Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pierwsze Audi, Pierwszy Wóz, Pierwsza Wpadka...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam forumowiczów! :hi:

Niestety nie ma się czym chwalić, jak w temacie. Zwykłe 2.0 , jest to mój pierwszy samochód i dzięki mojej niewiedzy największa porażka.
Napaliłem się na ten samochód a że z moich okolic nie było nic ciekawego, kupiłem go bez większych oględzin. W zasadzie to ktoś za mnie go "oglądał" i władował mnie na minę...

Z początku było fajnie, sprzedawca powiedział, że tylko kierunek do wymiany, klocki i tarcze z tyłu oraz klapa od schowka.

A okazało się, że krótko po zakupie siadł alternator, później remont silnika(pierścienie, uszczelniacze, planowanie głowicy), wymiana oby dwóch reflektorów, konserwacja tylnego zawieszenia(osady korozji...duże).

Na dzień dzisiejszy jest jeszcze spierniczone radio(zwara), lewy tylni klosz trzyma się na taśmę, katalizator na śmietnik.
A przede mną jeszcze do wymiany klocki i tarcze na przód, kompletny wydech i jeszcze kilka dupereli.

Łączne koszta już wyszły za dobre 1.8T :(, dlatego niech mój przykład będzie przestrogą dla wszystkich żeby się nie napalać, chociaż tyle pożytku z mojego nieszczęścia będzie :)

A ja proszę was starsi koledzy abyście doradzili co porobić, jak wy to widzicie. Jako, że jestem świeży liczę na jakieś grube wskazówki :decayed:

Osobiście, gdy już się uporam z wydechem, klockami i tarczami oraz kloszem na tył to myślałem o białych dekorach carbon, jak to widzicie?

14kv637.jpg

2r39mcm.jpg

24fiu6r.jpg

2zqx3xw.jpg

2uyhj0p.jpg

Edytowane przez Wasiuuu
Opublikowano

Ladny kolorek :) wersja tez nie najbiedniejsza. Tylko podejscie przy zakupie fatalne.

Opublikowano

Autko wygląda ładnie, ale trochę masz przykrą sytuacje. :/ Ja też teraz kupiłem swoje pierwsze Audi i okazało się, że nie jest takie idealne jak myślałem, bo ciągle wychodzi coś nowego... Jak dotąd jeździłem kilkoma BMW i nigdy nie miałem problemów z takimi pierdołami jak w Audi, ale nie ma się co zrażać, bo dużo zależy od danego egzemplarza i racją jest, że nie można się napalać, bo nic dobrego z tego nie wychodzi. :/ To niech będzie puenta dla potomnych. :decayed:

Opublikowano

Marzyłem o S'ce jakie często na tym forum widzę, piękne wozy. Lecz trzeba wziąć to na klatę :) Może z czasem będzie lepiej. A co do modzenia. Jakieś sugestie?

Opublikowano

Pierwsza sprawa, to porób sobie wszystko żeby auto technicznie było w ''idealnym'' stanie. Później możesz wziąć się za modzenie.

ps. Dlaczego robiłeś remont silnika ?

Opublikowano

Hej, ładny egzemplarz. Przynajmniej lakier wydaje się być w dobrym stanie więc tragedii nie ma ;)

Jak pisze mój przedmówca - najpierw doprowadź auto do stanu technicznie idealnego, później przyjdzie czas na modzenie :)

ALT oleju nie bierze?

Dokładki w kolor, może pakiety s-line, oświetlenie tablic/srodka w ledy itd.

Co tam masz na wlepce wpisane?

Opublikowano

ps. Dlaczego robiłeś remont silnika ?
Wszystko się zaczęło od tego, że zaczęło dymić z rury. 1L oleju starczał na 160km. Z góry było wiadome, że pierścienie ale po rozebraniu silnika, okazało się, że tłoki mają syty luz. Do tego, pokazali mi odbite zawory na tłokach, więc prawdopodobnie był zerwany pasek rozrządu. i to po jakiejś stłuczce.

ALT oleju nie bierze?
Teraz już nie. Producent niby wspomniał w książeczce, że spali nawet 0,9L/1000km. A jednak już dość grubo ponad 1000km po naprawie przejechałem i jeszcze nie woła a na miarce ponad połowa.

Wlepki nie umiem rozszyfrować, może ktoś pomoże, ale raczej nie mam bogatego wyposażenia:

2001 rok --- Climatronik, Telefon, ABS, ESP, Multi-funkcyjna kierownica.

Opublikowano

Zerknij tutaj :)

Opublikowano

Ktoś ogląda auto za ciebie?nienajlepszy pomysł

czasami tak bywa,że auto po zakupie padnie,nie ty jeden,takich przypadków jest tysiące,to są samochody zużyte i stare,jak coś jest nie tak to ktoś się wyzbywa,co pół roku zmieniam auta i takie przypadki zdażają się

ładny egzemplarz powodzenia

Opublikowano

@dereza jest nauczka na przyszłość dla mnie i dla innych, którzy zainteresują się tym postem. Później wrzucę zdjęcia jak wyglądało zawieszenie z tyłu przed konserwacją...bolesne widoki.

Opublikowano

ogólnie twoje audi wygląda fajnie :) wizualnie na duży plus :) zaś problematyka z mechaniką współczuje :facepalm:

Opublikowano

Maciek tak jak widzisz większość potwierdza fakt że autka te nie są nowe i zawsze coś się może w nich wysypać, grunt to doprowadzić je do właściwego stanu i dbać na bieżąco wtedy do minimum ograniczysz sobie liczbę niespodzianek, na mody przyjdzie czas najważniejsze aby bezpiecznie i pewnie przemieszczać się, od siebie dodam że musisz nad fotkami popracować żeby były od razu widoczne w wątku, a bieda pakiet u Ciebie nie taki straszny coś nie coś fabryka tam wrzucila wszystko inne można dołożyć ;)

Opublikowano

Nie ma się czym przejmować,jeśli ktoś sprzedaje samochód,czyli chce się go pozbyć i problemu,kupujący musi doprowadzić do ładu,to są starocie,auta młode są do 10 lat dalej to już dezelacja i dojeżdżanie,także nie ma się co przejmować,jakie auto bym nie kupił to później wychodzi w praniu,że wiele rzeczy do zrobienia jest,zakup auta jest najtrudniejszym zakupem z możliwie dostępnych,auta są skomplikowane i nigdy nie dojdziesz co jest źle,mechanicy kupują samochody i po jakimś czasie dowiadują się dopiero co kupili,nie ma idealnie,powodzenia :)

Opublikowano

Ja kupiłem eSke też nie dawno i było w niej robione sprzegło i rozrząd... Co się okazało i tak musiałem to wszystko zrobić plus kilka innych rzeczy... Nie ma co się zrażać jak kolega pisał. Najwyżej dłużej autem pojeździsz :-P

Opublikowano

Ja kupiłem eSke też nie dawno i było w niej robione sprzegło i rozrząd... Co się okazało i tak musiałem to wszystko zrobić plus kilka innych rzeczy... Nie ma co się zrażać jak kolega pisał. Najwyżej dłużej autem pojeździsz :-P

Właśnie o to chodzi zrobisz i będziesz wiedział co masz dzięki temu nic Cię już nie zaskoczy, wiadomo że każdy chciałby kupić i tylko lać i śmigać ale w 13 letnim samochodzie tak się nie da odpowiedni pakiet startowy musi być, dobrze że padło na ALT, a nie na BBK jak u kolegi wyżej :wink: bo prajs nie porównywalny.

Opublikowano (edytowane)

ALT to 2.0 FSI czy E czy jak to tam leci? Niestety z wersjami silnika jestem do tyłu i to bardzo. A wyposażenie rozszyfruje dziś :)

Edytowane przez Wasiuuu
Opublikowano

Zdzisiu zmień te felgi ! :D Na jakieś 17 ;) Polecam na takie jak moje :P lub słońca i będzie kozak auto.

Ps; Przyciemnij jeszcze szyby ;)

Opublikowano

Nie, nie jest to fsi więc gaz można wrzucać bez problemu

Opublikowano (edytowane)

@Tweak chętnie bym takie felunie przytulił ale not enough $£€ :(

Przyciemnianie szyb może w przyszłym miesiącu. Co prawda nie umiem ale kolega, który "w miare" umie przyciemniać szyby (Trenował na Golfach) obiecał, że pomoże.

Do gazu to jeszcze ho ho ho czasu szmat.

ale może później później.

W pierwszej kolejności chcę wam pokazać jak wyglądało podwozie przed konserwacją:
b6vja4bl.jpg
j6tou6i3.jpg
k27v2vl2.jpg
Teraz to wygląda dużo dużo dużo lepiej, ale itak w dalszej chwili nie mam pojęcia jaka jest kondycja zawieszenia.
Dzięki linkowi od @Devey rozszyfrowałem swoje wyposażenie. Nie wiem co to za rodzaj elfickiego, ale sądze, że to podstawowe wyposażenie:
E0A = Akcja specjalna-brak
7A0 = Bez odtwarzacza cd/instalacji do odtwarzacza płyt cd
4UE = Lewo/prawo
6X0 = Bez uchwytu
5SL = Lusterko na wysięgniku (konvex) 1f52
5RU = Lusterko wsteczne zew.z wiekszym.zwierc.(konvex)
1KD = Hamulce tarczowe tył
J0L = Akumulator
1LB = Faustsattelbremse przod
1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe
3FA = Bez wkładu dachu (dach pełny)
5MA = Wkłady ozdobne
7X0 = Bez ultradŹwiękowej sygn.przy parkowaniu
4R5 = Elektryczne podnoŚniki szyb przod
F0A = Kein sonderfahrzeug, standard-ausfuehrung
8GL = Alternator
0G1 = Przedłużenie okresu przeglĄdu
0YG = Klasy ciezaru-os tylna >> zakres ciezaru: 1ba:473--495 1br:473--495 1be:496--519
0JF = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas:
T0F = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa 2,0 l litera kodowa
3ND = Siedzisko i oparcie tylne
8JH = Reflektor halogenowy kzl
U2A = Zestaw wskaznikow z obrotomierzem, zegarem radiowym
X0A = National sales program germany
1N1 = Elektryczno-hydraul. wspomaganie ukladu kierown.
2ZQ = Kierownica wielofunkc. do poduszki bezp.
8Q1 = Autom. dynamiczna regulacja zasięgu refl.
9Q4 = WyŚwietlacz wielof. z wyŚwietl. przeglĄdów
8Z5 = Chlodnica wody
MW2 = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa 2,0 l litera kodowa
7Q9 = System nawigacji
C1W = Felga aluminiowa 6 jx15h2 et42
7K0 = Bez układu kontroli ciŚnienia w oponach
4X3 = Boczna pod.bezp. z przodu i pod.bezp.głowy
2K1 = Zderzak wzmocniony
6R2 = Oslona dzwigni zmiany biegow skora
3L3 = Siedzenia normalne przod
4KC = Szkło atermiczne-dookoła, zielony
3Y0 = Bez rolety przesiwsłonecznej
4K4 = Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem radiowym, sterowaniem wewnętrznym i oddzielnym sterowaniem zamka pokrywy bagażnika.
5D1 = Carrier frequency 433.92 to 434.42 mhz
1SA = Bez osłony dolnej zesp. napedowego
0GG = Instalacja oczyszczania gazow spal. eu4
Q1A = Siedzenia normalne
4GH = Szkło atermiczne-dookoła, zielony
Edytowane przez Wasiuuu
Opublikowano

Rdza rzeczywiście spora.A auto skąd sprowadzone? Nie czasem z Danii?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...