Jacktdi99 Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 Audi A4 B5 1.9 TDI AVG 110 PS. Modyfikacje:-turbosprężarka GTB2260VK (przeróbka na podciśnienia+montaż by krzysiek1606)-FMIC+orurowanie z kwasówki (montaż by krzysiek1606)-wtryski 270-pompa wtryskowa "11 plus" (by krzysiek1606)-dwumas+sprzęgło z AWX obite kevlarem-MAPsensor 4bar-dawka wyznaczana po MAPsensorze. -Wałek SDi Ze względu na seryjny słupek AVG (bliźniak AFN) moc i moment została ograniczona w brew trendom olej zmieniony z 10w na 5w50 i nie popija jak wczesniej http://www.directupload.net/file/d/4160/ofpizf8c_jpg.ht Auto jezdzi bardzo fajnie aczkolwiek 2 biegu nie mozna wciskac do konca bo stoi w miejscu dymu troche jest ale mi nie przeszkadza, na dniach wkleje filmik jak bedzie sucho
Maniusiek28 Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 Gdzie obijałes tarczę kevlarem(domieszką kevlaru)?
Jacktdi99 Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Opublikowano 3 Listopada 2015 Gdzie obijałes tarczę kevlarem(domieszką kevlaru)? Tarcza Obijana W Warszawie Ul Skoczylasa w necie od razu znajdziesz, a tak pracuje turbinka , http://vaglog.pl/log_238169.html jest fajnie tylko ....ciekawe do kiedy wystarczy ta moc
radimm Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 (edytowane) nagraj jakiś film, dopóki jeszcze sucho na drodze, jak taki afn sobie radzi Edytowane 3 Listopada 2015 przez radimm
Kowi87 Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 Gratulacje wyniku, po długich bojach solidny wynik wykręciłes Coś wiecej to juz tylko swap na cos innego
Jacktdi99 Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Opublikowano 3 Listopada 2015 (edytowane) Na dniach nagram nie ma problemu, sam jestem ciekawy jak to sie oglada bo podczas jazdy trzeba sie juz skupic na drodze przy tych trakcjach no udało sie jestem zadowolony jak na starego poobdzieranego gracika wyglada to imponujaco, no i te oczy niedowiarków bezcenne jeszcze tylko musze sie uporac z porannym odpalaniem cos tam kuleje i bedzie malina dol od pd... nie podpuszczaj prosze Edytowane 3 Listopada 2015 przez Jacktdi99
rookie1984 Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 ... nie mam pytań. 1.9TDI i takie parametry Założyłbym seryjne 15", plakietkę "diesel" z Golfa I w grill i na miasto, niech się dziwią
dawid93 Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 daj filmik, obejrze i moze zrobie to u siebie jak bedziem i sie podobac
radimm Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 ... nie mam pytań. 1.9TDI i takie parametry Założyłbym seryjne 15", plakietkę "diesel" z Golfa I w grill i na miasto, niech się dziwią na 15' i pewnie standardowej szerokosci opony 195 to trakcje pewnie zlapie dopiero na trojce
Jacktdi99 Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Opublikowano 4 Listopada 2015 A wlasnie kola oryginalne 15 tyle ze 205czasami na 3 sie sliznie. Na mokrym to juz standard . az strach pomyslec co to bedzie w zime
marcin4x4 Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 (edytowane) skoro od początku planowaliście ograniczyć moc to był sens iść aż tak szeroko z modyfikacją ? Edytowane 5 Listopada 2015 przez marcin4x4
Kowi87 Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 skoro od początku planowaliście ograniczyć moc to był sens iść aż tak szeroko z modyfikacją ? Wyciągnął max dla seryjnego słupka, graty pozwalają na wiecej
wodz Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 Widzę że skorzystałeś z moich rad Gratuluje wyniku. Co do trakcji to chyba opony kiepskie,u mnie troszkę więcej NM i nie mam najmniejszego problemu z trakcją na trzecim biegu. Pozdrawiam.
Jacktdi99 Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Opublikowano 5 Listopada 2015 Widzę że skorzystałeś z moich rad Gratuluje wyniku. Co do trakcji to chyba opony kiepskie,u mnie troszkę więcej NM i nie mam najmniejszego problemu z trakcją na trzecim biegu. Pozdrawiam. Tak skorzystałem, w sumie kilka osob na tym forum mnie kierowało , bez tego bym nie wiedział i pewnie czaił sie dalej, dzieki po zimie będą heble, koła16/ 225 jakies firmowe i powinno załatwic sprawe, a 16 bo nie chce osłabiać 3 biegu z ta mocą owszem ponoć mogło byc wiecej , podczas strojenia prosiłem zeby nie oszczedzac i wycisnac ile sie da, jednak.. podczas pomiaru auto zgasło i ( układ paliwowy) i sie zapowietrzyło w sumie nie wiadomo co byo nie tak, troche ostygłem a ze do domu miałem baardzo daleko , jest jak jest
marcin4x4 Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 (edytowane) Wyciągnął max dla seryjnego słupka, graty pozwalają na wiecej więc pytam jeszcze raz, jaki był sens tak szerokiej modyfikacji ? po Twojemu, pakowania takich gratów. Edytowane 5 Listopada 2015 przez marcin4x4
Kowi87 Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) Wyciągnął max dla seryjnego słupka, graty pozwalają na wiecej więc pytam jeszcze raz, jaki był sens tak szerokiej modyfikacji ? po Twojemu, pakowania takich gratów. aby uzyskać zadowalający wynik? Myśle że wiecej jak 250/60km z tego nie pociagnie już. Gdyby zrobił z takich gratów 210km i swiadomie zdusił, rozumiał bym sens Twojego pytania, a tak zadałeś je troche bez sensu Edytowane 6 Listopada 2015 przez Kowi87
wodz Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 więc pytam jeszcze raz, jaki był sens tak szerokiej modyfikacji ? po Twojemu, pakowania takich gratów. Ok,troszkę inaczej. Według Ciebie po jakich modyfikacjach,gratach ugrał byś taki wynik? Z ciekawości pytam bo mam taki sam Setap. Pozdrawiam
marcin4x4 Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) Ok,troszkę inaczej. Według Ciebie po jakich modyfikacjach,gratach ugrał byś taki wynik? Z ciekawości pytam bo mam taki sam Setap. jakby kolega nie zauważył użyłem trybu pytającego, nie oznajmiającego. Nie wiem jak słupki VP radzą sobie z niutem na dole, ale może lepiej byłoby zrobić wydech i dać GTB17 opcjonalnie ST1. Lepszy dół i ogólna responsywność, góra nie powinna stracić, to tylko moje gdybanie. Edytowane 6 Listopada 2015 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się