mravel Opublikowano 2 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2023 Falken Azenis. Bardzo dobrze trzyma na mokrym. Polecam.
afroo. Opublikowano 2 Grudnia 2023 Opublikowano 2 Grudnia 2023 Niby dobre gumy ale bąbel się zrobił. Też mam od tego roku Azenisy FK520 i póki co zadowolony jestem ale ciekawe po jakim czasie wyjdą wady.
mravel Opublikowano 2 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2023 Dokladnie te. Na feldze jest slad od wewnatrz po przetarciu ale qrde z drugiej strony to opona z rantem powinna to wytrzymac
szafa Opublikowano 3 Grudnia 2023 Opublikowano 3 Grudnia 2023 Tez miałem falkeny, też ta przypadłość, co roku nowy komplet...
FroS-t Opublikowano 3 Grudnia 2023 Opublikowano 3 Grudnia 2023 (edytowane) Też kupiłem 520 na ten sezon letni bo 453 miałem dwa komplety i zero problemów ale przy myciu po sezonie …. Edytowane 3 Grudnia 2023 przez FroS-t
mravel Opublikowano 3 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2023 Dokladnie to samo. Dobrze trzymaja ale reszta jest z d*py jak widze. Zeby bylo smieszniej na jednej zimowce (nowiutkie sztuki), ktore zakladalem w srode, przjechaqlem az 200km. Spadlo cisnienie i opona pewnie do wywalenia bo przejechane na flaku ok 200m. Lezy wlasnie w wodzie w piwnicy i patrze gdzie ida bomble. Najlepsze jest to, ze nie ma sladu po przebiciu i zagadka jest jak to mozliwe ze spadlo tak nagle cisnienie.
przemolll Opublikowano 15 Grudnia 2023 Opublikowano 15 Grudnia 2023 Co do opon polecam kumho ecesta ps71. Miałem je w 19x8.5 a opona 205x40😁 Noe raz w tyłek dostały po dziurze 😁 1
mravel Opublikowano 4 Stycznia Autor Opublikowano 4 Stycznia W dniu 3.12.2023 o 19:21, mravel napisał(a): Najlepsze jest to, ze nie ma sladu po przebiciu i zagadka jest jak to mozliwe ze spadlo tak nagle cisnienie Takiej zagadki nie widzieli nawet starożytni. Z koła ucieka powietrze TYLKO jeśli jadę więcej niż 140km/h. Zaraz wszyscy wulkanizatorzy rozłożą ręce. To nie wina opony.
Ivanek Opublikowano 5 Stycznia Opublikowano 5 Stycznia W dniu 3.12.2023 o 19:21, mravel napisał(a): Dokladnie to samo. Dobrze trzymaja ale reszta jest z d*py jak widze. Zeby bylo smieszniej na jednej zimowce (nowiutkie sztuki), ktore zakladalem w srode, przjechaqlem az 200km. Spadlo cisnienie i opona pewnie do wywalenia bo przejechane na flaku ok 200m. Lezy wlasnie w wodzie w piwnicy i patrze gdzie ida bomble. Najlepsze jest to, ze nie ma sladu po przebiciu i zagadka jest jak to mozliwe ze spadlo tak nagle cisnienie. Ja miesiąc po złożeniu zimowego setu nagle prawa strona zaczęła sp***rzać luft, pojechałem na wulkanizacje, był gwóźdź w jednej ale wbił się jak styczna do okręgu, w kostkę bieżnika a nie do środka. Okazało się, że po prostu wystarczyło zeszlifować ranty i nałożyć tam pasty uszczelniającej i problem z głowy.
przemolll Opublikowano 10 Marca Opublikowano 10 Marca 4 godziny temu, kris_91 napisał(a): Właśnie zamówiłem falkeny mówicie że taka lipa? miałem i sprzedałem szybko. z tańszych to kumho ecesta ps71 lub wyżej
mravel Opublikowano 10 Marca Autor Opublikowano 10 Marca Ja nie narzekam na te falkeny, trzeba tylko uwazac na dziury. Na marginesie rewelacyjnie kleja na mokrym
FiFfson Opublikowano 10 Marca Opublikowano 10 Marca Panowie bo też szukam a śmigam po Łodzi gdzie dziur nie brakuje. Widzę, że falkeny to nie jest dobry pomysł, a coś innego oprócz kumho polecicie?
staniek Opublikowano 10 Marca Opublikowano 10 Marca 7 minut temu, mravel napisał(a): Na marginesie rewelacyjnie kleja na mokrym Miałem je kilka lat wstecz w 17-tu calach i wtedy były to chyba najlepiej hamujące opony na mokrym.
mravel Opublikowano 25 Kwietnia Autor Opublikowano 25 Kwietnia Czeka mnie w majowke 1. wymiana drzwi pasazera na igla w kolor 2. drmontaz podsufitki i wymiana jego obicia. jakies tipy? Na co powinienem zwrocic uwage lub jesli ktos ma to za soba - tutoriale co i jak. Wiem ze na forum cos w tych tematach juz bylo i sa diy, czesto juz bez zdjec niestety. Pytam tez czy ktos reflektuje na jakis material z wymiany dla potomnych
Lukasz_mk2 Opublikowano 25 Kwietnia Opublikowano 25 Kwietnia 2 godziny temu, mravel napisał(a): Czeka mnie w majowke 1. wymiana drzwi pasazera na igla w kolor Jaki masz kod lakieru??? Ja też byłem mega zadowolony, że udało mi się kupić drzwi igła w kolor. Jak je przykładałem do auta to kolor był super, ale jak je założyłem to się okazało, że kolor jednak słabo pasuje i musiałem się zapylać na boczne elementy (kolor LY7W). Dodam, że zarówno błotnik, tylne drzwi oraz kupione drzwi nie były wcześniej malowane - sprawdzałem czujnikiem. Niestety jak auto stoi na słońcu to z wpasowaniem w kolor używanych elementów jest słabe ;(
mravel Opublikowano 25 Kwietnia Autor Opublikowano 25 Kwietnia (edytowane) ten sam kolor co Ty. Licze sie z roznica mimo, ze moj nie byl malowany. Edit: co do tipów o które pytałem na wstępie to.. tyle ujów i kur.. poszło w majówkę, że Obajtek przy mnie to mistrz poprawnej polszczyzny. 1. podsufitka, najlepiej dać to komuś do obicia. Najwazniejsze to przygotowanie podsufitki i dobry klej. Sam demontaż i montaż to pikuś przy obklejaniu. 2. drzwi - igła to była do umycia. Rdza pod listwa. I tak sa lepsze niz moje wiec czyszczenie i lakierowanko. Demontaz drzwi wcale nie jest banalny jesli musisz przelozyc ta pieprzona listwe zgarniajaca (ja mam czarna, nowe (uzywane) srebrna). Edytowane 5 Maja przez mravel
mravel Opublikowano 17 Czerwca Autor Opublikowano 17 Czerwca (edytowane) Minęło troche czasu bo... nie miałem czasu. Podsufitka siedzi. Dziś zaatakowaliśmy drzwi. Drzwi oczywiście trzeba było wziąć do piwnicy przed założeniem, oczyścić dremelem szpilki od listwy, potem Teroson VR 625, podklad epoxydowy, lakier i bezbarwny. Po wyschnięciu Tectyl body safe na szpilki i listwa. Przezyje to całe auto. Zrobiłem to miesiąc temu Jak drzwi na stole to jedziemy z wygłuszaniem. Mata bitumiczna na całości i w zakamarkach. Dziś to przekładałem samą blache. Szyba i ramka szyby wzięta ze starych drzwi. Przyjemna robota. Zdjęcia starych drzwi dla zachowania rozkładu śrubek. 1. pod listwą 4 śrubki krzyżak 2. od spodu jedna krzyżak 3. drzwi pasażera więc pod rączką głęboko jedna krzyżak 4. potem od środka to już torx 45 + 40 i 35. Do wymiany trzeba kupić sobie albo nową uszczelke drzwi ze spinkami albo same spinki do tej uszczelki. Spinki uszczelki 8E0837485D - potrzeba ok 15-20 sztuk sztuk. Jest to ta uszczelka obejmująca całe drzwi. Do drzwi potrzeba 1x kołek tapicerski nr 8E0867276 i kilka takich 8E0868243 (mi strzelił jeden). Edytowane 17 Czerwca przez mravel
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się