NYNA Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Ja wymieniłem na Ori i lżej mi wspomaganie chodzi, nic nie cieknie nic nie wyje jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duluki Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 u mnie znowu coś piszczy przy lekkim ruchu kierownicą czy to może być wina płynu czy może paska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolek1969 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 hm No nie wiem czy jest taki sam jak w ASO. Ten Febi co napisałeś jest mineralny a w ASO mineralny był G002000 ale juz go nie robią i został zastąpiony G004000 a to syntetyk. Osobiście wymieniłem na G004000 z ASO i wspomaganie lżej chodzi i pompa nawet nie mruknie nawet przy max. skręcie. G002000 = mineralny, zostal zastapiony na G004000 = syntetyczny a zalecany przez producenta to mineralny czy moze "w nocy mechanicy z audi wymienili mi uklad wspomagania" i moge juz lac syntetyczny ? calkowicie zglupialem i nie wiem jaki plyn mam zalac PS. nasuwa mi sie taki wniosek, ze zalega im w magazynach syntetyczny i trzeba sie go pozbyc, dlatego mozna juz lac syntetyczny bez jakichkolwiek skutkow ubocznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Mnie nikt nie wymienił ukladu wspomagania a zalałem go płynem G004000 i wszytko jest Niemcy raczej nie podali by informacji że płyn G002000 został zastapiony G004000 jeżeli nie byłoby jakieś ryzyko stosowania go. http://www.a4-klub.pl/smf/wspomaganie_plyn_g004000m2_to_to_samo_co_g002000-t766.30.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Ile tego oleju mineralnego trzeba kupić przy wymianie w A4 B5 po II lifcie ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mczekaj5 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Czy nie ma znaczenia czy B5 czy B6 można lać ten sam płyn?? Mam na mysli Ori albo FEBI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 wgrxxx było sporo o tym temacie.Następnym razem użyj opcji . http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t19688.0.html;highlight=jaki+p%B3yn+do+wspomagania Odpowiedź na pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mczekaj5 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Czytałem wszystkie te posty i wiem na temat opisu na obudowie zbiorniczka i kolorach zmianach G002 na 004 itd.. chodziło mi tlko o potwierdzenie czy nie ma znaczenia czy B5 czy B6 tylko to co pisze na zbiorniczku..:> w sumie faktycznie pytanie bez sensu trochę dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1985 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 po przeczytaniu tych wszystkich postów to ja juz sam niewiem naco zmienic skoro nie produkuja juz tego G002000, czy na G004000 czy lepiej febi zielony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Nikt za Ciebie decyzji nie podejmie. Jedni leją Ori G004000 inni Febi. Ja wlałem Ori G004000 i wspomaganie chodzi elegancko i mam spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Lej FEBI Zielony i po problemie kolego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 kupuj febi nic mu będzie ja rowniez u siebie zalewam tym plynem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wgrxxx Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 witam ponownie, szykuję się do regeneracji maglownicy i pompy, potrzebuję ustalic płyn, z racji tego że to już starsze autko wolę nie kombinować z syntetykiem i trzymam sie oleju mineralnego (na zbiorniczku jest symbol G002000 - korek zielony jeśli to ma jakies znaczenie) płyn FEBI 6162 nie bardzo mogę kupić, zaproponowano mi za to jakis inny niemiecki płyn "SWAG" o oznaczeniu "No. 99 60 6162" mineralny koloru zielonego. na fakturce jest napisane że jest zalecany do audi, vw. czy ktoś cos na ten temat może mi powiedzieć? czy cos takiego moze być???? prosze kogos z was o pilną odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Po regeneracji to tym bardziej wlał bym ORI płyn i nie kombinował z wynalazkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskar Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Kolego ja wlałem oryginalny z ASO. Koszt 45 zł. Chodzi super. Polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapec Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Witam. Panowie mam pytanie odnośnie płynu FEBI. Czy zielony płyn M6162 i 06162 to ten sam płyn? Butelki tylko troszkę się różnią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Witam. Panowie mam pytanie odnośnie płynu FEBI. Czy zielony płyn M6162 i 06162 to ten sam płyn? Butelki tylko troszkę się różnią. ma byc zielony, info jest na butelce ja leję LHM do citroena jest lepszy od ORI i Febi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapec Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Zielony to on jest. W sklepie prosiłem o płyn do Audi dopiero w domu zauważyłem że na etykiecie napisane jest BMW wrzucam fotkę butelki. [br]Dopisany: 26 Marzec 2009, 19:42_________________________________________________Coś nie mogę tej foty wrzucić. http://img262.imageshack.us/gal.php?g=img2805.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slodki79 Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Spokojnie dobry jest.Ja u siebie też na taki wymieniałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcink001 Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Ja mam 1.6 ADP i niedawno też odkryłem że mam poziom płynu poniżej minimum, jego barwa w zbiorniczku-brązowa (czy jak niektórzy mówią-bursztynowa). Na zbiorniczku napisane "nur mineral" i korek zielony. Wahałem się między oryginałem G004 a Febi 6162. Wziąłem ten drugi ze względu na koszty-mój mechanik mówił że sporo będzie potrzeba na płukanie i potem zalanie-byłem przy wymianie/płukaniu/odpowietrzaniu i faktycznie w sumie poszło 3,5 litra ale mam teraz czyściutki zielony płyn a nie żadną mieszaninę. Zanim się zabrałem do tej wymiany to przeczytałem chyba wszystko co jest na naszym forum nt. płynów wspomagania. Zacznijmy od tego że zalecany G002 jest niedostępny. Faktycznie na Febi 6162 jest napisane że ma rekomendacje BMW. Jednak sugerowałem się dwoma rzeczami: 6162 jest zielony i do drugie-przede wszystkim-że jest MINERALNY.G004 a więc następca potrzebnego nam (właścicielom A4 B5) jest podobno syntetyczny więc to (a także cena) sprawiło że jednak zdecydowałem się na Febi. Strona Febi podaje niby że do Audi ma być 6161 ale to jest syntetyczny zamiennik oryginalnego G004. A my potrzebujemy jednak minerala-stąd mój wybór. Po wymianie nic mi nie piszczy, nie buczy nawet przy ostrym skręcaniu. Dodam jednak że przed wymianą też nie miałem żadnych problmeów oprócz tego że było go po prostu tak ok.centymetr poniżej minimum i że był straszliwie brudny. Aha, w ASO (a obdzwoniłem kilka) nikt nie wiedział czy G004 jest mineralem czy syntetykiem-mówili jednak że to jedyny olej jaki mają i leją do VW/Audi. To że G004 to syntetyk to wiem właściwie tylko od was:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się