Kamyk Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 pier...... o Chopinie - zmulenie jest pewne nie wiem co wymyślą by kucy nie wcięło
bashful Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 (edytowane) Ja tam chyba nie pojade. Chyba ze mnie zmusza do tego wladze. Auto dziala, nic sie z nim nie dzieje. Pojade jak mi obiecaja wymiane silnika na ten najnowszy 2.0 TDI hehe. Zmienialem olej, z ASOwskiego Castrola ktory do tej pory wlewalem na Motul. Zrobilem plukanke, wiec auto 15 min chodzilo na jalowym u mechanika. Na hali nie bylo czuc zadnego zapachu spalin. Pomimo zamknietego pomieszczenia. Po chwili mechanior odpalil jakiegos starego Passeratiego z 1.9 tdi, w pierwszych sekundach smrod spalin byl nie do wytrzymania. Wiec chyba nie jest zle z naszymi CR. Edytowane 7 Kwietnia 2016 przez bashful
Dev Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Juz cos pisza ze w Amaroku bo zmianie softa wzrasta zuzycie paliwa
bashful Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 W porownaniu do starego Passata 1.9 TDI 130 spalanie w CR jest wieksze o okolo litr, a tu ma jeszcze wzrosnac. Masakra. Chyba przejde na elektryczne autka. Ostatnio kalkulowalem za i przeciw. Pod lupe bralem Nissana Leaf, i stwierdzam ze wszystko przemawia za. Rozpedza sie sekunde gorzej od mojej a4, nie musze sie martwic o olej i filtry. Przejechanie 100 do 150 km to koszt £1.50 okolo. Taki sam dystans w audi kosztuje mnie £9. Jest roznica, do tego dookola jest wiele punktow ladowania za darmo. Podatek drogowy za rok kosztuje w audi £150 na rok. Za elektryka nic bo nie emituje spalin. No i zaden ekolog mi nie powie ze truje Srodowisko. Same plusy. Podoba mi sie ta nowa Tesla. I kosztuje okolo 3,4 tys funtow mniej co nowe podstawowe a4 w benzynie.
Dev Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Tesla ktora mi sie podoba kosztuje jakies 800000 zl
bashful Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Drogie sa. Ale to chyba jedyny producent ktory tego Typu auta traktuje serio. Ale tutaj mowa o luksusowych autach. Stad tez cena. Model ktory teraz debiutuje to taki bardziej dla ludu. 30 tys dolarow.
marcinwhite Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Jak wpisałem swój VIN na stronie Audi UK to jest informacja że jest akcja serwisowa w związku z tym. Ale chyba się nie wybiorę jeśli mnie nie zmusza bo nie możliwe jest żeby silnik nie stracił na tym zabiegu. via Nexus6@Tapatalk
bashful Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 (edytowane) Ja mam plan jechac na hamownie przed, i zaraz po na tym samym paliwku i zmierzyc furke. Gorzej jak zrobia to samo z moca co z emisja. Tzn ze podczas pomiaru bedzie mial wszystko ksiazkowe a na drodze mul. Ale to wtedy na stacjonarnej pomiarowni na emisje powinno byc wiecej szkodliwych zwiazkow niz na drodze. Widac ze to nie takie proste. Skoro tyle im zajmuje opracowanie tego wszystkiego. Eh, moga mi zmniejszyc moc do 120 koni, ale niech dadza mi jakis talon na czesci z aso, powiedzmy 1000 funtow przynajmniej. A po tym pojechalbym do tunera na podkrecenie silniczka. Edytowane 8 Kwietnia 2016 przez bashful
RS Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Ja mam plan jechac na hamownie przed, i zaraz po na tym samym paliwku i zmierzyc furke. Gorzej jak zrobia to samo z moca co z emisja. Tzn ze podczas pomiaru bedzie mial wszystko ksiazkowe a na drodze mul. Ale to wtedy na stacjonarnej pomiarowni na emisje powinno byc wiecej szkodliwych zwiazkow niz na drodze. Widac ze to nie takie proste. Skoro tyle im zajmuje opracowanie tego wszystkiego. Eh, moga mi zmniejszyc moc do 120 koni, ale niech dadza mi jakis talon na czesci z aso, powiedzmy 1000 funtow przynajmniej. A po tym pojechalbym do tunera na podkrecenie silniczka. Możliwe że nie będziesz w stanie tego tak ocenić. Sterowniki tej generacji mają już opcje uczenia i dostosowują sterowanie silnika do informacji z czujników i zapisują profil, który też jest inny przy każdym kierowcy. Czyli po wgraniu softa auto jest dopiero po jakiś 3000km dopasowane i wtedy go możesz mierzyć. Tak sobie ostatnio myślę.... Bezpośrednim konkurentem VW jest Opel, Audi- BMW, i praktycznie to oni najwiecej moga zyskać na tym zonku VW. Opel należy do GM, a GM jest amerykańskie, i to właśnie Amerykanie skompromitowali VW. W dzisiejszych czasach nie wierze już w jakieś ideologiczne akcje- wszędzie prędzej, czy pózniej pojawia się wątek kasy. Dzisiejszy świat to dżungla ( chociaż w dżungli chyba łatwiej przeżyć) Albo wpierdaalasz innych, albo oni wpierdalaają ciebie.
marcin4x4 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 ja wiem jedno, VAG i BMW mają fajne klekoty z potencjałem, cała reszta (z oplem na czele) to większy / mniejszy śmietnik.
RS Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 ...a tak wogóle, to samochody z trefnymi silnikami spadają na cenach , mimo że złe nie są. Takie info dla centusiow. )
Muskel1 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Jak wpisałem swój VIN na stronie Audi UK to jest informacja że jest akcja serwisowa w związku z tym. Ale chyba się nie wybiorę jeśli mnie nie zmusza bo nie możliwe jest żeby silnik nie stracił na tym zabiegu. via Nexus6@Tapatalk Najprawdopodobniej Ci, ktorzy nie będą mogli udokumentować że byli na akcji serwisowej, nie dostaną przedlądu.
RS Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Jak wpisałem swój VIN na stronie Audi UK to jest informacja że jest akcja serwisowa w związku z tym. Ale chyba się nie wybiorę jeśli mnie nie zmusza bo nie możliwe jest żeby silnik nie stracił na tym zabiegu. via Nexus6@Tapatalk Najprawdopodobniej Ci, ktorzy nie będą mogli udokumentować że byli na akcji serwisowej, nie dostaną przedlądu.Logiczne, bez tej akcji serwisowej, może zostać cofnięta homologacja pojazdu.
TOM3K Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 ciekawe jak to będzie jak ktoś ma przegląd do końca kwietnia a termin w serwisie miesiąc później
marcinwhite Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Nie wiem kiedy zaczęła się akcja ale MOT(przegląd) podbili mi bez słowa końcem lutego. via Nexus6@Tapatalk
RS Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Póki to nie jest oficjalne z tą homologacją, to auto ją ma i na badaniach się sprawdza tylko stan techniczny.
C. Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 W Polityce jest artykuł o tym przekręcie i wypowiada się niezależny rzeczoznawca, któremu udało się pojeździć z włączonym oprogramowaniem ograniczającym emisję. Samochód był mega zamulony. Tak mocno, że miał wrażenie jazdy innym samochodem http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/rynek/1655610,1,co-dalej-z-afera-volkswagena.read
iwadrian Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Faktycznie nie głupi pomysł shamować auto przed i po. Tylko czy to bedzie jakakolwiek podstawa do roszczeń w razie W. Ja już list dostałem.
Hohe Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Większość z Was i tak pojedzie czipsnąć auto ponownie, więc co za różnica?
iwadrian Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Większość z Was i tak pojedzie czipsnąć auto ponownie, więc co za różnica? Ja nie mam "czipsa" mam ori 170km i pod tym kątem auta szukałem nie po to, żeby mi go kastrowali teraz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się