Gibons Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 Ja patrzyłem też na swoją pare dni temu z ciekawości i jest czyściutko, ale sitka też nie mam ;>
kuebk Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 to co nie kazda opilkowala ?? Oczywiscie ze nie.
lukas309 Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) ja swoja sprawdzalem pol roku temu i bylo czysto ,sitko mam ale nie jestem pewny czy bylo w pompie czy na czujniku no to jak nie kazda opilkowala to podajcie numery tych nie opilkujacych skoro tak uwazacie albo rocznik auta od ktorego je stosowano no chyba ze to znowu teza wysunieta bezpodstawnie gdzies tam wyczytana badz uslyszana od kogos to co nie kazda opilkowala ?? Oczywiscie ze nie. UZASADNIJ Edytowane 5 Marca 2015 przez lukas309
casavio Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Czy teza wysunięta jest bezpodstawnie czy nie tego nie wiem. Po śledzeniu wątków z różnych for nie tylko krajowych wiem że pompy były montowane z różnymi numerami boscha zamiennymi na siebie ale nr ori jest ten sam Np u mnie jest pompa Bosch 0 445 010 507 były też 0 445 010 543 oraz 0 445 010 546 0 445 010 568 była montowana od 11.2011 0 445 010 543 ta jest najpopularniejsza (2008/2009) i z tego co wyczytałem montowana do połowy 2009 czyli do rocznika modelowego 2009 Od połowy 2009 czyli rok modelowy 2010 była 0 445 010 507 I no właśnie czy teza jest wysunięta podstawnie czy nie??? Jest kilka osób na tym forum co zmieniali pompę i wtryski niech podadzą numery opiłkujących pomp może coś to wyjaśni.
lukas309 Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Opiłkuje pompka wstepna paliwa i to ona uszkadza pompę Cp4. trudno bedzie okreslić czy jest taki model Audi A4 który zawiera pompe wys cisnienia z pompa wstepną, Naprawa polega na wymianie badz naprawie szkodzonych elementów i w przypadku naprawy otrzymuje pan gwarancję pisemną. to jest odpowiedz firmy ktora zajmuje sie regeneracja m.in. pomp wysokiego cisnienia
casavio Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Pompka wstępna paliwa jest przed filtrem pod podłogą. Czyżby filtr nie wyłapał opiłków?
zbigor Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 wlasnie nie wyłapuje ponoć To nie jest przypadłość tylko Audi. Inne marki mają tak samo. Pompa pośrednia zużywając sie wpuszcza w obwód paliwowy drobinki metalu które sa na tyle małe że przepuszcza je filtr paliwa. Są jednak na tyle duże że powodują przyśpieszone zużycie pompy wysokiego ciśnienia która zaczyna sypać opiłkami dużych rozmiarów niszcząc przy okazji wtryskiwacze. Najgorsze jest to ze nie ma na to zużycie reguły. Prawdopodobnie powodem jest jakość paliwa.
lukas309 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 ja wiem ze to nie jest problem tylko audi ale ja pytalem o audi nasze akurat a czy znana nam jest budowa owej pompki sredniego cisnienia chodzi mi o przekroj bo szukalem i nie moge znalezc, takze nawet wymiana na nowa nie pomoze bo moze sie stac to samo hmmmm na co nie ma reguły
Lunatyk Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 Opiłki biorą się pompy wysokiego ciśnienia i jej niefortunnej budowy. Jak macie zaprzyjaźniony serwis który regeneruje te pompy to warto zobaczyć jaki jest problem. Najczęściej ściera się wałek na który napiera inny element, dlatego bardzo ważne jest smarowanie i praca pompy z ciągłą dostawą paliwa, czyli konieczny proces odpowietrzania po wymianie filtra itp, a także jazda z "pustym" zbiornikiem może powodować pęcherze powietrza, które zwiększają tarcie na wałku. Niestety chciałem też wszystkich ostrzec aby sprawdzić dokładnie opiłki nie na czujniku pompy tylko na czujniku/regulatorze ciśnienia na listwie wtryskowej tam jest 100% pewności czy w układzie są opiłki. U mnie w sitku jest czysto a na czujniku widoczne bardzo drobne opiłki, pompa trafia w tym tygodniu do regeneracji bo jeszcze da się wszystko uratować. Opiłki są bardzo małe najlepiej widoczne jak podświetli się je lampą błyskową z telefonu. U mnie w sitku czysto a zobaczcie na czujniku listwy jaka sytuacja na szczęście są one bardzo drobne i jeszcze nie ma tragedii, napiszę jak będę widział coś o pompie po jej rozebraniu.
audikrk_ Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 Dzięki za informacje. A powiedz ile będzie Cię kosztować regeneracja tej pompy? Z tego co wiem to tylko bosch service robi cp44 i koszt to od 1100-2000 czyli trzeba przyjąć wyższą granicę, co w konfrontacji z ceną nowej pompy ok. 1500 zł jest dla mnie bezsensem.
mac190 Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 Cena nowej pompy jest chyba wyższa niż 1500zł... Wydaje mi się, że startują od 3tyś więc cena naprawy zawsze lepsza a wg serwisu żywotność po naprawie porównywalna. Tak przynajmniej było w mojej 2.7 tdi...
Lunatyk Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 Regeneracja kosztowała 1100 zł, raczej nie wierzył bym allegro, rzeczywiście są tam pompy niby nowe po 1500 zł - to mogą być jakieś odpady.
audikrk_ Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 (edytowane) Te pompy za 1,5-1,8k są nowe z gwarancją oryginalne i nie żaden odpad...widzieliście tak precyzyjną pompę z odpadu? Znajomy kupował i lata bezproblemowo. Za 1100 regeneracja... niewiele więcej nowa. Gdzie tu logika? Edytowane 13 Marca 2017 przez audikrk_
Lunatyk Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 tak samo żarniki xenon są oryginalne za połowę ceny, tak samo wahacze, tak samo zwrotnice kto chce niech kupuje, Polecam zapoznać się z warunkami gwarancji jeśli posypie się silnik przez takie pompy. Jedyna rzecz w którą uwierzę to że jest to sprzęt kradziony.
audikrk_ Opublikowano 20 Marca 2017 Opublikowano 20 Marca 2017 Yhm tak, na fakturę vat wystawiony przez normalny sklep z normalną gwarancją z oznaczeniami Boschowskimi. Na bank kradzione i podrabianie. Podrabiane pompy cp44....
mrarturko Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 siema po odkręceniu tych 2 śrub i sprawdzeniu czy nie ma opiłków skręcam całość i jest ok czy trzeba jeszcze coś VCDS-em sprawdzić. Pytam po pojawiło się u mnie takie dziwne cykanie. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się