Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki płyn do układu wspomagania ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, tomasz102 napisał:

Czy to te dwa same produkty ? Czy jest między nimi jakaś różnica ?

Produkt ten sam.

Na pierwszym zdjęciu stare opakowanie identyczne z Valeo i Delphi.

Drugie zdjęcie nowsza linia opakowań Totala.

Opublikowano

Ok, dziękuję za odpowiedź :)

Opublikowano (edytowane)

Jest mineralny i nada się. 2 lata temu miałem regenerowaną maglownicę i został zalany zielony mineralny febi. Kilka tygodni temu kiedy go wyciągałem był czarny. Mam nadzieję że z LHM tak nie będzie. Kupiłem 2 litry, a poszło jakieś 1,5 litra. Około 1 litra użyłem na same płukanie układu, ale dzięki temu jest teraz czysty :)

Edytowane przez tomasz102
Opublikowano

Pojawił mi się problem,strasznie zaczęły mi się pocą przewody od zbiorniczka płynu wspomagania 3cb2badcf852bdc3dde474b3706ce30f.jpg
Dawno temu miałem regenerowana maglownice,zalali płyn czerwony (chyba atf 2).Chcę z tym zrobić porządek,sugerując się numerem na zbiorniku wychodzi ze mam lać mineralny,tylko czy można po takiej regeneracji magla?
Kupować z aso odpowiednik czy tego lhm citroen mineralny?

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

W audi a4 b7 servotronic po wymianie płynu na LHM po miesiącu pompa się rozsypala :)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
6 godzin temu, bialy986 napisał:

Pojawił mi się problem,strasznie zaczęły mi się pocą przewody od zbiorniczka płynu wspomagania 3cb2badcf852bdc3dde474b3706ce30f.jpg
Dawno temu miałem regenerowana maglownice,zalali płyn czerwony (chyba atf 2).Chcę z tym zrobić porządek,sugerując się numerem na zbiorniku wychodzi ze mam lać mineralny,tylko czy można po takiej regeneracji magla?
Kupować z aso odpowiednik czy tego lhm citroen mineralny?

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 

Lej dalej syntetyk bo magiel dostal uszczelki co nic mu nie zrobia.

Pompie tez nie zaszkodzi..

Jak bedziesz to robił to wyczysc dobrze zbiorniczek w środku.

 

Misiek albo gdzieś był bład w zmianie albo powinieneś smigac na syntetyku????

Opublikowano
Lej dalej syntetyk bo magiel dostal uszczelki co nic mu nie zrobia.
Pompie tez nie zaszkodzi..
Jak bedziesz to robił to wyczysc dobrze zbiorniczek w środku.
 
Misiek albo gdzieś był bład w zmianie albo powinieneś smigac na syntetyku????

No ok,czyli czerwony syntetyk?tylko teraz-wszystko jedno jaka firma czy tylko febi 6161 albo aso audi?Mimo że na zbiorniku jest g00200 minerał to po regeneracji magla lać syntetyk?

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Naj bedzie jak zadzwonisz do firmy co robila magiel i zapytasz ich ale tak skoro zalali Ci czerwony to wiedza co robia.

Do tego jezdzisz juz 2 lata wiec to jest tego potwierdzenie.

Malo tego kiedys dzwonilem do paru zakladow co robia magle i zawsze zalecaja lac syntetyk malo tego w jednej z 3 powiedzieli ze uwala mi reklamacje jak dojda ze byl lany mineral...

Nie wiem jaki.

Z aso mysle ze bedzie ok.

Opublikowano

No i super,dzięki za rzeczowe odpowiedzi.To już 2 lata minęły od regeneracji?Dobrą masz pamięć :-)

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Dnia 4/18/2017 o 05:24, wesz82 napisał:

Nie do zawieszeni lecz do hydrauliki.

Skoro w takim zabojadzie poradzi sobie z duzo wiekszym ukladem to mysle ze obsluzy spokojnie nasze uklady.

Ba,nawet poruwnujac go do ori aso oooo mozna powiedziec ze jest taki sam.

Z reszta niech ktos kupi 3 butle tj febi, ori aso i lhm-a.

Stawiam litra ze po otwarciu i przelaniu ich da jakiegos naczynia pierwsza mysla bedzie;te febi to gow....jakich malo...

Do zawieszeń i hydrauliki bo jak wiadomo w citroenach jest zawieszenie hydropneumatyczne do którego właśnie zalewa się lhm:wink:

Opublikowano
9 godzin temu, Wandej napisał:

Do zawieszeń i hydrauliki bo jak wiadomo w citroenach jest zawieszenie hydropneumatyczne do którego właśnie zalewa się lhm:wink:

Ale dla kolegi nie bylo to meritum dlatego tak napisalem.

Loczywiscie masz racje:wink:

Opublikowano
Lej dalej syntetyk bo magiel dostal uszczelki co nic mu nie zrobia.
Pompie tez nie zaszkodzi..
Jak bedziesz to robił to wyczysc dobrze zbiorniczek w środku.
 
Misiek albo gdzieś był bład w zmianie albo powinieneś smigac na syntetyku????


Na zbiorniczku napisane wyraźnie ze minerał. Wymiana z płukaniem przeprowadzona tak jak zawsze. Do nowej pompy zalalem febiego 6162 jak do poprzedniego auta i wszystko było i będzie w porządku. Możliwe ze zbieg okoliczności ale ja już więcej wynalazków nie używam :)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Naj bedzie jak zadzwonisz do firmy co robila magiel i zapytasz ich ale tak skoro zalali Ci czerwony to wiedza co robia.
Do tego jezdzisz juz 2 lata wiec to jest tego potwierdzenie.
Malo tego kiedys dzwonilem do paru zakladow co robia magle i zawsze zalecaja lac syntetyk malo tego w jednej z 3 powiedzieli ze uwala mi reklamacje jak dojda ze byl lany mineral...
Nie wiem jaki.
Z aso mysle ze bedzie ok.

Za Twoją sugestią zadzwoniłem do zakładu gdzie regenerowali mu magiel,powiedziałem o co chodzi,że mam ubytki płynu,na zbiorniku zalecany jest mineralny.
Gość powiedział że mam kupić płyn atf220,jest to czerwony syntetyk.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, misiek95 napisał:

 


Na zbiorniczku napisane wyraźnie ze minerał. Wymiana z płukaniem przeprowadzona tak jak zawsze. Do nowej pompy zalalem febiego 6162 jak do poprzedniego auta i wszystko było i będzie w porządku. Możliwe ze zbieg okoliczności ale ja już więcej wynalazków nie używam :)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
 

6162 spełnia normy dla BMW a nie oooo i nie nadaje sie do naszych aut

G00400M2 jest olejem mineralnym i taki należy lać

etka też podaje że należy lać g00400m2

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano

Im bardziej człowiek się zagłębia w temat to powstaje metlik.Jeden pisze 6161,drugi 6162,inny lhm :-/
Tak jak pisałem wczesniej-po regeneracji magla zalecaja lac olej czerwony czyli syntetyk np.atf220 a jak nic nie ruszane to mineralny koloru zielonego?Już ciężko się w tym połapać.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

20170720_181446.jpg

 

 

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano (edytowane)

Miałem zalane Total LHM+ kierownica ciężko chodziła, zmieniłem na CHF 11S i kierownica zaczęła chodzić lżej - polecam :)

Znalazłem coś takiego może kogoś zainteresuje:

http://pentosin.net/pressreleases/PENTO005_HYDRAULGUIDE3_Rev1.pdf

 

Edytowane przez kowanski
Opublikowano

Czy ktoś zalewał ten? https://allegro.pl/oferta/olej-plyn-do-wspomagania-vag-vw-g004000m2-oryginal-8029912615

Opublikowano

Wymieniam pompe i szukałem jaki olej wlać. Na zbiorniczku mam napisane mineralny, wezmę febi.
 

FEBI 06162 MINERALNY

Olej hydrauliczny dla hydrauliki centralnej, wspomagania układu kierowniczego i regulacji poziomu

Kolor zielony

BAZA MINERALNA

DO STOSOWANIA W AUTACH GRUPY VW

(NA KORKU WLEWU SYMBOL G002)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...