Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kilku sekundowe klepanie na zimny, potem OK.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,mam pyt.Jak moja A4 B5 AHL 1.6 Postoi Całą nocke to rano na kilka sekund słychać klepanie z silnika???Nie zawsze,tzn.nie codziennie.

Zalany Shell Helix HX7 10W40.

Dodam też że zauważyłem że troszeczke ubywa płynu chłodniczego.(DYNAGEL)

Uszczelka?

Czy coś innego?

Opublikowano

Też to mam ale nie zawsze, myślę, że olej po nocce jest gęsty i chwile trwa zanim nasmaruje wszystkie elementy i przez chwile klepią szklanki :)

Opublikowano

pompa oleju juz swoje przezyla.niskie temperatura,gestosc oleju = taki objaw.zaczalbym od podpiecia (RANO PRZED ODPALENIEM) manometru zapalic,sprawdzac cisnienie,nasluchiwac stuki.jest to bardzo nie zdrowe dla silnika bo przez sekunde lub kilka chodzi bez smarowania.kwestia zcasu i silnik na smieci

Opublikowano

ja tak miałem jak jeździłem na mobil super 2000 10W40 ale po zmianie na Motul 5W40 jest ok od samego startu silnika. jesli chodzi o płyn chłodniczy musisz sprawdzić czy nigdzie nie cieknie a najlepiej z tyłu silnika z wężyka najczęściej w tym właśnie miejscu cieknie.

Opublikowano (edytowane)

Smok w pompie do czyszczenia i dobry olej do silnika.

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Często zmiana na dobry olej poprzedzona płukanką silnika poprawia jego pracę i silnik nie klepie ( wyjątek stanowi czterocylindrowy diesel) ten ma to zapisane dożywotnio.

Opublikowano

Możliwe że temperatura robi swoje?

Ale czy zmieniać olej na motula 5w40?

Shell Helix hx7 10w40 jest ok?

Co do płynu to jutro w garażu pooglądam tył silnika czy przypadkiem gdzieś nie ucieka.

Opublikowano

Zapodaj Motula 5w40

Opublikowano

Wymiane mam za około 2000 tysie,zaczekać czy wymieniać teraz?

Płukanke zapodać?

Myśle że nic się nie stanie jak przejde z SH HX7 10W40 na motula 5w40?

Opublikowano

Wymieniaj juz teraz

plukanka Lm engine flush

nic sie nie stanie

Opublikowano

Ok. zajmę się tym jak najszybciej, zaleje motulem.

Trochę poczytałem o tym oleju i całkiem dobre opinie,na pewno napiszę czy szklanice ucichły :)

Opublikowano

a sprawdzałeś korek oleju od wewnątrz czy nie ma białego osadu?

Opublikowano

smok do czyszczenia.od tego powinieneś zacząć

Opublikowano (edytowane)

Pod korkiem wszystko gra(żadnego białego osadu),raczej sporo jeżdże i na długich odcinkach.

Edytowane przez armand82
Opublikowano

Przy tych rocznikach i przebiegach / 200/300 tys i więcej/, powodem grania zaworów przy uruchamianiu zimnego silnika są zużyte/sparciałe/ uszczelniacze trzonków zaworowych .Mozecie wymieniać olej,napinacze,pompy oleju,itp ,itd!!Nic to nie da. Pieniądze wyrzucone w błoto ! Żeby się o tym przekonać wystarczy przed odpaleniem odkręcić korek wlewu oleju, wlać 100 gr oleju,chwilę odczekać i odpalić silnik.

Opublikowano

Zapodaj Motula 5w40

dlaczego kazesz mu wlac rzadszy olej. moim zdaniem taka operacja skonczy sie zle.nie wraca sie do syntetyku

Opublikowano

A Ty z jakiej choinki sie tutaj urwałeś ?

Jak nie masz bladego pojęcia o tym co pisze to nie wypisuj bzdur.

Opublikowano

Zapodaj Motula 5w40

dlaczego kazesz mu wlac rzadszy olej. moim zdaniem taka operacja skonczy sie zle.nie wraca sie do syntetyku

Damian możesz rozwinąć swoją tezę dlaczego nie wraca się do syntetyku? :eusathink::decayed:

Opublikowano

Tak więc co z tym syntetykiem?lać?motula 5w40?HMM??

Opublikowano

jak najbardziej

.LM.Valvoline,Motul...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...