Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki płyn do układu wspomagania ?


wgrxxx

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie znowu coś piszczy przy lekkim ruchu kierownicą czy to może być wina płynu czy może paska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm :mysli:

No nie wiem czy jest taki sam jak w ASO.

Ten Febi co napisałeś jest mineralny a w ASO mineralny był G002000 ale juz go nie robią i został zastąpiony G004000 a to syntetyk.

Osobiście wymieniłem na G004000 z ASO i wspomaganie lżej chodzi i pompa nawet nie mruknie nawet przy max. skręcie.

G002000 = mineralny, zostal zastapiony na G004000 = syntetyczny

a zalecany przez producenta to mineralny :mysli:

czy moze "w nocy mechanicy z audi wymienili mi uklad wspomagania" i moge juz lac syntetyczny ? :mysli:

calkowicie zglupialem i nie wiem jaki plyn mam zalac :disgust:

PS. nasuwa mi sie taki wniosek, ze zalega im w magazynach syntetyczny i trzeba sie go pozbyc, dlatego mozna juz lac syntetyczny bez jakichkolwiek skutkow ubocznych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie nikt nie wymienił ukladu wspomagania a zalałem go płynem G004000 i wszytko jest :good:

Niemcy raczej nie podali by informacji że płyn G002000 został zastapiony G004000 jeżeli nie byłoby jakieś ryzyko stosowania go.

http://www.a4-klub.pl/smf/wspomaganie_plyn_g004000m2_to_to_samo_co_g002000-t766.30.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wgrxxx było sporo o tym temacie.Następnym razem użyj opcji :szukaj: . http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t19688.0.html;highlight=jaki+p%B3yn+do+wspomagania Odpowiedź na pytanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem wszystkie te posty i wiem na temat opisu na obudowie zbiorniczka i kolorach zmianach G002 na 004 itd.. chodziło mi tlko o potwierdzenie czy nie ma znaczenia czy B5 czy B6 tylko to co pisze na zbiorniczku..:> w sumie faktycznie pytanie bez sensu trochę:) dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt za Ciebie decyzji nie podejmie. Jedni leją Ori G004000 inni Febi.

Ja wlałem Ori G004000 i wspomaganie chodzi elegancko i mam spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie,

szykuję się do regeneracji maglownicy i pompy,

potrzebuję ustalic płyn,

z racji tego że to już starsze autko wolę nie kombinować z syntetykiem i trzymam sie oleju mineralnego (na zbiorniczku jest symbol G002000 - korek zielony jeśli to ma jakies znaczenie)

płyn FEBI 6162 nie bardzo mogę kupić, zaproponowano mi za to jakis inny niemiecki płyn "SWAG" o oznaczeniu "No. 99 60 6162" mineralny koloru zielonego.

na fakturce jest napisane że jest zalecany do audi, vw.

czy ktoś cos na ten temat może mi powiedzieć?

czy cos takiego moze być????

prosze kogos z was o pilną odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie mam pytanie odnośnie płynu FEBI. Czy zielony płyn M6162 i 06162 to ten sam płyn? Butelki tylko troszkę się różnią.

ma byc zielony, info jest na butelce

ja leję LHM do citroena jest lepszy od ORI i Febi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zielony to on jest. W sklepie prosiłem o płyn do Audi dopiero w domu zauważyłem że na etykiecie napisane jest BMW wrzucam fotkę butelki. gal.php?g=img2805.jpg[br]Dopisany: 26 Marzec 2009, 19:42_________________________________________________Coś nie mogę tej foty wrzucić. http://img262.imageshack.us/gal.php?g=img2805.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 1.6 ADP i niedawno też odkryłem że mam poziom płynu poniżej minimum, jego barwa w zbiorniczku-brązowa (czy jak niektórzy mówią-bursztynowa). Na zbiorniczku napisane "nur mineral" i korek zielony.

Wahałem się między oryginałem G004 a Febi 6162. Wziąłem ten drugi ze względu na koszty-mój mechanik mówił że sporo będzie potrzeba na płukanie i potem zalanie-byłem przy wymianie/płukaniu/odpowietrzaniu i faktycznie w sumie poszło 3,5 litra ale mam teraz czyściutki zielony płyn a nie żadną mieszaninę.

Zanim się zabrałem do tej wymiany to przeczytałem chyba wszystko co jest na naszym forum nt. płynów wspomagania. Zacznijmy od tego że zalecany G002 jest niedostępny. Faktycznie na Febi 6162 jest napisane że ma rekomendacje BMW. Jednak sugerowałem się dwoma rzeczami: 6162 jest zielony i do drugie-przede wszystkim-że jest MINERALNY.G004 a więc następca potrzebnego nam (właścicielom A4 B5) jest podobno syntetyczny więc to (a także cena) sprawiło że jednak zdecydowałem się na Febi. Strona Febi podaje niby że do Audi ma być 6161 ale to jest syntetyczny zamiennik oryginalnego G004. A my potrzebujemy jednak minerala-stąd mój wybór.

Po wymianie nic mi nie piszczy, nie buczy nawet przy ostrym skręcaniu. Dodam jednak że przed wymianą też nie miałem żadnych problmeów oprócz tego że było go po prostu tak ok.centymetr poniżej minimum i że był straszliwie brudny.

Aha, w ASO (a obdzwoniłem kilka) nikt nie wiedział czy G004 jest mineralem czy syntetykiem-mówili jednak że to jedyny olej jaki mają i leją do VW/Audi. To że G004 to syntetyk to wiem właściwie tylko od was:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...