rrrudy25 Opublikowano 29 Lutego Opublikowano 29 Lutego Elegancko,wertowanie całego tematu nie poszło na marne🙂 Oczywiście że będę chciał tarcze i klocki do tego zestawu,odezwę się do ciebie 👍
SushiSakana Opublikowano 5 Marca Opublikowano 5 Marca Dostanę gdzieś ferodo ds2500 pod zacisk q5 brembo 4t pod tarcze 345mm? Nigdzie tego znaleźć nie mogę albo co mogę sensownego w zamian wsadzić ? Przód 345 tył 330 tarcza dba street gładka + ds2500 czy to nie ma zbytnio sensu? Chyba że jakiś secik równie dobry a troszkę tańszy, coś polecicie?
Dev Opublikowano 5 Marca Opublikowano 5 Marca (edytowane) jak chcesz dobre klocki do tych zacisków to puszkaj Galfera Sport albo Mintexa Edytowane 5 Marca przez Dev 1
manuelos Opublikowano 9 Marca Opublikowano 9 Marca (edytowane) Cześć, mam kilka pytań : 1. Czy 6 tłoczkowe akebono od S4 a 4 tłoczkowe brembo to duża różnica ? 2. Czy obowiązkowo trzeba też wymieniać tył ? 2.0 TDI 230KM 475Nm w quattro, ale odkąd po zakupie zmieniłem tarcze/klocki na starcie tak zrobiłem na nich w 4,5 roku 100 tys km ( bez wymiany klocków - nadal są ok ale już zbliżają się do końca) - także nie chciałbym strzelać do wróbla z armaty tym bardziej, że to spory koszt jak na 8 letnie auto. Jak ktoś ma coś do zaoferowania to smiało na PW proszę wysyłać. Tutaj opis autka jak coś Edytowane 9 Marca przez manuelos
Kodzak33 Opublikowano 9 Marca Opublikowano 9 Marca Pytanie do znawców, co lepsze? Zacisk 356mm z a6 c7 czy 4 tłok 345mm też z a6 c7 ?
H4mm3R Opublikowano 9 Marca Opublikowano 9 Marca 42 minuty temu, Kodzak33 napisał(a): Pytanie do znawców, co lepsze? Zacisk 356mm z a6 c7 czy 4 tłok 345mm też z a6 c7 ? Zacisk zaciskiem, tu tarcza robi diametralną różnicę 356x34 vs. 345x30
Dev Opublikowano 9 Marca Opublikowano 9 Marca Godzinę temu, Kodzak33 napisał(a): Pytanie do znawców, co lepsze? Zacisk 356mm z a6 c7 czy 4 tłok 345mm też z a6 c7 ? pytanie z serii: co lepsze ? polonez czy wartburg ?
Kodzak33 Opublikowano 9 Marca Opublikowano 9 Marca 29 minut temu, H4mm3R napisał(a): Zacisk zaciskiem, tu tarcza robi diametralną różnicę 356x34 vs. 345x30 Masz rację, grubsza tarcza na trasie więcej zniesie, bardziej mi chodzi o skuteczność zacisków
Kodzak33 Opublikowano 9 Marca Opublikowano 9 Marca 3 minuty temu, Dev napisał(a): pytanie z serii: co lepsze ? polonez czy wartburg ? Jak zawsze w sedno.
Dev Opublikowano 9 Marca Opublikowano 9 Marca Teraz, Kodzak33 napisał(a): Masz rację, grubsza tarcza na trasie więcej zniesie, bardziej mi chodzi o skuteczność zacisków skutecznosc zacisków ?
H4mm3R Opublikowano 9 Marca Opublikowano 9 Marca 1 minutę temu, Kodzak33 napisał(a): Masz rację, grubsza tarcza na trasie więcej zniesie, bardziej mi chodzi o skuteczność zacisków Oba d*py nie urywają.
Dev Opublikowano 9 Marca Opublikowano 9 Marca (edytowane) 4 minuty temu, H4mm3R napisał(a): Oba d*py nie urywają. nie pisz głupot, co prawda 4 tłok Brembo to takie placebo ale do 2 litrowego rzepakowego smierdziucha w zupełnosci wystarczy, 356 bedzie lepsze i czasmi tansze w montazu oczywiscie trzeba pamietac o 330 na tyle Edytowane 9 Marca przez Dev
H4mm3R Opublikowano 9 Marca Opublikowano 9 Marca 2 minuty temu, Dev napisał(a): nie pisz głupot, co prawda 4 tłok Brembo to takie placebo ale do 2 litrowego rzepakowego smierdziucha w zupełnosci wystarczy, 356 bedzie lepsze i czasmi tansze w montazu oczywiscie trzeba pamietac o 330 na tyle Głupotą jest wybór 345 gdzie w cenie zacisków można mieć zestaw 356/330 1
Kodzak33 Opublikowano 9 Marca Opublikowano 9 Marca Tył 330mm już jest, auto jest ciężkie bo to c7 quattro avant, a w serii 320/300. Taniej będzie dać 356, ale wiele głosów słyszałem że niby 4 tłok brembo 345 np z macana jest lepszy
Turbo1990 Opublikowano 10 Marca Opublikowano 10 Marca (edytowane) Cześć wszystkim. Mam do kupienia zaciski z A6 C7 Bi Turbo które siedziały na tarczy 330mm pytanie do was czy to te same zaciski które można ładować do A4 B8 pod tarcze 356mm ? Cena która wołają to 800 zł Edytowane 10 Marca przez Turbo1990
H4mm3R Opublikowano 10 Marca Opublikowano 10 Marca 19 godzin temu, Kodzak33 napisał(a): Tył 330mm już jest, auto jest ciężkie bo to c7 quattro avant, a w serii 320/300. Taniej będzie dać 356, ale wiele głosów słyszałem że niby 4 tłok brembo 345 np z macana jest lepszy Lepszy z wyglądu jedynie. Zresztą do C7 pakowałbym min. 375
Wandej Opublikowano 10 Marca Opublikowano 10 Marca W dniu 9.03.2024 o 21:23, Kodzak33 napisał(a): Tył 330mm już jest, auto jest ciężkie bo to c7 quattro avant, a w serii 320/300. Taniej będzie dać 356, ale wiele głosów słyszałem że niby 4 tłok brembo 345 np z macana jest lepszy A w czym te Brembo lepsze? Lżejsze jedynie ale tarcza dalej mala i cienka bo 345x30 vs 356x34
Kodzak33 Opublikowano 11 Marca Opublikowano 11 Marca 14 godzin temu, Wandej napisał(a): A w czym te Brembo lepsze? Lżejsze jedynie ale tarcza dalej mala i cienka bo 345x30 vs 356x34 Mówią że większa powierzchnia klocka i mocniejszy docisk. Piszę co słyszałem. Według mnie tarcza 356 beż porównania lepsza
Dev Opublikowano 11 Marca Opublikowano 11 Marca bierz 356 na przód, na tył tez daj 356 i bedzie git 1
Kodzak33 Opublikowano 12 Marca Opublikowano 12 Marca 5 godzin temu, Dev napisał(a): bierz 356 na przód, na tył tez daj 356 i bedzie git Na tyle już jest 330mm, tył 300 jak nowy do sprzedania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się