wiesiek3d Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Co do mixola to problem polega glownie na tym ze cząsteczki tego oleju nie spalaja sie całkowicie i pozostawiają osady weglowe chodzby na koncowkach iglicy wtryskiwaczy czy popowtryskiwaczy. Mogą rowniez pozostawiać osady weglowe w komorach spalania rowkach pierscieniowych jak i górnej części tloka co powoduje tz przyklejanie do gladzi cylindrowej. Nie wspomnę jak negatywny wpoic ma to na filtr dpf. To tak w wielkim skrócie bo jak by dokladnie to opisywać to sporo pisania. Są na rynku dostępne dobre produkty jednak nie są one osiagalne ani na stacjach benzynowych jak i sklepach. To jest oczywiscie moje zdanie i nie wszyscy musza sie z nim zgadzać. Pozdrawiam. Mój post powyżej co do stosowania oleju w nowszych konstrukcjach, taka minimalna ilość oleju na pewno się spali i nie pozostawi osadów więcej niż nasza chrzczona gnojówa.
Duch^ Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Do tych 1.9 tdi nie potrzeba żadnych dodatków chyba że zalać coś w stylu miksol na "przesmarowanie" pompy itd. Praca silnika jest wtedy od razu zauważalnie cichsza. Jeżeli już to w zimę używać tych "wspomagaczy" żeby poprawić rozruch silnika i zapobiec wytrącanie się parafiny
yanosho Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 bez sensu lepiej tankować ta "lepsza ropke" i nie szukac dziury w całym
PiterA4 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 bez sensu lepiej tankować ta "lepsza ropke" i nie szukac dziury w całym
kograman Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 bez sensu lepiej tankować ta "lepsza ropke" i nie szukac dziury w całym Kolega nie szukał chyba "dziury" tylko pytał czy stosuje stosujemy takie dodatki. Ja osobiście co trzecie tankowanie dolewam dodatku Shell.
goldi Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Ja jedynie w okresie zimowym stosuje dodatek stp do czyszczenia wtrysków a tak tankuje tyko na shell
Pandzior Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 Panowie Stp do czyszczenia wtryskiwaczy benzyny i diesla dużo się różnią, bo zalałem przypadkowo do siebie do czyszczenia wtrysków do benzyny, pół butelki na 20 l ropy.
Pretor Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Ja od ponad 1,5 roku dolewam mixol do ropy w proporcji 0,5L na bak. Zawsze tankuje dobre paliwo, ale jak piszą koledzy poprawia to smarowanie układu zasilania paliwem. Silnik pracuje bardziej miękko.
Michaelo Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Jedyny dodatek jaki ja stosuje to preparat, który "Zapobiega żelowaniu oleju napędowego". Oczywiście tylko podczas dużych mrozów (czyli w zasadzie centrum zimy).
swimmer Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Kolego wiesiek3d jak sądzisz a do mojej dolać mixolu czy nie? Pytam bo nigdy żadnych specyfików nie dolewałem. Dzięki za odpowiedź
Pandzior Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Czy ktos sprawdzal jak zmieniaja sie korekcje na roipe z olejem i bez?
Konradgiee Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Dodawal ktos z was taki wynalazek do TDI z pompowtryskiwaczami(PD), ma to sens? http://allegro.pl/liqui-moly-super-diesel-additiv-250ml-wwa-promocja-i1868039876.html
probi101 Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Ja taki użyłem, a teraz używam liqui moly speed i szczerze polecam . Lepiej się opłaca lać normalnego diesla na stacji plus ten dodatek.
rookie Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 Polecam Liqui Moly speed diesel additiv, a na zimę Skydd. Naprawdę dobry środek, na dworze -22*C a silnik zapalał od pierwszego kopa.
vauxhall95 Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 Polecam Liqui Moly speed diesel additiv, a na zimę Skydd. Naprawdę dobry środek, na dworze -22*C a silnik zapalał od pierwszego kopa. Ja mialem w poprzednia zime tak bez dodatkow.Z pol obrotu palil.Ropa do -20
rookie Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 Polecam Liqui Moly speed diesel additiv, a na zimę Skydd. Naprawdę dobry środek, na dworze -22*C a silnik zapalał od pierwszego kopa. Ja mialem w poprzednia zime tak bez dodatkow.Z pol obrotu palil.Ropa do -20 Spoko, tylko nigdy nie wiesz jaka to ropa, a ja nie mam ochoty ponosić konsekwencji czyichś błędów, mimo że tankuję na BP.
kamilg.86.86 Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 jeśli chodzi o paliwo zimowe to jakoś nie mam zaufania do stacji paliw i zawsze od pierwszych przymrozków stosuje dodatek diesel skyyd i nigdy nie miałem problemów z zamarzającym paliwem. polecam
Kulis Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 A teraz takie pytanie... Czytając ten temat, nie zauważyłem konkretnej odp na temat silników z PD... Posiadam Aldone z silnikiem AJM (oczywiście PD) Myślę nad zastosowaniem tego środka; http://www.liquimoly-sklep.pl/product-pol-2098-Diesel-Spulung-Dodatek-do-czyszczenia-ukladu-wtryskowego-Liqui-Moly-2666-Opakowanie-0-5L-.html Wnioskując po przeczytaniu tematu, żeby wlać go przed zatankowaniem auta do pełna... Pytanie, czy nie wpłynie on niekorzystnie na układ paliwowy / wtryskowy? (Każdy produkt zazwyczaj posiada swoje dobre jak i złe strony) ... Czy ten środek nadaje się w ogóle do silników z PD ? Czy może polecacie jednak innego producenta "dodatków" ? Dobra już znalazłem dokładny wątek poświęcony PD... Jak mod może niech usunie ten tutaj, bo niestety napisałem nie na temat dot. AFN.
ROBERT Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 Dodawal ktos z was taki wynalazek do TDI z pompowtryskiwaczami(PD), ma to sens? http://allegro.pl/liqui-moly-super-diesel-additiv-250ml-wwa-promocja-i1868039876.html Do PD i CR polecam http://www.liquimoly-sklep.pl/product-pol-2096-Systempflege-Diesel-Fur-Common-Rail-Motoren-Dodatek-do-ochrony-ukladow-wtryskowych-Common-Rail-Liqui-Moly-2185-Opakowanie-0-25L-.html
ciahciah Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 nigdy nie stosowałem dodatków, 3 zimy auto stało na dworze, więcej jak 28-31C w moim rejonie nie bywało, pierwszej zimy miałem zły kąt wtrysku bo koło 30 i miałem spalone wszystkie świece, auto zawsze zapaliło, niestety nie z pół obrotu, przekręcałem kluczyć i po 2s puszczałem, potem drugi raz 2s i jak nie zaskoczył puszczałem, za trzecim razem zapalał nie więcej niż po 2s kręcenia, mogłem kręcić jednorazowo z 6s i by zapalił ale według mnie to bardziej męczyło aku, gdy auto zapaliło nie było dymu z rury czy jakiejś dziwnej pracy silnika, tylko jednego razy przy -30C po zapaleniu strasznie zadymił na biało, trwało to może z 30s, no ale przy tej temp. ze spalonymi świecami i złym kątem jeden taki przypadek to chyba mało, przed kolejną zimą już się przygotowałem, nowe świece, kąt 49-54 i silnik zapala zawsze za pierwszym razem, to by było tyle na temat potrzeby stosowana dodatków, leje zawsze na lukoil zwykła ropę, aku ma 8 lat wiec nie tryska już energią jak nowy ale do -30C zimy się nie boję zamiast wydawać kasę na dodatki doprowadźcie silnik do zdrowia, a zima będzie wam nie straszna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się