multimulti Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 Witam! czasami dłużej musze krecic rozrusznikiem nim odpali,i wydostaje sie przez chwile bialy dym,co to moze byc??? na zimny silniku tylko.
Gentleman Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 a plynu chlodniczego przypadkiem nie ubywa ?
SotoM Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 (edytowane) moze nieszczelnośc układu paliwowego - cofa sie po dłuzszym postoju paliwo - sprawdź zaworek jedno kierunkowy na filtrze paliwa a przede wszystkim oringi na nim jak również opaski na weżykach do filtra - jesli są załozone sprężyste to zmień na skrecane. albo zamiesc temat w silnikach 2,5TDI Edytowane 29 Lipca 2015 przez SotoM
multimulti Opublikowano 29 Lipca 2015 Autor Opublikowano 29 Lipca 2015 płyn nie ubywa,ogólnie nic sie nie dzieje,tylko rano trzeba z 3razy dłużej zakrecić ,no i ten bialy dym chwile wylatuje. jak ten zaworek sprawdzic?
gkarol Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 Witam ja się też mam taki sam problem że auto po dłuższym postoju muszę przytrzymać go na rozruszniku aby zapaliło i jak zapali to przez chwilę wydobywa się biały dym i nie równo pracuję. To stało się po wycięciu dpf a komputer pokazuje spalanie 40L. Co muszę zrobić aby auto przywrócić do stanu jak przed wycięciem dpf. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
beny2303 Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 Wyciąłeś DPF i nic więcej nie robiłeś? A mapowanie?
Muskel1 Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 płyn nie ubywa,ogólnie nic sie nie dzieje,tylko rano trzeba z 3razy dłużej zakrecić ,no i ten bialy dym chwile wylatuje. jak ten zaworek sprawdzic? W jakim stanie jest akumulator? Te 2.5 TDI maja to do siebie, że potrzebują odpowiednią ilość obrotów do odpalenia. Podladuj go i zobacz czy sie zmieniło. Masz pierwszą pompe wtryskową? czasami tak się objawy jak pompa siada. Zaworka nie sprawdzisz. Wymień go po prostu, bo koszt nie duży a wykluczy jedną z możliwych przyczyn.
gkarol Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 Wyciąłeś DPF i nic więcej nie robiłeś? A mapowanie? zrobił to fachowiec wziął pieniądze a z autem są same problemy
piotrsob1 Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Witam! czasami dłużej musze krecic rozrusznikiem nim odpali,i wydostaje sie przez chwile bialy dym,co to moze byc??? na zimny silniku tylko. Biały dymek oznacza nie spalone paliwo, czyli w momencie odpalania w silniku nie było warunków do jego spalenia Przyczyn może być dużo i ich naprawienie może słono kosztować, ale jest jeden prosty sposób, nazywany przez niektórych "druciarstwem" Wystarczy oszukać sterownik silnika i pokazać mu niższą temperaturę chłodziwa , ale tylko w momencie odpalania, a wtedy on sam tak zmodyfikuje parametry że silnik uruchomi się bez problemu Jak ktoś chce szczegóły to pytać
multimulti Opublikowano 30 Lipca 2015 Autor Opublikowano 30 Lipca 2015 Witam! czasami dłużej musze krecic rozrusznikiem nim odpali,i wydostaje sie przez chwile bialy dym,co to moze byc??? na zimny silniku tylko. Biały dymek oznacza nie spalone paliwo, czyli w momencie odpalania w silniku nie było warunków do jego spalenia Przyczyn może być dużo i ich naprawienie może słono kosztować, ale jest jeden prosty sposób, nazywany przez niektórych "druciarstwem" Wystarczy oszukać sterownik silnika i pokazać mu niższą temperaturę chłodziwa , ale tylko w momencie odpalania, a wtedy on sam tak zmodyfikuje parametry że silnik uruchomi się bez problemu Jak ktoś chce szczegóły to pytać proszędokladniej o tym DRUCIARSTWIE:) jak go kupiłem,zauwazylem,na 2dzien,ze woda kapie z rury wydechowej.i tak moze z 2razy w 3tygodnie(skropliny).plyn itp wszystko ok/ Po paru dniach,jak stał dwa dni musiałem pokrecic i ten dymek bialy z rury..w ciagu tygodnia z dnia na dzien dobrze palił,postał znowu dwa dni i też odpalił szybko(myslalem ,ze znowu bede dłużej krecic).Po tyg teraz drugi dzien z rzedu kreciłem dłużej ??????? i po odpaleniu nic nie dzieje sie,nie trzesie itp.
beny2303 Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 multimulti A jak wyglądają świece żarowe i pompowstryski? gkarol Jedź do fachowca i spytaj się czy po wycięciu DPF mapował auto! Jeżeli nie musi to zrobić tuner, albo ktoś kto jest obcykany w VCDS! Ważna sprawa! Jeżeli zmieniał mape to może jest trochę namieszane i komputer głupieje
Musashi Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Witam! czasami dłużej musze krecic rozrusznikiem nim odpali,i wydostaje sie przez chwile bialy dym,co to moze byc??? na zimny silniku tylko. a gdybyś tak jeszcze napisał jakiego silnika problem dotyczy.... w profilu masz 2,5 tdi a dział w którym zamieściłeś wątek to 1,9 i 2.0 tdi....
multimulti Opublikowano 30 Lipca 2015 Autor Opublikowano 30 Lipca 2015 spoko:) dzis odpalil dobrze:) ogolnie ,to chyba bez znaczenia silnik?!
piotrsob1 Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Nie wiesz jaki to silnik ? jeżeli wiesz to podaj oznaczenie literowe, albo chociaż ile to ma cylindrów i z którego roku to serce Od tego zależy czy można Ci pomóc czy nie
Muskel1 Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 spoko:) dzis odpalil dobrze:) ogolnie ,to chyba bez znaczenia silnik?! Mam nadzieję, że to żart kolego. Jeżeli spodziewasz się pomocy, to podaj rzeczy o których mowa bo nikt tu jasnowidzem nie jest a przyczyn jest wiele. Znajomość typu silnika jest podstawowym kryterium w poszukiwaniu przyczyn. Chyba, że chcesz uzyskać taką odpowiedź jaką Ty tu udzieliłes?
multimulti Opublikowano 30 Lipca 2015 Autor Opublikowano 30 Lipca 2015 spoko:) dzis odpalil dobrze:) ogolnie ,to chyba bez znaczenia silnik?! Mam nadzieję, że to żart kolego. Jeżeli spodziewasz się pomocy, to podaj rzeczy o których mowa bo nikt tu jasnowidzem nie jest a przyczyn jest wiele. Znajomość typu silnika jest podstawowym kryterium w poszukiwaniu przyczyn. Chyba, że chcesz uzyskać taką odpowiedź jaką Ty tu udzieliłes? AYM 2.5tdi 155km
gkarol Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Jeżeli auto przy odpaleniu dymi na biało i komputer pokazuje 40L spalania to może być uszkodzona sonda lambda ?
Musashi Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 1. a kolega multimulti czytal regulamin? 2. widzi jakiego typu silników dotyczy dział? 3. oczekujesz pomocy a nie szanujesz osob ktore tej pomocy maja tobie udzielic? watek przenosze do odpowiedniego dzialu... ana twoim miejscu zainteresowalbym sie pompa VP44, poniewaz albo lapie powietrze i to moze skutkowac jej zatarciem, albo sie zaczyna juz przycierac i to moze skutkowac jej zniszczeniem.
danielciagala Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Sprawdź sobie kompresje. Od tego bym zaczął. Przy okazji sprawdził bym świece żarowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się