marcin_o23 Opublikowano 19 Stycznia 2021 Opublikowano 19 Stycznia 2021 ponieważ jesteście w temacie hebli najlepsi jakich znam to zapytam, hebel w a6 c7 allroad 345, to co jest inne niż w zwykłej a6?? zacisk czy tarcza?? i co jeśli użyjemy zacisku i tarczy z allroad-a w zwykłej??
Gibons Opublikowano 19 Stycznia 2021 Opublikowano 19 Stycznia 2021 50 minut temu, marcin_o23 napisał: ponieważ jesteście w temacie hebli najlepsi jakich znam to zapytam, hebel w a6 c7 allroad 345, to co jest inne niż w zwykłej a6?? zacisk czy tarcza?? i co jeśli użyjemy zacisku i tarczy z allroad-a w zwykłej?? Z allroad do zwykłej wersji nie podejdzie przód.
Wandej Opublikowano 19 Stycznia 2021 Opublikowano 19 Stycznia 2021 3 godziny temu, marcin_o23 napisał: ponieważ jesteście w temacie hebli najlepsi jakich znam to zapytam, hebel w a6 c7 allroad 345, to co jest inne niż w zwykłej a6?? zacisk czy tarcza?? i co jeśli użyjemy zacisku i tarczy z allroad-a w zwykłej?? Tarcza jest taka sama. 4G0 615 301 G
marcin_o23 Opublikowano 20 Stycznia 2021 Opublikowano 20 Stycznia 2021 7 godzin temu, Gibons napisał: Z allroad do zwykłej wersji nie podejdzie przód. zacisk inny?
H4mm3R Opublikowano 20 Stycznia 2021 Opublikowano 20 Stycznia 2021 10 godzin temu, Wandej napisał: Tarcza jest taka sama. 4G0 615 301 G Allroad ma tarcze N, a zwykła C7 ma tarcze z Q. Nie wprowadzaj ludzi w błąd, pomyliło Cię z B8 Allroad C7 ma inne tarcze, zaciski ten sam.
Gibons Opublikowano 20 Stycznia 2021 Opublikowano 20 Stycznia 2021 6 godzin temu, marcin_o23 napisał: zacisk inny? Zabieraj te 356mm a nie pytaj o 345mm. Już się przekonałeś że hamulec jest ważny.
Wandej Opublikowano 20 Stycznia 2021 Opublikowano 20 Stycznia 2021 3 godziny temu, H4mm3R napisał: Allroad ma tarcze N, a zwykła C7 ma tarcze z Q. Nie wprowadzaj ludzi w błąd, pomyliło Cię z B8 Allroad C7 ma inne tarcze, zaciski ten sam. Przedlift też? Przeglądałem wczoraj w partslinku i był nr j.w
marcin_o23 Opublikowano 20 Stycznia 2021 Opublikowano 20 Stycznia 2021 3 godziny temu, Gibons napisał: Zabieraj te 356mm a nie pytaj o 345mm. Już się przekonałeś że hamulec jest ważny. to nie dla mnie, potrzebuje info co tam jest inne w allroad a zwykła
H4mm3R Opublikowano 20 Stycznia 2021 Opublikowano 20 Stycznia 2021 1 godzinę temu, Wandej napisał: Przedlift też? Przeglądałem wczoraj w partslinku i był nr j.w Tak, inna piasta = inna tarcza.
Gibons Opublikowano 20 Stycznia 2021 Opublikowano 20 Stycznia 2021 Tak jak Hammer pisze inne piasty. Tarcze mają Inna wysokość.
FroS-t Opublikowano 20 Stycznia 2021 Opublikowano 20 Stycznia 2021 (edytowane) Czy ktoś jest w stanie potwierdzić ze Akebono 375 wejdzie na felgę 18 z A5 18x8,5 et 29 ? Edytowane 20 Stycznia 2021 przez FroS-t
Wandej Opublikowano 20 Stycznia 2021 Opublikowano 20 Stycznia 2021 Faktycznie 52,4 i 62,4mm wysokości. Sorki za błędne informacje✌?
adamtower Opublikowano 25 Stycznia 2021 Opublikowano 25 Stycznia 2021 (edytowane) Dorwałem zestaw na swap z A6 356/330 - do odświeżenia - jednak grubo się zastanawiam, zanim porozbieram i oddam do piaskowania, czy nie zrezygnować z tego 356 na 345 Brembo 4-tłokowe. A5 Sportback 2.0tfsi, 300ps, 420Nm (320/300) - zestaw Brembo + tarcza 345 będzie lżejsze od A6 2-tłok i tarczy 356 prawda ? A jeżdżę głównie po małym mieście, siła hamowania raczej będzie ta sama, wyższość 356 chyba raczej cieplna przy większej ilości hamowań na autostradzie, przy jednorazowym ostrym hamowaniu chyba i tak opona decyduje, bo zblokować koła oba zestawy podobnie pewnie potrafią? Brembo ma chyba 4 kg, a A6 coś ok 6 tak ? Różnica w tarczach też ponad 2kg różnicy - czyli ok 4 kg na koło przypadnie - to dużo ? Może ktoś chce się wymienić zaciskami 356mm A6 na 345mm 4tłok Brembo ?? Może być do regeneracji Edytowane 25 Stycznia 2021 przez adamtower
adamtower Opublikowano 26 Stycznia 2021 Opublikowano 26 Stycznia 2021 W dniu 25.01.2021 o 19:08, Dev napisał: Nie cuduj, zakładaj 356mm Nie chodzi o cudowanie tylko o konkretne argumenty i doświadczenie. Przeanalizowałem to tak: - zacisk seria 320mm ok 7,6 kg + tarcza 320mm 10kg - daje ok 17,6 - zacisk Brembo 345mm ok 4-5 kg + tarcza 345mm 11,1kg - daje ok 16 - zacisk A6 C7 356mm ok 6 kg + tarcza 356mm 13,6kg - daje ok 20 kg Może faktycznie kombinuje, ale chce mieć świadomość i poznać opinie czy te różnice w wadze są odczuwalne podczas przyspieszania, prowadzenia auta ? nie chcę się wkopać w coś z czego nie będę zadowolony
Dev Opublikowano 26 Stycznia 2021 Opublikowano 26 Stycznia 2021 5 minut temu, adamtower napisał: Może faktycznie kombinuje, ale chce mieć świadomość i poznać opinie czy te różnice w wadze są odczuwalne podczas przyspieszania, prowadzenia auta ? nie chcę się wkopać w coś z czego nie będę zadowolony Kogoś mi przypominasz.... Juz wiem !!!!! Sheldon Cooper...
Wandej Opublikowano 26 Stycznia 2021 Opublikowano 26 Stycznia 2021 7 minut temu, adamtower napisał: Nie chodzi o cudowanie tylko o konkretne argumenty i doświadczenie. Przeanalizowałem to tak: - zacisk seria 320mm ok 7,6 kg + tarcza 320mm 10kg - daje ok 17,6 - zacisk Brembo 345mm ok 4-5 kg + tarcza 345mm 11,1kg - daje ok 16 - zacisk A6 C7 356mm ok 6 kg + tarcza 356mm 13,6kg - daje ok 20 kg Może faktycznie kombinuje, ale chce mieć świadomość i poznać opinie czy te różnice w wadze są odczuwalne podczas przyspieszania, prowadzenia auta ? nie chcę się wkopać w coś z czego nie będę zadowolony Nic nie stoi na przeszkodzie kupić tarcze 356 z alu dzwonem które ważą 10,5kg
pelonek1 Opublikowano 26 Stycznia 2021 Opublikowano 26 Stycznia 2021 9 minut temu, adamtower napisał: czy te różnice w wadze są odczuwalne podczas przyspieszania Na pewno ich nie zauważysz. W ogóle to skąd masz takie pomysły?
adamtower Opublikowano 26 Stycznia 2021 Opublikowano 26 Stycznia 2021 4 minuty temu, Dev napisał: Kogoś mi przypominasz.... Juz wiem !!!!! Sheldon Cooper...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się