Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaka cena wymiany rozrządu ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Ile was wyniosła wymiana kompletnego rozrządu ( rolki pompa itd ) wraz z robotą ?

Opublikowano

Jaki znajdziesz warsztat, tyle zapłacisz. Ja za robociznę dałem 450, albo 480 zł.

Opublikowano

U mnie w 2.0 blb części wyniosły 800zł kupione u kolegi z forum i robota w ASO Rzeszów 520zł.

Opublikowano

350 zł za robote , czesci 720 w Rzeszowie

Opublikowano

ok dzięki mniej więcej już wiem :):hi:

Opublikowano

a skąd Panowie takie ceny u was?

Ja u siebie za wymianę rozrządu zapłaciłem 150 zł a koszt rozrządu do ajm to koło 450 zł wraz z paskiem wieloklinowym i nie mówimy tu o zamiennikach tylko o markowych częściach.

Opublikowano

Ja mam zamiar wymienić rozrząd u siebie samodzielnie. Kupię klucze, blokady, części od chłopaków z forum i samemu będę działał w temacie. Obok jest mechanik i będzie w razie niepowodzeń ratował sytuację.

Opublikowano

400 za wymianę rozrządu w 1.9 to czyste złodziejstwo, roboty jest na 4 godziny wiec 100zl za roboczo godzinę :) normalna cena jest 150-200zl a części wedle uznania klienta, u mnie rozrząd i napęd osprzętu wyszedł ok 1000zl za same części.

Opublikowano (edytowane)

400 zloty to zlodziejstwo?

ja zaplacilem za wymiane rozrzadu z czesciami (pompa wody takze) 900zl (w strzelcach opolskich)

dla mnie to masakra cena tzn super cena, bo chyba zostalem zle zrozumiany.

w niemczech wymiana tego wacha sie miedzy 570-750€ (EURO) zalezy jaki warszat.

Edytowane przez januszm41
Opublikowano

Za sama robociznę to bardzo dużo.

Opublikowano

Zestaw na ORI gratach ok 750 zł, wymiana za flache;)

Opublikowano (edytowane)

Chcecie zarabiać po europejsku czy nie? No, to zacznijcie się cenić. Mechanik to zrobił a reszta siedzi na d*pach i krzyczy o ustawowym podwyższaniu płacy minimalnej. Nie mechanik złodziej tylko reszta d*py. Poza tym jeśli dla kogoś 900 za kompletny rozrząd to masakryczna cena to nie rozumiem co robi na tym forum, marki się pomyliły. Liczcie się z tym, że ceny usług w najbliższych latach będą drastycznie rosły, nikt nie ma zamiaru robić za frajer a żyć za ceny europejskie. To, że większość z nas jako tako stać na utrzymanie tych leciwych Audi to już końcówka. Jeszcze kilka lat i będziemy się tylko resorakami z logo tej marki bawić bo posiadanie i utrzymanie takiego auta będzie zbyt dużym obciążeniem.

Edytowane przez marekg
Opublikowano

Uczciwością i pracą ludzie sie bogacą a nie chłapaniem, narzekaniem na rząd i mówieniem ze na zachodzie mają lepiej a w Polsce wszystko jest złe.

Opublikowano (edytowane)

Do 2.0 BLB 1300zł bez robocizny, w tym pompa wody i wszelkie napinacze oraz filtry.

Edytowane przez pitasss10
Opublikowano

Ja już jestem po samodzielnej wymianie. Zajęło mi to kilka godzin bo pasek mi się trafił lipny i grzechotał, mimo różnego ustawiania przerwy napinacza. Rozrząd mnie wyniósł 650 zł (pompa wody, pasek, napinacz, tłumik drgań). W okolicach mojego miejsca zamieszkania za wymianę trzeba zapłacić około 350 zł - tyle zaoszczędziłem, ale nie chodzi o te pieniądze tylko satysfakcję :)

Opublikowano

Ja 600 za części i za 300 znajomy mechanik wymienił. Kumpel ten sam silnik w pasacie i 1500 zapłacił.

Opublikowano

500 części Ina + conti + hepu robocizna 250zł

Opublikowano

Trzy paczki za wymianę.

Opublikowano

ja za części dałem niecałe 700 zł a wymiana u mechaniora 150 zł :) wszystko zrobione jak należy

Opublikowano

U mnie z robocizną wyszło ok 900zl w zeszlym roku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...