wesz82 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Może być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateos Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 A jak z tą wymianą jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Co 2 lata lub co 60000km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Może to coś pomoże jakie nie to pytaj:wink: - [A6 C5 (ALLROAD) 2.5V6 AKE] Wymiana płynu we wspomaganiu. • .: AUDI KLUB POLSKA :. • Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eu4yaon Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Panowie ja mam zalany czerwony plyn do ukladu to na jaki wymienic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Jak miałeś czerwony to daj czerwony. Ktoś wymieniał już magie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodziak22 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Panowie ja mam zalany czerwony plyn do ukladu to na jaki wymienic ? Czerwony czy taki bursztynowy?? Jako masz kolor korka od wspomagania?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Kolor korka ma zielony,bynajmniej taki powinien mieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eu4yaon Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Kolor korka zielony jak u wszystkich a plyn czerwony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Jak np dajesz magiel do regeneracji to masz już wstawione uszczelki odporne na jakąś tam substancje(Tomek wie:decayed:)co jest w syntetycznym płynie. Jak masz czerwony to lej czerwony. Zmieniasz płyn bo upłynął termin ważności czy coś się dzieje??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eu4yaon Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Jak masz czerwony to lej czerwony. Zmieniasz płyn bo upłynął termin ważności czy coś się dzieje??? To jaki czerwony polecacie? Wymieniam profilaktycznie bo juz x lat nie byl wymieniany a juz mi wspomaganie buczy przy full skrecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateos Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Czemu LHM jest lepszy od mineralnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodziak22 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 U siebie miałem taki płyn jak na zdjęciu , zamówiłem u dzika nowy, dostałem zielony wymieniłem i wszystko ok! Z tego co się dowiedziałem to mój stary był już przepracowany dlatego miał taki kolor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Czemu LHM jest lepszy od mineralnego? LHM jest minerałem:wink: Panowie bez przesady,nie mylić płynu który jest przepracowany tzw kawa z mlekiem od tego czerwonego syntetyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateos Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Czemu LHM jest lepszy od mineralnego? LHM jest minerałem:wink: Panowie bez przesady,nie mylić płynu który jest przepracowany tzw kawa z mlekiem od tego czerwonego syntetyka. To czemu LHM z ASO Citroena od np FEBI mineralnego? lepszy jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Francuzi cwicza ten plyn juz 60 lat i maja wieksze doswiadczenie w tej materii Hydropneumaty maja caly system zawieszenia, hamulcow i ukladu kierowniczego oparty na jednym plynie i pompie Tam płyn dostaje bardziej w d... i musi spelniac wyzsze wymagania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurek 30 Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 To czyli lepiej zalać LHM ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 To czyli lepiej zalać LHM ? Przecież wyżej masz wystarczająco satysfakcjonującą odpowiedz:whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon_17 Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Devastation na jakiej podstawie stwierdzasz, że płyn LHM od Citroena jest lepszy od ori płynu?? Tak czytam i czytam, ale nikt nie zadał Ci tego pytania. Jakieś konkretne przykłady ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Też od 3 lat mam w b6 zalany Febi syntetyczny i jest Ok. Audi przeszło na syntetyczny bo rdzewiały strasznie magle i je UJ strzelał. Stąd rdzawy kolor zlewanego Ori z układu. Był hydroskopijny wiec wyleciał z użycia na rzecz syntetyka. Co do Lhm to cytryna napewno wie co dobre bo to pionierzy w tej dziedzinie. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się