azure Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Maks czas wtrysku wynosi 20 ms przy 6 tys wszystko powyżej to wtryski otwarte na maksa, niech kolega zloguje 002 na piatym biegu to zobaczy coś sie dzieje z czasami wtrysku i dlaczego moc faluje, korekty zapłonu? kanał 020 maks korekta sterownika to cos koło 12-14 cf w logach 10,5 wiec nie dużo brakuje, potem motor zaczyna dzwonić Dzięki Łukasz, zbieram wiedzę dzięki której z czasem może będę mógł coś sensownego wywnioskować! Muszę wreszcie zlogować swojego.
czechcu Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Opublikowano 30 Marca 2015 Maks czas wtrysku wynosi 20 ms przy 6 tys wszystko powyżej to wtryski otwarte na maksa, niech kolega zloguje 002 na piatym biegu to zobaczy coś sie dzieje z czasami wtrysku i dlaczego moc faluje, korekty zapłonu? kanał 020 maks korekta sterownika to cos koło 12-14 cf w logach 10,5 wiec nie dużo brakuje, potem motor zaczyna dzwonić Ale co w sytuacji gdy jest teraz w aucie sterownik ze zmienionym programem skąd zgrasz seryjną wersje sterownika?
Łukasz13 Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Maks czas wtrysku wynosi 20 ms przy 6 tys wszystko powyżej to wtryski otwarte na maksa, niech kolega zloguje 002 na piatym biegu to zobaczy coś sie dzieje z czasami wtrysku i dlaczego moc faluje, korekty zapłonu? kanał 020 maks korekta sterownika to cos koło 12-14 cf w logach 10,5 wiec nie dużo brakuje, potem motor zaczyna dzwonić Ale co w sytuacji gdy jest teraz w aucie sterownik ze zmienionym programem skąd zgrasz seryjną wersje sterownika? Org wsad sciągasz z neta, to program abt? to pewnie w ecu założone zabezzpiecznie i nie wgrasz do tego stera, trzeba by innego ecu zaadoptować.
Maciej 6001 Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Łukasz13 powiedz mi czy Ty jesteś w stanie zrobić program ? Czechcu Przepraszam że w twoim temacie ale to może nam pomóc[emoji6]
gregor10 Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 zrob loga 031+032+033 soft seryjny do wgrania, ecu zabezpieczone bedzie jak jest abt/mtm
czechcu Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Opublikowano 31 Marca 2015 zrob loga 031+032+033 soft seryjny do wgrania, ecu zabezpieczone bedzie jak jest abt/mtm A czy idzie to jakoś zweryfikować kogo to soft?
Łukasz13 Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Jak abt będzie naklejka na obudowie ecu.
ganjaq Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) Tu macie loga typowego objawu braku paliwa, być może w Twoim przypadku paliwa brakuje nieznacznie, w przypadku z tego linku widać gwałtowne zwalnianie i przyspieszanie. Nie ma jednak przy tym spalania stukowego, więc nie należy się z tym przypadkiem utożsamiać 002,031,115 020,033,118 Jeżeli mogę posłużyć się przykładem z Twojego loga i zadać pytanie. Jak to jest możliwe że masz ciśnienie osiągnięte większe jak zadane o 0,2 bara skoro to zwykłe k03s, coś źle ustawione, coś niesprawne? Edytowane 31 Marca 2015 przez ganjaq
shakall Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Jeżeli mogę posłużyć się przykładem z Twojego loga i zadać pytanie. Jak to jest możliwe że masz ciśnienie osiągnięte większe jak zadane o 0,2 bara skoro to zwykłe k03s, coś źle ustawione, coś niesprawne? Zdrowe K03s da rade tyle dmuchnac a przeladowanie o 0,2 bara wynika prawdopodobnie z tak napisanego programu... Do takiego doladowania wypadaloby wsadzic dp, wieksze wtryski, fmica (choc niekoniecznie bo w BEXie sa dwa smice i jak widac temperatura w dolocie jest w granicach 25*C) no i oczywiscie dobrze wystroic. Wtedy nie byloby takich kwiatkow.
ganjaq Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Nie do końca zgodzę się z frazą "wynika prawdopodobnie z tak napisanego programu..." Jak jest program napisany to widać w kanale 115 w rubryce Absolute Pres. tej po lewej stronie, czyli zadane przez program ciśnienie. To po stronie prawej to ciśnienie osiągnięte i na nie ma wpływ kilka innych rzeczy aniżeli sam program. Nadwyżka ciśnienia skąd się wzięła? Gruszka nie zdążyła upuścić ale takie coś na zwykłej k03s? Raz kiedyś widziałem takie coś na hybrydzie k04 która dawała ciśnienie jak głupia i kiedy indziej jak auto przeładowywało. Zaspokoi ktoś moją ciekawość skąd nadwyżka ciśnienia?
ksio87 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 slo, dnia 29 Marz 2015 - 17:00, napisał:ta moc spada czy szarpie budą ?Uczucie takie jakbys popuszczal na chwile gaz... Mialem kiedys taki objaw u siebie, auto przyspieszalo pulsacyjnie tak jakbym dodawal i odejmowal gaz. Podmienilem zawor n75 z drugiego auta i wszystko sie wyjasnilo. Kupilem ori n75 i Octa przyspiesza elegancko. Jesli masz mozliwosc podmianki tego zaworu to moze warto sprawdzic?
czechcu Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) Nie do końca zgodzę się z frazą "wynika prawdopodobnie z tak napisanego programu..." Jak jest program napisany to widać w kanale 115 w rubryce Absolute Pres. tej po lewej stronie, czyli zadane przez program ciśnienie. To po stronie prawej to ciśnienie osiągnięte i na nie ma wpływ kilka innych rzeczy aniżeli sam program. Nadwyżka ciśnienia skąd się wzięła? Gruszka nie zdążyła upuścić ale takie coś na zwykłej k03s? Raz kiedyś widziałem takie coś na hybrydzie k04 która dawała ciśnienie jak głupia i kiedy indziej jak auto przeładowywało. Zaspokoi ktoś moją ciekawość skąd nadwyżka ciśnienia? Rozumiem że chodzi tobie o przeładowanie w zakresie obrotów od 2440-3440 /min ? jakie jest ciśnienie fabryczne dla k03s? Auto na tą chwilę ma wymienione świece na Bosch platynowo-irydowe Kolejne logi będą robione w sobotę (o ile nic się nie zmieni) A ile ten zawór N75 ori kosztuje? Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez czechcu
ksio87 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 A ile ten zawór N75 ori kosztuje? Zawór w ASO Skoda kosztuje ok. 220zl mozna walczyc o rabat. Nie wiem jaki jest u Ciebie n75 bo u mnie 06A96283E. Ale zanim go kupisz moze poszukaj kogos na podmianke.
czechcu Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2015 A ile ten zawór N75 ori kosztuje? Zawór w ASO Skoda kosztuje ok. 220zl mozna walczyc o rabat. Nie wiem jaki jest u Ciebie n75 bo u mnie 06A96283E. Ale zanim go kupisz moze poszukaj kogos na podmianke. Na tą chwile nie mam od kogo podmienić a szkoda wszelkie poszlaki przydatne
niestandardowy Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Gadaj ze Tomkiem ( slo ) no i są logi, robilismy na 3 i 5 biegu. 3 bieg: Grupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_211720.html Grupa 031, 032, 033: http://vaglog.pl/log_211721.html Grupa 003, 115, 001: http://vaglog.pl/log_211722.html Grupa 020, 118: http://vaglog.pl/log_211723.html 5 bieg: Grupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_211724.html Grupa 020, 118: http://vaglog.pl/log_211725.html Grupa 031, 032, 033: http://vaglog.pl/log_211726.html Grupa 003, 115, 001: http://vaglog.pl/log_211727.html
krzysiekml Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 pompę paliwa to sprawdzał ktoś w tym aucie ?
czechcu Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2015 (edytowane) pompę paliwa to sprawdzał ktoś w tym aucie ? Była wymieniana 2 krotnie aktualna również pochodzi z Bex-a i w poprzednim aucie było wszystko ok Dodatkowo zostały zmienione świece na platynowo irydowe i nadal brak poprawy Edytowane 4 Kwietnia 2015 przez czechcu
niestandardowy Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 (edytowane) Zastanawia mnie filtr powietrza. Moze to byc jego wina? Edytowane 4 Kwietnia 2015 przez niestandardowy
Łukasz13 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 (edytowane) Program jest kupowaty, przy 5,5 zapętlają sie wtryski i komp tnie doładowanie i dlatego huśtawka mocy powyżej tych obr. Zapętlają sie dlatego ze zadany afr jest za niski i dochodzi korekta zapłonu która jeszcze powoduje dodatkowe podlewanie przez program, wymiana pomp nie pomoże. Edytowane 4 Kwietnia 2015 przez ?ukasz13
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się