KINIAM Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 2 godziny temu, tomasz102 napisał: Czy to te dwa same produkty ? Czy jest między nimi jakaś różnica ? Produkt ten sam. Na pierwszym zdjęciu stare opakowanie identyczne z Valeo i Delphi. Drugie zdjęcie nowsza linia opakowań Totala.
kamil2227 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Opublikowano 3 Czerwca 2017 http://allegro.pl/total-lhm-plus-1l-galonoleje-bialystok-i6696678108.html czyli ten produkt jest mineralny i nada sie do ukladu wspomagania do audi a4 b5 ?
tomasz102 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Opublikowano 3 Czerwca 2017 (edytowane) Jest mineralny i nada się. 2 lata temu miałem regenerowaną maglownicę i został zalany zielony mineralny febi. Kilka tygodni temu kiedy go wyciągałem był czarny. Mam nadzieję że z LHM tak nie będzie. Kupiłem 2 litry, a poszło jakieś 1,5 litra. Około 1 litra użyłem na same płukanie układu, ale dzięki temu jest teraz czysty Edytowane 12 Czerwca 2017 przez tomasz102
bialy986 Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 Pojawił mi się problem,strasznie zaczęły mi się pocą przewody od zbiorniczka płynu wspomagania Dawno temu miałem regenerowana maglownice,zalali płyn czerwony (chyba atf 2).Chcę z tym zrobić porządek,sugerując się numerem na zbiorniku wychodzi ze mam lać mineralny,tylko czy można po takiej regeneracji magla?Kupować z aso odpowiednik czy tego lhm citroen mineralny?Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
misiek95 Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 W audi a4 b7 servotronic po wymianie płynu na LHM po miesiącu pompa się rozsypala Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
wesz82 Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 6 godzin temu, bialy986 napisał: Pojawił mi się problem,strasznie zaczęły mi się pocą przewody od zbiorniczka płynu wspomagania Dawno temu miałem regenerowana maglownice,zalali płyn czerwony (chyba atf 2).Chcę z tym zrobić porządek,sugerując się numerem na zbiorniku wychodzi ze mam lać mineralny,tylko czy można po takiej regeneracji magla? Kupować z aso odpowiednik czy tego lhm citroen mineralny? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Lej dalej syntetyk bo magiel dostal uszczelki co nic mu nie zrobia. Pompie tez nie zaszkodzi.. Jak bedziesz to robił to wyczysc dobrze zbiorniczek w środku. Misiek albo gdzieś był bład w zmianie albo powinieneś smigac na syntetyku????
bialy986 Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 Lej dalej syntetyk bo magiel dostal uszczelki co nic mu nie zrobia. Pompie tez nie zaszkodzi.. Jak bedziesz to robił to wyczysc dobrze zbiorniczek w środku. Misiek albo gdzieś był bład w zmianie albo powinieneś smigac na syntetyku????No ok,czyli czerwony syntetyk?tylko teraz-wszystko jedno jaka firma czy tylko febi 6161 albo aso audi?Mimo że na zbiorniku jest g00200 minerał to po regeneracji magla lać syntetyk?Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
wesz82 Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 Naj bedzie jak zadzwonisz do firmy co robila magiel i zapytasz ich ale tak skoro zalali Ci czerwony to wiedza co robia. Do tego jezdzisz juz 2 lata wiec to jest tego potwierdzenie. Malo tego kiedys dzwonilem do paru zakladow co robia magle i zawsze zalecaja lac syntetyk malo tego w jednej z 3 powiedzieli ze uwala mi reklamacje jak dojda ze byl lany mineral... Nie wiem jaki. Z aso mysle ze bedzie ok.
bialy986 Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 No i super,dzięki za rzeczowe odpowiedzi.To już 2 lata minęły od regeneracji?Dobrą masz pamięć :-) Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Wandej Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 Dnia 4/18/2017 o 05:24, wesz82 napisał: Nie do zawieszeni lecz do hydrauliki. Skoro w takim zabojadzie poradzi sobie z duzo wiekszym ukladem to mysle ze obsluzy spokojnie nasze uklady. Ba,nawet poruwnujac go do ori aso oooo mozna powiedziec ze jest taki sam. Z reszta niech ktos kupi 3 butle tj febi, ori aso i lhm-a. Stawiam litra ze po otwarciu i przelaniu ich da jakiegos naczynia pierwsza mysla bedzie;te febi to gow....jakich malo... Do zawieszeń i hydrauliki bo jak wiadomo w citroenach jest zawieszenie hydropneumatyczne do którego właśnie zalewa się lhm
wesz82 Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 9 godzin temu, Wandej napisał: Do zawieszeń i hydrauliki bo jak wiadomo w citroenach jest zawieszenie hydropneumatyczne do którego właśnie zalewa się lhm Ale dla kolegi nie bylo to meritum dlatego tak napisalem. Loczywiscie masz racje
misiek95 Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 Lej dalej syntetyk bo magiel dostal uszczelki co nic mu nie zrobia. Pompie tez nie zaszkodzi.. Jak bedziesz to robił to wyczysc dobrze zbiorniczek w środku. Misiek albo gdzieś był bład w zmianie albo powinieneś smigac na syntetyku???? Na zbiorniczku napisane wyraźnie ze minerał. Wymiana z płukaniem przeprowadzona tak jak zawsze. Do nowej pompy zalalem febiego 6162 jak do poprzedniego auta i wszystko było i będzie w porządku. Możliwe ze zbieg okoliczności ale ja już więcej wynalazków nie używam Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
bialy986 Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 Naj bedzie jak zadzwonisz do firmy co robila magiel i zapytasz ich ale tak skoro zalali Ci czerwony to wiedza co robia. Do tego jezdzisz juz 2 lata wiec to jest tego potwierdzenie. Malo tego kiedys dzwonilem do paru zakladow co robia magle i zawsze zalecaja lac syntetyk malo tego w jednej z 3 powiedzieli ze uwala mi reklamacje jak dojda ze byl lany mineral... Nie wiem jaki. Z aso mysle ze bedzie ok.Za Twoją sugestią zadzwoniłem do zakładu gdzie regenerowali mu magiel,powiedziałem o co chodzi,że mam ubytki płynu,na zbiorniku zalecany jest mineralny.Gość powiedział że mam kupić płyn atf220,jest to czerwony syntetyk.Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
wyzyk83 Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 (edytowane) 3 godziny temu, misiek95 napisał: Na zbiorniczku napisane wyraźnie ze minerał. Wymiana z płukaniem przeprowadzona tak jak zawsze. Do nowej pompy zalalem febiego 6162 jak do poprzedniego auta i wszystko było i będzie w porządku. Możliwe ze zbieg okoliczności ale ja już więcej wynalazków nie używam Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka 6162 spełnia normy dla BMW a nie oooo i nie nadaje sie do naszych aut G00400M2 jest olejem mineralnym i taki należy lać etka też podaje że należy lać g00400m2 Edytowane 19 Lipca 2017 przez wyzyk83
bialy986 Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 Im bardziej człowiek się zagłębia w temat to powstaje metlik.Jeden pisze 6161,drugi 6162,inny lhm :-/ Tak jak pisałem wczesniej-po regeneracji magla zalecaja lac olej czerwony czyli syntetyk np.atf220 a jak nic nie ruszane to mineralny koloru zielonego?Już ciężko się w tym połapać.Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
wyzyk83 Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 (edytowane) Edytowane 20 Lipca 2017 przez wyzyk83
kowanski Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 (edytowane) Miałem zalane Total LHM+ kierownica ciężko chodziła, zmieniłem na CHF 11S i kierownica zaczęła chodzić lżej - polecam Znalazłem coś takiego może kogoś zainteresuje: http://pentosin.net/pressreleases/PENTO005_HYDRAULGUIDE3_Rev1.pdf Edytowane 22 Kwietnia 2019 przez kowanski
ndjaro Opublikowano 7 Maja 2019 Opublikowano 7 Maja 2019 Czy ktoś zalewał ten? https://allegro.pl/oferta/olej-plyn-do-wspomagania-vag-vw-g004000m2-oryginal-8029912615
Shaqr Opublikowano 5 Września 2019 Opublikowano 5 Września 2019 Wymieniam pompe i szukałem jaki olej wlać. Na zbiorniczku mam napisane mineralny, wezmę febi. FEBI 06162 MINERALNY Olej hydrauliczny dla hydrauliki centralnej, wspomagania układu kierowniczego i regulacji poziomu Kolor zielony BAZA MINERALNA DO STOSOWANIA W AUTACH GRUPY VW (NA KORKU WLEWU SYMBOL G002)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się