Roboform550 Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 u mnie jest tak ze warsztat wyciąga reduktor, wysyła do hurtowni, a oni do AC dlatego też czas jest wydłużony, ale muszę bezpośrednio do AC się odezwać. Warsztat ma 14 dni na naprawę...a to, że producent leci w kulki to inna sprawa...porządny warsztat ma na półce odłożone na wszelki wypadek ze 2 lub 3 reduktory w zależności od mocy jakie się montuje. Klient przyjeżdża i jest wymiana a nie czekanie pół roku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eltom Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Witam wszystkich. Powiedzcie, czy ktoś tutaj może montował wtrysk ciekłego gazu do 1.8T?Chciałbym usłyszeć opinię kogoś jeżdżącego takim autem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Ja jezdzilem kiedys na takim wynalazku ,jest git ale zapomnij o chipie i modach bo dobierane pod auto ,niewiem czy jest taka instalka pod 1.8t Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eltom Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 A nie chodziło Ci przypadkiem o wtrysk bezpośredni, tak jak w 2.0TFSI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chuck4 Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 A mi sie ostatnio coś z dupczyło ile po warszawie wychlał mi 17l lpg a wcześniej max było 15 w wawie 17l to norma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elegancko Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 17l? strasznie duzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Mi ostatnio wychlal 22 na setke. Moja rajdowka tyle nie palila ,tyle ze byl to pelen but na autostradzie i pozniej korki we wroclawiu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devildrum Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Temat przeczytany,ale dla rozwiania wątpliwości zadam pytanie. Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem BEXy. Noszę się z zamiarem założenia gazu,ale po przeczytaniu pierdyliarda opinii mam mętlik w głowie. gazownicy nie są zbyt lojalni wobec szczerych chęci,raczej wobec tego na czym najwięcej przytną kasy. Propozycje BRC i Stag już miałem. Co sprawdzi się w tym silniku (napęd quattro) najlepiej. Żeby nie było mulenia, straty mocy i żeby ewentualnie coś jeszcze podnieść w niedługim czasie. Jakieś konkretne sugestie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 W tym silniku sprawdzi się instalacja oparta o STAG QBox, Barracudy, ACR01 zamontowana w Warsztatowni :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galetto Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Forumowicz soul87 montuje LPG pod Lublinem. Możesz go zapytać. Ostatnio montował w 1.8T w którym robiłem program i powiem Ci, że montaż jak i strojenia pełna profeska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzoza1234 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 W radomiu też ci dobrze zrobią tylko jeden warsztat ma hamownie i tam polecam. mają duży staż w gazunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reganajax Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Ile taka instalacja u Was kosztuje? Ja do swojej płaciłem 2700zł STAG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzoza1234 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 u nas 2600zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 takie porównania są bez sensu... jeden założy węże za grosze i filtr najtańszy, wrzuci instalacje byle jak.. drugi wrzuci węże parker, lepsze opaski na węże, filtr odstojnikowy, wiązkę lpg poukłada ładnie pod konkretne auto i zaizoluje w taśmę parcianą/peszle... i dużo dużo innych szczegółów na któe klienci dla których liczy się tylko cena nie patrzą, a szkoda. graty niby te same ale jakość całości jednak inna.... Nie mówiąc już o demontażu kolektora... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impackt Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Ja jeżdżę na LPG TECH, zrobiłem już 15.000 km i bez żadnych problemów, moc identyczna na PB jak na LPG - całość strojona na hamowni Reduktor do 250 km i wtryski DRAGON Instalacja już się zwróciła, polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekzks Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Witam panowie co byście polecili do mojego A4 B7 Quattro 1.8 t po modach aktualnie 236,4 HP 347,2 Nm ( będzie na pewno więcej także coś z zapasem było by idealne ) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol2266 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 mój gazownik mówi że zakładał do takich jak ja mam brc za 2800zł a części lepsze od staga więc wykalkuluj sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się