazcie mi który to czujnik w AJM jest???
Maraas Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 z tyłu między ścianą grodziową a silnikiem na przewodzie wodnym jest jak zajrzysz tam to powinieneś zobaczyć
Daimos Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 dochodzą do niego cztery przewody
Cristoforo Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 i co mi da te wyłączenie tego czujnika??
Maraas Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Jeżeli po jego odłączeniu nadal będzie problem tzn, że nie czujnik stanowi problem.
piotr26a4 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Panowie dziś postał przez cały dzień na podwórku i jak chciałem odpalić to kręcił ale zapalił po ok 4-5 razem czy to są świece czy mogło przyłapać paliwo np w filtrze (było ok -15 stopni) i jeszcze jedno czy można dolać do paliwa denaturatu? Pozdrawiam i powodzenia w odpalaniu!!!
dariodario Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Jak byłem w pl nie dawno to jak w niedziele(piąty grudzień)rano mróz i po około 4-5 obrotów zapalił odrazu. Trochę telepania i kłęby dymu i po kilku sekundach norma. Na zegarze pokazał minus 19 stopni.myślałem że będzie gorzej.
adadur Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Panowie dziś postał przez cały dzień na podwórku i jak chciałem odpalić to kręcił ale zapalił po ok 4-5 razem czy to są świece czy mogło przyłapać paliwo np w filtrze (było ok -15 stopni) i jeszcze jedno czy można dolać do paliwa denaturatu? Pozdrawiam i powodzenia w odpalaniu!!! A może sam zatankuj dynksa zobaczymy jak sie poczujesz ... Poważnie to niczego nie dodawaj do paliwka o ile nie kupowałeś go latem i auto kilka miesięcy nie było tankowane. Do sprawdzenia i pewnie wymiany świeczki - możesz jeszcze VAGiem sprawdzić czy wszystko jest w normie (kąt wtrysku i takie tam)
vdm Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Jak byłem w pl nie dawno to jak w niedziele(piąty grudzień)rano mróz i po około 4-5 obrotów zapalił odrazu. Trochę telepania i kłęby dymu i po kilku sekundach norma. Na zegarze pokazał minus 19 stopni.myślałem że będzie gorzej. są do tego specjalne preparaty (depresator) a nie denaturat.
adadur Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Jak byłem w pl nie dawno to jak w niedziele(piąty grudzień)rano mróz i po około 4-5 obrotów zapalił odrazu. Trochę telepania i kłęby dymu i po kilku sekundach norma. Na zegarze pokazał minus 19 stopni.myślałem że będzie gorzej. są do tego specjalne preparaty (depresator) a nie denaturat. o ile tankujemy dobre paliwo to mają zastosowanie kiedy temp. sięga -30 st.C i niżej
EnDrIu` Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Panowie dziś postał przez cały dzień na podwórku i jak chciałem odpalić to kręcił ale zapalił po ok 4-5 razem czy to są świece czy mogło przyłapać paliwo np w filtrze (było ok -15 stopni) i jeszcze jedno czy można dolać do paliwa denaturatu? Pozdrawiam i powodzenia w odpalaniu!!! Ja jestem wlasnei po wymianie swiec, okazalo sie, ze wszystkie byly spalone, a i tak odpalal za pierwszym razem przy -19C (tylko, ze szarpał i dymił). Takze jak ktos bedzie mial taki problem jak kolega to raczej nie sa to swieczki
Maraas Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Dziwna sprawa dzisiaj -15 odpalił od strzała nawet nie telepał nie wiem o co tu chodzi
jozek726 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 dzisiaj -15 odpalił odrazu ale musiałem długo go kręcić wymienie na początek świeczniki i zobacze bo co tu innego ? dopiero powyżej -10 trzeba go dłużej kręcic. jaka diagnoza według was ?
bebe_19 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 dzisiaj -15 odpalił odrazu ale musiałem długo go kręcić wymienie na początek świeczniki i zobacze bo co tu innego ? dopiero powyżej -10 trzeba go dłużej kręcic. jaka diagnoza według was ? Przerabiałem to w ubiegłym roku i świece do wymiany miałem. Jak odpalałem długo kręcił i ruszało budą. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się