kichy Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 No tu jest napisane że do vdo więc czemu ma niby nie pasować https://m.aliexpress.com/s/item/32684179038.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&productId=32684179038&productSubject=High-quality-New-arrival-Free-Shipping-LCD-Display-A3-A4-A6-S3-S4-S6-VW-VDO&spm=2114.56010308.4.137.K88W9P#autostay
Banan Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Ty masz najstarszy typ 95-97 , inna budowa , niech koledzy potwierdza
Hezen Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Banan dobrze pisze.W licznikach Full Fis z analogowym zegarkiem, wyświetlacz jest połączony z płytą główną poprzez taśmę która ma na łączeniach napylony grafit a pomiędzy ścieżkami jest klej.Taki licznik wysyłasz do serwisu który zajmuje się naprawą liczników lub regenerujesz sam wg. pierwszego posta.
marcin_franz Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Dokładnie tak jak koledzy piszą. Jak masz licznik z zegarkiem z samymi kreseczkami (bez cyferek) to tylko naprawa taśmy wchodzi w grę. Do tego licznika Nie ma zamienników wyświetlaczy.
kichy Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 A ile taka naprawa wytrzyma?Czy ta aukcja bedzie ok? http://allegro.pl/naprawa-licznik-wyswietlacz-fis-audi-vw-skoda-ford-i6689802102.html
EndriuGiz Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 Cze, dobrze zrozumiałem ze jeśli tylko linie się pokazują na wyświetlaczu to znaczy ze tylko połączenie jest lipne? jeśli blaknie przy wysokich temp to do wymiany jest cały wyświetlacz? mój licznik to full fis vdo lift jaki wyświetlacz kupić jak coś ?
Fazii Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 Dokładnie. Możesz kupić ori ale to koszt jakieś 400zł plus montaż lub zamiennik sprzedawany na allegro lub Aliexpress
kichy Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 (edytowane) Ja swój naprawiłem tylko chyba nie potrzebnie wskazówki ruszalem i muszę je poprawić bo mam za nisko po przekreceniu kluczyka w jakiej pozycji powinny być np aku mam 12 z hakiem a jak odpale to prawie 16 Edytowane 20 Lutego 2017 przez kichy
osa_84 Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Opublikowano 20 Lutego 2017 Ja po odpaleniu mam między 14 a 15 po stacyjce kolo 12 czasem minimalnie przed.
kichy Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 (edytowane) Czyli muszę poprawić chociaż miałem napewno nisko ta wskazówkę martwi mnie ta od temp płynu bo po włączeniu zapłonu nie chce spaść do zera dopiero jak pykam w zegary to opada a jak jest włączony zapłon jak pykam to się dźwiga aha przy okazji nie polecam żarówek Led, 70% moich zegarow to te zarowki:( Edytowane 20 Lutego 2017 przez kichy
osa_84 Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Opublikowano 20 Lutego 2017 A jak rozbierales nie wpadlo Ci nic w mechanizm silniczka. Mi wpadl jakis paproszek do silniczka obrotomierza i tez dziwnie działał. Wolno reagowal itp. Po rozbiórce i wyczyszczeniu ustapilo możliwe ze wskazowka o cos haczy. Sprawdź na spokojnie. Jakby sie okazalo, że masz uszkodzony jednak silniczek odezwij sie na pw ale najpierw posprawdzaj na spokojnie czy złożone poprawnie.
kichy Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 (edytowane) Kurcze jeszcze tego brakuje, może za mocno je docisnalem dzięki za info w weekend go wyciągnę i posprawdzam PS tak sobie myślę że jak wkladalem te ledowe żarówki to używałem do tego trochę papieru bo nie miałem jak ich zamontować przy włączonych zegarach i możliwe że przy kręceniu żarówka coś tam polecialo Edytowane 20 Lutego 2017 przez kichy
osa_84 Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Opublikowano 20 Lutego 2017 Spokojnie nie martw sie na zapas. U mnie jakis okruch w trybach byl i po 3 dniach dopiero rozebralem i naprawilem. Ja nigdy nie dociskam tylko wkrecam w lewa stronę az ustale pozycję jak przeleci to krece az bedzie dobrze :-) siła optymalna żeby nic nie pękłoWysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
kichy Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 A dostawałes się aż do silniczka? Jak go czysciles? Nie wiem po co te wskazówki ruszalem chociaż wydaje mi się działały wcześniej to chyba wina tych paproci
osa_84 Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Opublikowano 20 Lutego 2017 Zeby dostac sie do silniczka musialem go wylutowac i rozebrac ale te od temp i malych zegarków sa wysuwane. Tak czy inaczej zeby sie dostac lucznik trzeba rozebrać. W tej metalowej obudowie jest silniczek i przekladnia. Wymylem trybiki nasmarowalem delikatnie wazelina techniczna bo tylko to mialem pod ręką zlozylem na nowo i jest ok. Zamiast panikowac rozbierz licznik i zobacz czy wskazówka nie zawadza o coś. A jak nie to spróbuj rozebrac. U mnie tez reagowal na pukanie w szybke [emoji16]
kichy Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Ok dzięki za info zobaczę co się będzie działo do piątku
Hezen Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 Może jsst tak jak osa pisze, że coś wpadło do silniczka.Jeśli silniczek czysty a po puknięciu prawidłowo pracuje to obstawiam zimny lut na masie stabilizatora napięcia.
kichy Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Witam rozkręcilem licznik no i okazało się że wskazówki były za mocno docisniete jeszcze trochę potestuje i zobaczę czy jest faktycznie ok
osa_84 Opublikowano 26 Lutego 2017 Autor Opublikowano 26 Lutego 2017 No widzisz a Ty martwiles sie na zapas [emoji16]Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się