Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Grupowe zamówienie Downpipe Audi A4 B6 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A znajdzie się ktoś z okolic Poznań - Leszno - Wrocław, kto by umiał wyłączyć tą sondę? Oczywiście odpłatnie.

Właśnie mnie zastanawia dlaczego jest to takie drogie, ja jak pytałem u tunera to kasują 300zł za wyłączenie, fakt że przy okazji robienia softu jest taniej ale mimo wszystko to pewnie kilka kliknięć i przestawień odpowiednich bloków. (Fakt, za czyjąś wiedzę trzeba zapłacić, ale za 100zł pewnie nikt by się w tulejki dystansowe nie bawił, a za 300 już niestety warto pokombinować)

Może ktoś ma wiedzę na czym dokładnie polega takie wyłączenie sondy, czy jest to standardowa czynność taka jak odblokowanie poszczególnych funkcji np modułu komfortowego, czy jednak bardziej skomplikowana procedura?

Może jeśli jest to w miarę proste i można by było zrobić jakiś tutorial lub może taki już istnieje?

Opublikowano

Nie jest to takie proste.

Trzeba zmienić odpowiednie bity w sofcie

Opublikowano

@ShatyMK - z tego co wiem, to chłopaki w TurboElicie robią takie cuda. Podjedź, popytaj - na bank wytłumaczą Ci co i jak.

@Booster - Wiadomo juz coś w kwestii poprawki DP? Wykonawcy dali znać kiedy będą gotowe?

Opublikowano

@ShatyMK - z tego co wiem, to chłopaki w TurboElicie robią takie cuda. Podjedź, popytaj - na bank wytłumaczą Ci co i jak.

@Booster - Wiadomo juz coś w kwestii poprawki DP? Wykonawcy dali znać kiedy będą gotowe?

do końca tygodnia będą odesłane, tzn do piątku powinny być u was :)

Opublikowano

No to super by było, bo w weekend od razu montaż. Do tego mam do wymiany ten śmieszny łącznik (tzw. tuleja spawana) pomiędzy przednim, a tylnym wydechem, więc za jednym zamachem zrobię obie rzeczy.

Opublikowano

No to super by było, bo w weekend od razu montaż. Do tego mam do wymiany ten śmieszny łącznik (tzw. tuleja spawana) pomiędzy przednim, a tylnym wydechem, więc za jednym zamachem zrobię obie rzeczy.

Montujesz na tych uszczelkach co dali do DP, czy załatwiasz ORI?

Opublikowano

Ja zamontowałem na tych uszczelkach co dali. Jeśli zaczną puszczać to wymienię na ori.

Opublikowano

No to super by było, bo w weekend od razu montaż. Do tego mam do wymiany ten śmieszny łącznik (tzw. tuleja spawana) pomiędzy przednim, a tylnym wydechem, więc za jednym zamachem zrobię obie rzeczy.

Montujesz na tych uszczelkach co dali do DP, czy załatwiasz ORI?

Na chwilę obecną mam już złożone na tych, co dali. bo moje były w rozsypce. Na wiosnę (kwiecień - maj) planuję robić wydech u @Inkognito, więc aby w sumie wytrzymały do tego czasu.

Opublikowano

Czyli już dostałeś poprawioną rurę? Jak to wygląda? Czy jeszcze ktoś dostał poprawiony DP?

Opublikowano

Jeszcze nie - katalizator mam założony na uszczelkach danych przy DP. Samego DP odesłałem do poprawki, a że moje uszczelki były wypalone to musiałem podmienić.

Czekam na kuriera. Z tego, co pisał Booster to może jutro już będzie.

Opublikowano

Dostaliście DP z poprawki? bo do mnie jeszcze paczka nie dotarła

Opublikowano

dzisiaj zostały wszystkie rozesłane kurierem

Opublikowano (edytowane)

Też jeszcze nie mam. Booster pisał, że w piątek miały być i nic. Może się coś przesunęło \ opóźniło...


dzisiaj zostały wszystkie rozesłane kurierem

Super. Dzięki za info.


Mam info z domu, że DP właśnie dotarł. Po południu sprawdzam co i jak i montaż.


Też jeszcze nie mam. Booster pisał, że w piątek miały być i nic. Może się coś przesunęło \ opóźniło...


dzisiaj zostały wszystkie rozesłane kurierem

Super. Dzięki za info.


Mam info z domu, że DP właśnie dotarł. Po południu sprawdzam co i jak i montaż.

DP zamontowane.

O wykonaniu słów kilka (jeśli kogoś obrażę to przepraszam - wyrażam tylko swoją opinię)...

Pomysł wykonania poprawki miejsca montażu pierwszej lambdy godny dziecka z przedszkola - nie ma to jak pójście po najmniejszej linii oporu i zrobienie czegoś takiego:

dEHY72L.jpg

Jakość wykonania poprawki - tu już podstawówka, bo o ile z zewnątrz nakrętka jest obspawana w miarę ładnie i dokładnie, tak od środka ktoś położył lachę i dał na spawanie praktykantowi:

eF29Pwl.jpg

Pół godziny musiałem to szlifować dremelem, bo inaczej jakaś masakra by to była... Teraz nie jest to majstersztyk, ale przynajmniej nie jest nachlapane spawami w środku:

9J2eWCU.jpg

Czytanie ze zrozumieniem - niepełne. Odsyłając DP na poprawkę pisałem, że do zrobienia są 2 rzeczy - miejsce montażu pierwszej lambdy i otwory we flanszy od strony turbo. Okazało się, że otwory musiałem sobie sam rozpiłować, bo temat został olany i DP nadal nie wchodził na szpilki.

Rozumiem, że wszelkie poprawki generują koszta, a nie przynoszą zysków, ale jak się robi źle to tak to później wychodzi...

Koniec końców poprawiłem co trzeba było i zamontowałem DP. Cieszę się, że w międzyczasie dotarł do mnie bandaż i mogłem nim zamaskować spaprane i poprawione mocowanie lambdy, bo inaczej to by był chyba wstyd. Wygląda to jak amatorszczyzna, a byłem pewien, że robią to osoby, które znają się w temacie.

Po samym montażu wyszedł jeszcze jeden problem - stukanie. W moim przypadku elastyczny łącznik stuka o łapę od skrzyni biegów. Wczoraj już delikatnie podgiąłem kołnierz przy plecionce, ale muszę to jeszcze trochę poprawić, bo dalej stuka (silnik minimalnie przesuwa się na poduszkach w czasie jazdy i wtedy wydech stuka o wspomniane mocowanie).

VZBuhyq.jpgCXT5ykz.jpg

Edytowane przez Snorky
Opublikowano

ale rzeźba w gównie, ja bym tego nie założył :)

Opublikowano

Nie ma to jak pusty kat.Wygląda oryginalnie i wszystko pasuje.

Opublikowano

Masakra ten dp, tak jest czlowiek chcial zaoszczedzic 50 zl i na koniec okazuje sie ze sie tylko wdupil

Opublikowano

Dokładnie, jak zobaczyłem tą poprawkę to tez mi ręce opadły, liczyłem że że tulejka na sonde zostanie wspawana na nowe miejsce a stary otwór zaspawany - zwykłą nakrętkę to mogłem sobie sam wspawać

Opublikowano

To chyba nie ma to jak zrobić sobie takie mody samemu.

Ja Co prawda nie robilem tego z kwasu ale sam zrobilem to i wiem co mam.

Opublikowano

Dokładnie, jak zobaczyłem tą poprawkę to tez mi ręce opadły, liczyłem że że tulejka na sonde zostanie wspawana na nowe miejsce a stary otwór zaspawany - zwykłą nakrętkę to mogłem sobie sam wspawać

Tak jak mówisz - też liczyłem na jakieś pro wykonanie, a tu taka kicha. Żebym wiedział, że tak to będzie zrobione to uderzyłbym do mojego ojca, który robi w nierdzewce i miałbym zrobione tak jak mówisz - zły otwór zaspawany, a tulejka z gwintem przeniesiona w odpowiednie miejsce. Do tego nie poniósłbym żadnych kosztów związanych z wysyłką...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...