MaxsteRR 1 Opublikowano 9 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Sid u siebie wrzucił na fejsie.... Niestety Grubo Cie ludzie hejtują. A jak dla mnie dobra alternatywa dla 2,7 TT. osiągi podobne a i spalanie mniejsze Podobne? Ten silnik z którym kupiłem to auto to był śmietnik... To 3.0 po sofcie będzie miało tyle samo koni co ori RS, ale niutów prawie dwa razy więcej A niech sobie hejtują. Poza tym widzę, że nie zdają sobie sprawy jaki dźwięk generuje V6 na CR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Ciekawa koncepcja. Coś nowego. Czy lepszy dźwięk to bym polemizował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxsteRR 1 Opublikowano 9 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Ciekawa koncepcja. Coś nowego. Czy lepszy dźwięk to bym polemizował Ale ja nie twierdzę, że lepszy. Na pewno niedużo gorszy, a na pewno nie jest to dźwięk zwykłego diesla. Mam 2,7 na swapa, ale po co mi to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Sid u siebie wrzucił na fejsie.... Niestety Grubo Cie ludzie hejtują. A jak dla mnie dobra alternatywa dla 2,7 TT. osiągi podobne a i spalanie mniejsze Podobne? Ten silnik z którym kupiłem to auto to był śmietnik... To 3.0 po sofcie będzie miało tyle samo koni co ori RS, ale niutów prawie dwa razy więcej A niech sobie hejtują. Poza tym widzę, że nie zdają sobie sprawy jaki dźwięk generuje V6 na CR. Max banany i synusie będą hejtować że profanacja ale co oni o normalnym życiu wiedzą Fura jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Ciekawa koncepcja. Coś nowego. Czy lepszy dźwięk to bym polemizował Ale ja nie twierdzę, że lepszy. Na pewno niedużo gorszy, a na pewno nie jest to dźwięk zwykłego diesla. Mam 2,7 na swapa, ale po co mi to? PB to PB. Nowe klekoty jeżdżą całkiem przyjemnie ale to zawsze klekot który kończy się przy 4k RPM a benzyna zaczyna jechać w niektórych przypadkach Dużo dłubania przy przekładce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxsteRR 1 Opublikowano 9 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Ciekawa koncepcja. Coś nowego. Czy lepszy dźwięk to bym polemizował Ale ja nie twierdzę, że lepszy. Na pewno niedużo gorszy, a na pewno nie jest to dźwięk zwykłego diesla. Mam 2,7 na swapa, ale po co mi to? PB to PB. Nowe klekoty jeżdżą całkiem przyjemnie ale to zawsze klekot który kończy się przy 4k RPM a benzyna zaczyna jechać w niektórych przypadkach Dużo dłubania przy przekładce? Tak jak już ktoś napisał w komentarzu, sztuka dla sztuki - nudno nie jest. A kończy się przy 5 a nie 4, ale to i tak niewielka różnica przy PB. Dłubania u mnie nie ma żadnego. Jest P&P bez ingerowania w budę, czy instalację. W każdej chwili wjeżdza oklepany 2,7 i jedzie dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cocco 0 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Sid u siebie wrzucił na fejsie.... Niestety Grubo Cie ludzie hejtują. A jak dla mnie dobra alternatywa dla 2,7 TT. osiągi podobne a i spalanie mniejsze Podobne? Ten silnik z którym kupiłem to auto to był śmietnik... To 3.0 po sofcie będzie miało tyle samo koni co ori RS, ale niutów prawie dwa razy więcej A niech sobie hejtują. Poza tym widzę, że nie zdają sobie sprawy jaki dźwięk generuje V6 na CR. Dokładnie Max, nie masz się czym przejmować, "zazdraszczają" i tyle. Wytrwałości, cierpliwości i obyś na nowy sezon letni był już gotów pokazać, co to cacko potrafi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxsteRR 1 Opublikowano 9 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Ja chcę wyjechać jeszcze przed islamizają Europy i jeszcze w tym roku Max banany i synusie będą hejtować że profanacja ale co oni o normalnym życiu wiedzą Fura jest To mnie najbardziej cieszy : Swapów na 2,7 trochę jest, jak i fotoporad co i jak krok po kroku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszbielsko 1 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Siemka jestem za tym że 2.7 jest oklepane jedno jest pewne napewno bedIe jedyny na tym forum z 3.0 diselkiem z c6 i będzie.ogień.myślę że 2.7 nie będzie miało podejascia, a że spytam jakie koszta takiego swapu też myślę nad czymś ale czas pokaże puki co będę na bierzaco zerkal na twój temat pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxsteRR 1 Opublikowano 9 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 bedIe jedyny na tym forum z 3.0 diselkiem z c6 i będzie.ogień. Jest jeszcze jeden taki na forum. A silnik nie jest z C6. Te silniki są w C7, B8 po lifcie, A7 i chyba Q7/5. co do kosztów... zależy za ile kupisz silnik i ile zrobisz sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszbielsko 1 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 To sorki za blad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ 1 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 tak z ciekawosci, dlaczego wybor padl na CDUC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Mam V6TT i mam 3.0d R6 i nie ma żadnego porównania w kulturze pracy. Benzyna bije na głowę. Diesel do 2500 obr pracuje bardzo ładnie, wręcz aksamitnie... ale powyżej jest po prostu źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xBladex 12 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Prostu piękny avant graty auta i swapu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodzak0 7 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 nawet na fejsie pisza o Twojej furze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy30 1 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 dokładnie koledzy to już drugi projekt z tym silnikiem a dla kolegi powodzenia w swapie i chociaż nie zrób głupoty i nie wsadź 2.7 bita bo to już oklepany temat na maksa rób to co zacząłeś i w dodatku pierwszy RS4 będzie w dieslu pozazdrościć auta i koloru a na hejterów nie zwracaj uwagi to tylko zazdrość że masz taki projekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxsteRR 1 Opublikowano 9 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 a na hejterów nie zwracaj uwagi to tylko zazdrość że masz taki projekt Ale ja nie mam satysfakcji i radości z pozytywnych komentarzy, tylko z tego co robię. Więc hejty niech sobie będą, bo były, są i nic się z tym nie zrobi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peacenotwar 1 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 (edytowane) To 3.0 po sofcie będzie miało tyle samo koni co ori RS, ale niutów prawie dwa razy więcej Chyba popłynąłeś w tym momencie - 700 to nie prawie 900 Edytowane 9 Września 2015 przez peacenotwar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1346 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Bardzo ciekawy projekt. Gratuluję pomysłu, zdolności i czekamy na owoce pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 50 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 bo Sid-owi odpadł potencjalny klient . kończ auto i pokaż co ono potrafi . Pozdrawiam i trzymak kciuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się