Wasiuuu Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 (edytowane) Witam forumowiczów! Niestety nie ma się czym chwalić, jak w temacie. Zwykłe 2.0 , jest to mój pierwszy samochód i dzięki mojej niewiedzy największa porażka.Napaliłem się na ten samochód a że z moich okolic nie było nic ciekawego, kupiłem go bez większych oględzin. W zasadzie to ktoś za mnie go "oglądał" i władował mnie na minę... Z początku było fajnie, sprzedawca powiedział, że tylko kierunek do wymiany, klocki i tarcze z tyłu oraz klapa od schowka. A okazało się, że krótko po zakupie siadł alternator, później remont silnika(pierścienie, uszczelniacze, planowanie głowicy), wymiana oby dwóch reflektorów, konserwacja tylnego zawieszenia(osady korozji...duże). Na dzień dzisiejszy jest jeszcze spierniczone radio(zwara), lewy tylni klosz trzyma się na taśmę, katalizator na śmietnik.A przede mną jeszcze do wymiany klocki i tarcze na przód, kompletny wydech i jeszcze kilka dupereli. Łączne koszta już wyszły za dobre 1.8T , dlatego niech mój przykład będzie przestrogą dla wszystkich żeby się nie napalać, chociaż tyle pożytku z mojego nieszczęścia będzie A ja proszę was starsi koledzy abyście doradzili co porobić, jak wy to widzicie. Jako, że jestem świeży liczę na jakieś grube wskazówki Osobiście, gdy już się uporam z wydechem, klockami i tarczami oraz kloszem na tył to myślałem o białych dekorach carbon, jak to widzicie? Edytowane 13 Lipca 2015 przez Wasiuuu
rafi10612 Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Ladny kolorek wersja tez nie najbiedniejsza. Tylko podejscie przy zakupie fatalne.
-Mistrzu- Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Autko wygląda ładnie, ale trochę masz przykrą sytuacje. :/ Ja też teraz kupiłem swoje pierwsze Audi i okazało się, że nie jest takie idealne jak myślałem, bo ciągle wychodzi coś nowego... Jak dotąd jeździłem kilkoma BMW i nigdy nie miałem problemów z takimi pierdołami jak w Audi, ale nie ma się co zrażać, bo dużo zależy od danego egzemplarza i racją jest, że nie można się napalać, bo nic dobrego z tego nie wychodzi. :/ To niech będzie puenta dla potomnych.
Wasiuuu Opublikowano 11 Lipca 2015 Autor Opublikowano 11 Lipca 2015 Marzyłem o S'ce jakie często na tym forum widzę, piękne wozy. Lecz trzeba wziąć to na klatę Może z czasem będzie lepiej. A co do modzenia. Jakieś sugestie?
slimok Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 Pierwsza sprawa, to porób sobie wszystko żeby auto technicznie było w ''idealnym'' stanie. Później możesz wziąć się za modzenie. ps. Dlaczego robiłeś remont silnika ?
devey Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 Hej, ładny egzemplarz. Przynajmniej lakier wydaje się być w dobrym stanie więc tragedii nie ma Jak pisze mój przedmówca - najpierw doprowadź auto do stanu technicznie idealnego, później przyjdzie czas na modzenie ALT oleju nie bierze? Dokładki w kolor, może pakiety s-line, oświetlenie tablic/srodka w ledy itd. Co tam masz na wlepce wpisane?
Wasiuuu Opublikowano 11 Lipca 2015 Autor Opublikowano 11 Lipca 2015 ps. Dlaczego robiłeś remont silnika ? Wszystko się zaczęło od tego, że zaczęło dymić z rury. 1L oleju starczał na 160km. Z góry było wiadome, że pierścienie ale po rozebraniu silnika, okazało się, że tłoki mają syty luz. Do tego, pokazali mi odbite zawory na tłokach, więc prawdopodobnie był zerwany pasek rozrządu. i to po jakiejś stłuczce. ALT oleju nie bierze? Teraz już nie. Producent niby wspomniał w książeczce, że spali nawet 0,9L/1000km. A jednak już dość grubo ponad 1000km po naprawie przejechałem i jeszcze nie woła a na miarce ponad połowa.Wlepki nie umiem rozszyfrować, może ktoś pomoże, ale raczej nie mam bogatego wyposażenia: 2001 rok --- Climatronik, Telefon, ABS, ESP, Multi-funkcyjna kierownica.
dereza Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 Ktoś ogląda auto za ciebie?nienajlepszy pomysł czasami tak bywa,że auto po zakupie padnie,nie ty jeden,takich przypadków jest tysiące,to są samochody zużyte i stare,jak coś jest nie tak to ktoś się wyzbywa,co pół roku zmieniam auta i takie przypadki zdażają się ładny egzemplarz powodzenia
Wasiuuu Opublikowano 11 Lipca 2015 Autor Opublikowano 11 Lipca 2015 @dereza jest nauczka na przyszłość dla mnie i dla innych, którzy zainteresują się tym postem. Później wrzucę zdjęcia jak wyglądało zawieszenie z tyłu przed konserwacją...bolesne widoki.
instruktor83 Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 ogólnie twoje audi wygląda fajnie wizualnie na duży plus zaś problematyka z mechaniką współczuje
MichałA4 Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 Maciek tak jak widzisz większość potwierdza fakt że autka te nie są nowe i zawsze coś się może w nich wysypać, grunt to doprowadzić je do właściwego stanu i dbać na bieżąco wtedy do minimum ograniczysz sobie liczbę niespodzianek, na mody przyjdzie czas najważniejsze aby bezpiecznie i pewnie przemieszczać się, od siebie dodam że musisz nad fotkami popracować żeby były od razu widoczne w wątku, a bieda pakiet u Ciebie nie taki straszny coś nie coś fabryka tam wrzucila wszystko inne można dołożyć
dereza Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Nie ma się czym przejmować,jeśli ktoś sprzedaje samochód,czyli chce się go pozbyć i problemu,kupujący musi doprowadzić do ładu,to są starocie,auta młode są do 10 lat dalej to już dezelacja i dojeżdżanie,także nie ma się co przejmować,jakie auto bym nie kupił to później wychodzi w praniu,że wiele rzeczy do zrobienia jest,zakup auta jest najtrudniejszym zakupem z możliwie dostępnych,auta są skomplikowane i nigdy nie dojdziesz co jest źle,mechanicy kupują samochody i po jakimś czasie dowiadują się dopiero co kupili,nie ma idealnie,powodzenia
niebieski708 Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Ja kupiłem eSke też nie dawno i było w niej robione sprzegło i rozrząd... Co się okazało i tak musiałem to wszystko zrobić plus kilka innych rzeczy... Nie ma co się zrażać jak kolega pisał. Najwyżej dłużej autem pojeździsz :-P
MichałA4 Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Ja kupiłem eSke też nie dawno i było w niej robione sprzegło i rozrząd... Co się okazało i tak musiałem to wszystko zrobić plus kilka innych rzeczy... Nie ma co się zrażać jak kolega pisał. Najwyżej dłużej autem pojeździsz :-P Właśnie o to chodzi zrobisz i będziesz wiedział co masz dzięki temu nic Cię już nie zaskoczy, wiadomo że każdy chciałby kupić i tylko lać i śmigać ale w 13 letnim samochodzie tak się nie da odpowiedni pakiet startowy musi być, dobrze że padło na ALT, a nie na BBK jak u kolegi wyżej bo prajs nie porównywalny.
Wasiuuu Opublikowano 12 Lipca 2015 Autor Opublikowano 12 Lipca 2015 (edytowane) ALT to 2.0 FSI czy E czy jak to tam leci? Niestety z wersjami silnika jestem do tyłu i to bardzo. A wyposażenie rozszyfruje dziś Edytowane 12 Lipca 2015 przez Wasiuuu
Tweak Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Zdzisiu zmień te felgi ! Na jakieś 17 Polecam na takie jak moje lub słońca i będzie kozak auto. Ps; Przyciemnij jeszcze szyby
orionek65 Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Nie, nie jest to fsi więc gaz można wrzucać bez problemu
Wasiuuu Opublikowano 13 Lipca 2015 Autor Opublikowano 13 Lipca 2015 (edytowane) @Tweak chętnie bym takie felunie przytulił ale not enough $£€ Przyciemnianie szyb może w przyszłym miesiącu. Co prawda nie umiem ale kolega, który "w miare" umie przyciemniać szyby (Trenował na Golfach) obiecał, że pomoże. Do gazu to jeszcze ho ho ho czasu szmat. ale może później później. W pierwszej kolejności chcę wam pokazać jak wyglądało podwozie przed konserwacją: Teraz to wygląda dużo dużo dużo lepiej, ale itak w dalszej chwili nie mam pojęcia jaka jest kondycja zawieszenia. Dzięki linkowi od @Devey rozszyfrowałem swoje wyposażenie. Nie wiem co to za rodzaj elfickiego, ale sądze, że to podstawowe wyposażenie: E0A = Akcja specjalna-brak 7A0 = Bez odtwarzacza cd/instalacji do odtwarzacza płyt cd 4UE = Lewo/prawo 6X0 = Bez uchwytu 5SL = Lusterko na wysięgniku (konvex) 1f52 5RU = Lusterko wsteczne zew.z wiekszym.zwierc.(konvex) 1KD = Hamulce tarczowe tył J0L = Akumulator 1LB = Faustsattelbremse przod 1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe 3FA = Bez wkładu dachu (dach pełny) 5MA = Wkłady ozdobne 7X0 = Bez ultradŹwiękowej sygn.przy parkowaniu 4R5 = Elektryczne podnoŚniki szyb przod F0A = Kein sonderfahrzeug, standard-ausfuehrung 8GL = Alternator 0G1 = Przedłużenie okresu przeglĄdu 0YG = Klasy ciezaru-os tylna >> zakres ciezaru: 1ba:473--495 1br:473--495 1be:496--519 0JF = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas: T0F = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa 2,0 l litera kodowa 3ND = Siedzisko i oparcie tylne 8JH = Reflektor halogenowy kzl U2A = Zestaw wskaznikow z obrotomierzem, zegarem radiowym X0A = National sales program germany 1N1 = Elektryczno-hydraul. wspomaganie ukladu kierown. 2ZQ = Kierownica wielofunkc. do poduszki bezp. 8Q1 = Autom. dynamiczna regulacja zasięgu refl. 9Q4 = WyŚwietlacz wielof. z wyŚwietl. przeglĄdów 8Z5 = Chlodnica wody MW2 = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa 2,0 l litera kodowa 7Q9 = System nawigacji C1W = Felga aluminiowa 6 jx15h2 et42 7K0 = Bez układu kontroli ciŚnienia w oponach 4X3 = Boczna pod.bezp. z przodu i pod.bezp.głowy 2K1 = Zderzak wzmocniony 6R2 = Oslona dzwigni zmiany biegow skora 3L3 = Siedzenia normalne przod 4KC = Szkło atermiczne-dookoła, zielony 3Y0 = Bez rolety przesiwsłonecznej 4K4 = Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem radiowym, sterowaniem wewnętrznym i oddzielnym sterowaniem zamka pokrywy bagażnika. 5D1 = Carrier frequency 433.92 to 434.42 mhz 1SA = Bez osłony dolnej zesp. napedowego 0GG = Instalacja oczyszczania gazow spal. eu4 Q1A = Siedzenia normalne 4GH = Szkło atermiczne-dookoła, zielony Edytowane 13 Lipca 2015 przez Wasiuuu
Rabbi Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Rdza rzeczywiście spora.A auto skąd sprowadzone? Nie czasem z Danii?
Rekomendowane odpowiedzi