kotu Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 (edytowane) Dodam, że nie ma błędów. Teraz zastanawia mnie czy jeżeli zawór od EGR jest zamknięty to czy silnik nie odpali?? Jak jest przy rozruchu pozycja otwarta czy zamknięta?? Czy przy odłączonym zasilaniu (kostka) do EGR samochód odpali?? Mogę użyć np. plaka do odpalenia samochodu ?? Edytowane 19 Lipca 2017 przez kotu
kotu Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 Odpaliłem przy pomocy plaka jak już raz załapał to teraz pali normalnie. Pytanie dlaczego??
DŁuGI a4 AVANT Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 Godzinę temu, kotu napisał: Odpaliłem przy pomocy plaka jak już raz załapał to teraz pali normalnie. Pytanie dlaczego?? No to samo mialem..... jak ty Opisane 1 post wyżej
kriters2 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Witam, Skąd olej w przepustnicy? Rozumiem że wpada przez wąż doprowadzający powietrze od intercoolera. Czy to zjawisko normalne że występuje tam olej? Wiem, że jest kilka opcji: albo turbina zaczyna przepuszczać, albo olej leci z odmy. Pytanie tylko czy przy sprawnych tych obydwu ustrojstwach też będzie występował tam olej.
Tribles Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 (edytowane) Ja czyściłem EGR i przepustnicę w zeszłym tygodniu i miałem to sam wszystko rozkręciłem wyczyściłem po złożeniu nie mogłem odpalić samochodu, chciałem plakiem ale stwierdziłem że lepiej nie kombinować więc wezwałem kumpla podpią pod komputer i były 3 błędy od EGR-u i przepustnicy po skasowanie wszystko wróciło do normy. Tak że radzę Panowie i Panie uważać Edytowane 14 Sierpnia 2017 przez Tribles
Limak2005 Opublikowano 18 Września 2017 Opublikowano 18 Września 2017 Panowie skad ten olej sie bierze ??? Myslalem ze przez turbo zalozylem nowa i dalej widze ze olej sie zbiera a tak wyglada przepustnica Nie mozliwe zeby to byl zalegly stary olej.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
androv Opublikowano 19 Września 2017 Opublikowano 19 Września 2017 Jeśli w zębatkach jest olej to jest uszkodzony uszczelniacz jak wiadomo ciśnienie doładowania to około 1,5 bara więc dmuchnie w każdą nieszczelność.Odrobina oleju jest zawsze (odma) ale czasami puszcza turbina od strony zimnej i oleju jest więcej.
Andrzej85 Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 Mi wali dosyć mocno olej z tego małego otworu EGR na dole od strony przepustnicy. Da się to jakoś uszczelnić czy tylko wymiana na nowy?
Areckii7 Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 Uszczelki zakupione teraz można w jakiś ciepły dzień wyczyścić przepustnice i EGR. Koszt niecałe 100 zł. 3 uszczelki.
cobretii Opublikowano 11 Czerwca 2018 Opublikowano 11 Czerwca 2018 (edytowane) Cześć wam po czyszczeniu egr i przepustnicy też nie chciał odpalić, podpiąłem kompa skasowałem błedy (tylko przepustnicy były) niby wszystko ok błedy nie powracały .Ale samochodzik nie chciał odpalić ,wiec ściągnąłem przepustnice jeszcze raz tam gdzie sa te koła zębate jest taki magnes nie za duży i go jeszcze chusteczka papierową wyczyściłem delikatnie i zrobiłem adaptacje .A i delikatnie smarem głęboko penetrującym forchA psiknąłem od środka tam gdzie jest ta klapa plastikowa na obrzeżach żeby lepiej sie to obracało.Audi od kopa zapaliło Edytowane 12 Czerwca 2018 przez cobretii
nygus069 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Miałem to samo , na drugi dzień chciałem rozbierac -próba i odpalił od kopa
Krystian1711 Opublikowano 10 Lipca 2018 Opublikowano 10 Lipca 2018 A jak się ma sprawa w 2.7/3.0? Jak to ustrojstwo zdemontować do czyszczenia?
Maro1217 Opublikowano 24 Lipca 2018 Opublikowano 24 Lipca 2018 (edytowane) Witam wszystkich! Czy słyszał ktoś o przypadku rozsadzenia egr? Sąsiad twierdzi, że podczas jazdy na 5 biegu i pedałem gazu w podłodze auto zaczęło zwalniać więc zredukował na czwórkę i auto dalej zwalniało to wrzucił trójkę i wtedy wybuchł zawór egr i metalowa część przebiła osłonę silnika i maskę i poleciała w powietrze. Miesiąc temu czyścił egr płynem "egr cleaner" Pytam czy to możliwe bo gość czasami bajki opowiada... audi a4 b6 1.9 tdi Edytowane 24 Lipca 2018 przez Maro1217
Kosa64 Opublikowano 24 Lipca 2018 Opublikowano 24 Lipca 2018 4 minuty temu, Maro1217 napisał: Witam wszystkich! Czy słyszał ktoś o przypadku rozsadzenia egr? Sąsiad twierdzi, że podczas jazdy na 5 biegu i pedałem gazu w podłodze auto zaczęło zwalniać więc zredukował na czwórkę i auto dalej zwalniało to wrzucił trójkę i wtedy wybuchł zawór egr i metalowa część przebiła osłonę silnika i maskę i poleciała w powietrze. Miesiąc temu czyścił egr płynem "egr cleaner" Pytam czy to możliwe bo gość czasami bajki opowiada... audi a4 b6 1.9 tdi Ten sąsiad ma na imie Janusz czy Mirek? ???
Areckii7 Opublikowano 24 Lipca 2018 Opublikowano 24 Lipca 2018 Może paliwo rakietowe zalał do baku ??
dziubek1203 Opublikowano 20 Października 2018 Opublikowano 20 Października 2018 Witam dziś czyszczę swój egr. Zapewne od nowości nie był ruszany aktualny przebieg to 266tys a zdj pokazuje wszystko. Do tego chce zamontować zaślepke. Pozdrawiam
dziubek1203 Opublikowano 20 Października 2018 Opublikowano 20 Października 2018 A tak po czyszczeniu 2h...
Hohe Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Witam. Cudownie objawiła mi się wczoraj sprężynka i auto zmulało. VCDS pokazał: 4892 - EGR Valve (N18): Malfunction P0403 00 [096] - Electrical Fault in Circuit Po następnym odpaleniu zgasło. Zdemontowałem egr i wyczyściłem. Nagaru było niewiele, myślę że mogłem tego nie ruszać. Natomiast pod pokrywką pływało sporo oleju. Wyczyściłem ile mogłem. Moje pytanie brzmi: szukać nowego czy da radę zrobić coś z obecnym?
resiak82 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Opublikowano 16 Grudnia 2018 21 godzin temu, Hohe napisał: Witam. Cudownie objawiła mi się wczoraj sprężynka i auto zmulało. VCDS pokazał: 4892 - EGR Valve (N18): Malfunction P0403 00 [096] - Electrical Fault in Circuit Po następnym odpaleniu zgasło. Zdemontowałem egr i wyczyściłem. Nagaru było niewiele, myślę że mogłem tego nie ruszać. Natomiast pod pokrywką pływało sporo oleju. Wyczyściłem ile mogłem. Moje pytanie brzmi: szukać nowego czy da radę zrobić coś z obecnym? Mogłeś wyczyścić przy okazji przepustnice. U mnie po samym czyszczeniu EGR po jakimś czasie ponownie wyskoczył błąd
Hohe Opublikowano 16 Grudnia 2018 Opublikowano 16 Grudnia 2018 14 minut temu, resiak82 napisał: Mogłeś wyczyścić przy okazji przepustnice. U mnie po samym czyszczeniu EGR po jakimś czasie ponownie wyskoczył błąd Przepustnicę też wyczyściłem, chociaż nie było co, bo zakładałem nową, parę miesięcy temu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się