adamo0077 Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 (edytowane) A czy silnik na belgie ktory ma 100 kw CAGB tez pod to podlega? Bo w tej tabelce go nie ma a prawie jest taki sam jak inne Edytowane 30 Września 2015 przez adamo0077
Dev Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 (edytowane) Cos dzisiaj gadali w radyjo ze ktos juz sie przy....l do fabryki w Polkowicach ale nie uslyszalem dokladnie o co kaman. Edytowane 30 Września 2015 przez Dev
Ogi Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Bardzo dobry artykul apropo afery VW i "ekologi" w motoryzacji: http://motofaktor.pl/m/49,2/AFTERMARKET/MPertynski-Dieselgate-czyli-jak-rozsypal-sie-domek-z-kart,4475.html
quadral20004 Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 czym sie martwic:) bedzie akccja serwisowa,darmowy nowy kat ale moc spadnie z143 do 120 km:D
Dev Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Ciekaw jestem kto pojedzie na wgranie.nowego softa. Chyba tylko lesne dziadki.
Wandej Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Ciekaw jestem kto pojedzie na wgranie.nowego softa. Chyba tylko lesne dziadki. W DE pewnie wszyscy bo podatek im wyebią wyższy od norm spalin
Dev Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Wg Twojego rozumowania to powinni dostac jeszcze wstecz, od momentu zakupu.
marekg Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Powinni to wycofać homologacje, wtedy auto straci prawo do poruszania sie po drodze.
Wandej Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Nie no bez przesady. Po za tym rząd niemiecki na pewno zastosuje jakieś ułatwienia dla vw
Dev Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Powinni to wycofać homologacje, wtedy auto straci prawo do poruszania sie po drodze. Juz to widze
marekg Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Powinni to wycofać homologacje, wtedy auto straci prawo do poruszania sie po drodze. Juz to widze To,ze nikt tego nie zrobi to ja sie domyślam. Chociaż właśnie tak to,powinno wyglądać.I muszę przyznać, ze teraz hasło "przewaga dzięki technice" brzmi żałośnie.
griga-st Opublikowano 30 Września 2015 Autor Opublikowano 30 Września 2015 Z grubsza to Audi z Vauwika ma tylko naped. Ciekawe jak to Niemcy załatwia żeby był wilk syty, i owca całą?
SHITERS Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Ktos to mysli, ze te auta powinny zostac wylaczone z ruchu jest debilem. Tak, debilem.
marekg Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 (edytowane) ] Ktos to mysli, ze te auta powinny zostac wylaczone z ruchu jest debilem. Tak, debilem.Uzasadnij. Bo ja poddaje w wątpliwość ważność homologacji tych pojazdów a zatem prawo do poruszania sie po drogach. I tu nie chodzi o "ekologię" a ewentualną wadę prawną. Z grubsza to Audi z Vauwika ma tylko naped. Ciekawe jak to Niemcy załatwia żeby był wilk syty, i owca całą?Cos jest wspominane o zmianie softu w ramach akcji przywoławczej. Aczkolwiek tym sposobem osiągi aut znacznie spadną a co za tym idzie staną sie niezgodne z tym za co klient zapłacił. Ńie i teraz pewnie bedą musieli iść na ugodę z każdym? Ze albo dadzą jakiś częściowy zwrot kasy albo odkupią auto? Nie wiem. Pozostanie i tak kwestia oszustwa za które kara będzie tak czy siak. Za pewne dojdą to tego cywilne pozwy. A , ze Amerykanie są jak dzieci i maja bujna fantazje to roszczenia mogą byc przeróżne. W Europie nic sie wielkiego nie stanie bo eu jak w każdej dziedzinie jest niezdolna do jakichkolwiek działań. Ta owca nie ma szans cało z tego wyjsć. Troche jej skore przetrzepie. Edytowane 30 Września 2015 przez marekg
griga-st Opublikowano 1 Października 2015 Autor Opublikowano 1 Października 2015 jest debilem. Tak, debilem. Czy nie mozesz powstrzymac emocji i przestac obrazac kogos? Masz odmienne zdanie, to sie wypowiedz jak czlowiek.
Gość shakur1996 Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) Wszystko fajnie tylko mam nadzieje ze nie bedzie tak ze akcja serwisowa bedzie sie nalezala tylko tym co kupili auto w salonie ale rowniez tym ktorzy kupili auta z drugiej reki. Formalnie bowiem roszczenia co do aut z rynku wtornego moga isc do poprzedniego wlasciciela a nie bezposrednio do producenta. Co do tego kto pojedzie na mody to jestem dosc mocno przekonany ze kazdy gdyz zrobia tak ze wprowadza jakas taka regulacje specyficzna ze auta bez modow nie beda przechodzily okresowych badan. Edytowane 1 Października 2015 przez shakur1996
RS Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) Sytuacja na pewno jest precedensowa. Logicznie rzecz biorąc to ta firma powinna splajtować. Przypuszczalnie tak nie bedzie, bo sytuacja jest podobna do kryzysu bankowego 07/08. Upadłość tak wielkiej instytucji zachwiała by gospodarką na całym świecie, tym bardziej że Land Niedersachsen ma duże udziały w VW i wielu polityków też pracuje dla vw. Ale też jestem ciekawy co wymyślą. Full legal to i tak nie bedzie. I na bank inni producenci też mają czymś uwalone ręce. Edytowane 1 Października 2015 przez RS
Wihajster Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 czym sie martwic:) bedzie akccja serwisowa,darmowy nowy kat ale moc spadnie z143 do 120 km:D vw zawsze miały duży gratis mocy.Wiec moc ew.zmniejszy sie do katalogowej
griga-st Opublikowano 1 Października 2015 Autor Opublikowano 1 Października 2015 Hiszpanie chca kase od VW za subwecje do maloemisyjnych diesli z powrotem. Francja sie zastanawia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się